Żabka Jush łączy siły z wlodim4444
Żabka Jush, w ramach swojej najnowszej kampanii wizerunkowej, rozpoczęła współpracę z popularnym grafikiem i instagramerem wlodim4444. Efektem tych działań jest limitowany drop wycieraczek wejściowych z hasłami, takimi jak: „jush otwieram”, „wytrzyj buty żabko”, „miłego dnia i ogólnie życia (szczególnie kurierom jush!)”, „miejsce na moje jush zakupy”. Produkty z limitowanej serii będzie można zdobyć na dwa sposoby: biorąc udział w konkursie na Instagramie lub dokonując zakupów w aplikacji marki.
Wyjątkowa współpraca
wlodi4444 zdobył ogromną popularność na Instagramie dzięki swoim wypełnionym pozytywną energią grafikom. Twórca stał się również rozpoznawalny dzięki swojej kultowej serii wycieraczek wejściowych z zabawnymi hasłami inspirowanymi memami takimi jak: „można wejść, jeśli jest się miłą osobą” czy „życie bez mizerii byłoby mizerne”.
Optymizm wlodiego4444 jest wyjątkowo bliski Żabce Jush, która dzięki funkcjonalnej aplikacji pozwala zaoszczędzić czas i spędzić go tak, jak lubimy. Właśnie dlatego marka zaprosiła twórcę do współpracy, by wspólnie stworzyć specjalny, limitowany drop wycieraczek wejściowych w „jushowych” barwach. W ramach projektu powstały cztery warianty haseł:
- „miłego dnia i ogólnie życia (szczególnie kurierom jush!)”,
- „jush otwieram”,
- „miejsce na moje jush zakupy”,
- „wytrzyj buty żabko”.
Żabka Jush chętnie wspiera młodych twórców. W przeszłości marka współpracowała z Frankiem Warzywa i Młodym Buddą, którzy nagrali piosenkę na cześć polskich szparagów od rolnika Czarka Czapli. Z kolei młode artystki Kinga Offert, Bogna Brewczyk i Karolina Woźniak przygotowały ilustracje, które ozdobiły witryny magazynów Żabka Jush.
Wycieraczka wlodiego4444 i Żabki Jush pod Twoimi drzwiami
Wycieraczki z limitowanej serii będzie można zdobyć na dwa sposoby. Pierwsza opcja to udział w konkursie na Instagramie, który rozpoczął się 19 września i potrwa do 23 września. Zadaniem uczestników będzie napisanie autorskiej odpowiedzi na pytanie konkursowe. Najciekawsze odpowiedzi według wlodiego4444 i jury zostaną nagrodzone wycieraczką. Od 26 września pojawi się także druga opcja zdobycia wycieraczek i będzie dotyczyła osób, które zrobią duże zakupy o wartości powyżej 200 zł za pośrednictwem aplikacji Żabka Jush w usłudze delio supermarket. Po dodaniu wycieraczki do koszyka i aktywowaniu kuponu w sklepie online limitowany produkt będzie dostępny do odebrania za 1 gr.
Hasła wlodiego4444 doskonale oddają filozofię Żabki Jush, aplikacji, która pomaga oszczędzać czas, dając klientom możliwość skupienia się na tym, co naprawdę lubią i co jest dla nich ważne. Wierzymy, że dzięki tej współpracy wprowadzimy do zakupów naszych klientów jeszcze więcej pozytywnej energii. Oferujemy nie tylko oryginalne wycieraczki, ale też ogromną wygodę zakupów. Klienci Żabki Jush mogą zamawiać zarówno małe, jak i duże zakupy z szybką dostawą, co odpowiada na potrzeby szerokiej grupy odbiorców — mówi Magdalena Marzec, head of brand w Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za Żabkę Jush.
Żabka Jush lubi mnie, a ja lubię Żabkę Jush oraz wycieraczki. Razem przygotowaliśmy cztery wzory, które są, myślę fajne, myślę zielone i ogólnie rzecz biorąc sympatyczne. Inspirowały nas żaby, kolor zielony oraz ja. Mam nadzieję, że jak ktoś spojrzy na taką wycieraczkę to sobie pomyśli “o, fajna”, ja bym tak pomyślał — dodaje wlodi4444.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.