Zabierz mamę do Galerii Młociny – niech ten dzień będzie wyjątkowy!
Chcesz sprawić mamie przyjemność? Zabierz ją do Galerii Młociny! Z okazji Dnia Mamy warszawskie centrum proponuje paniom odrobinę relaksu i zabawy w rodzinnym gronie – w końcu dla każdej mamy cenniejszy od drogich prezentów jest wspólnie spędzony czas z bliskimi.
Nie ma piękniejszego widoku niż uśmiech na twarzy mamy w dniu jej święta. W piątek, 26 maja, warszawska Galeria Młociny stanie się świątynią rodzinnej rozrywki – na mamy z dziećmi czekać będą m.in. wielkoformatowe gry 3D, w tym znane i lubiane: statki, kółko i krzyżyk oraz Jenga. W międzyczasie do tańca i zabawy zachęcać przybyłych będzie niezawodna Anna Jujka – choreografka, tancerka i nauczycielka hip-hopu.
Poszukującym odpoczynku Galeria Młociny poleca odwiedziny w jednej z kawiarni, kręgle czy seans filmowy w Multikinie. Miła niespodzianka czekać będzie również na panie, które w sobotę zrobią zakupy za min. 30 zł i w podanych godzinach zgłoszą się do strefy relaksacyjnej przed Galerią – będą one mogły wymienić paragon na dowolną, bezpłatną atrakcję: relaksacyjny masaż, spotkanie z wróżką lub pamiątkowy portret. 200 pierwszych pań otrzyma również miły upominek – grządki kwiatów w prezencie.
Okazji do zabawy i wspólnego spędzenia czasu nie zabraknie też w sobotę, 27 maja. Będzie to dzień Kreatywnych Warsztatów dla mam i dzieci, zorganizowanych z Fundacją Jestem Mamą. Spotkanie odbędzie się w godzinach 13:00-18:00. Jednocześnie, chętni nadal będą mogli korzystać z wielkoformatowych gier.
Po takim weekendzie uśmiech na twarzy mamy pozostanie na długo!
Więcej informacji o Dniu Matki w Galerii Młociny oraz innych planowanych wydarzeniach znaleźć można na stronie: www.galeriamlociny.pl/events.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.