Komunikaty PR

Żabka Jush łączy siły z wlodim4444

2024-09-27  |  14:10
Biuro prasowe

Żabka Jush, w ramach swojej najnowszej kampanii wizerunkowej, rozpoczęła współpracę z popularnym grafikiem i instagramerem wlodim4444. Efektem tych działań jest limitowany drop wycieraczek wejściowych z hasłami, takimi jak: „jush otwieram”, „wytrzyj buty żabko”, „miłego dnia i ogólnie życia (szczególnie kurierom jush!)”, „miejsce na moje jush zakupy”. Produkty z limitowanej serii będzie można zdobyć na dwa sposoby: biorąc udział w konkursie na Instagramie lub dokonując zakupów w aplikacji marki.

Wyjątkowa współpraca

wlodi4444 zdobył ogromną popularność na Instagramie dzięki swoim wypełnionym pozytywną energią grafikom. Twórca stał się również rozpoznawalny dzięki swojej kultowej serii wycieraczek wejściowych z zabawnymi hasłami inspirowanymi memami takimi jak: „można wejść, jeśli jest się miłą osobą” czy „życie bez mizerii byłoby mizerne”.

Optymizm wlodiego4444 jest wyjątkowo bliski Żabce Jush, która dzięki funkcjonalnej aplikacji pozwala zaoszczędzić czas i spędzić go tak, jak lubimy. Właśnie dlatego marka zaprosiła twórcę do współpracy, by wspólnie stworzyć specjalny, limitowany drop wycieraczek wejściowych w „jushowych” barwach. W ramach projektu powstały cztery warianty haseł:

  • „miłego dnia i ogólnie życia (szczególnie kurierom jush!)”,
  • „jush otwieram”,
  • „miejsce na moje jush zakupy”,
  • „wytrzyj buty żabko”.

Żabka Jush chętnie wspiera młodych twórców. W przeszłości marka współpracowała z Frankiem Warzywa i Młodym Buddą, którzy nagrali piosenkę na cześć polskich szparagów od rolnika Czarka Czapli. Z kolei młode artystki Kinga Offert, Bogna Brewczyk i Karolina Woźniak przygotowały ilustracje, które ozdobiły witryny magazynów Żabka Jush.

Wycieraczka wlodiego4444 i Żabki Jush pod Twoimi drzwiami

Wycieraczki z limitowanej serii będzie można zdobyć na dwa sposoby. Pierwsza opcja to udział w konkursie na Instagramie, który rozpoczął się 19 września i potrwa do 23 września. Zadaniem uczestników będzie napisanie autorskiej odpowiedzi na pytanie konkursowe. Najciekawsze odpowiedzi według wlodiego4444 i jury zostaną nagrodzone wycieraczką. Od 26 września pojawi się także druga opcja zdobycia wycieraczek i będzie dotyczyła osób, które zrobią duże zakupy o wartości powyżej 200 zł za pośrednictwem aplikacji Żabka Jush w usłudze delio supermarket. Po dodaniu wycieraczki do koszyka i aktywowaniu kuponu w sklepie online limitowany produkt będzie dostępny do odebrania za 1 gr.

Hasła wlodiego4444 doskonale oddają filozofię Żabki Jush, aplikacji, która pomaga oszczędzać czas, dając klientom możliwość skupienia się na tym, co naprawdę lubią i co jest dla nich ważne. Wierzymy, że dzięki tej współpracy wprowadzimy do zakupów naszych klientów jeszcze więcej pozytywnej energii. Oferujemy nie tylko oryginalne wycieraczki, ale też ogromną wygodę zakupów. Klienci Żabki Jush mogą zamawiać zarówno małe, jak i duże zakupy z szybką dostawą, co odpowiada na potrzeby szerokiej grupy odbiorców — mówi Magdalena Marzec, head of brand w Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za Żabkę Jush.

Żabka Jush lubi mnie, a ja lubię Żabkę Jush oraz wycieraczki. Razem przygotowaliśmy cztery wzory, które są, myślę fajne, myślę zielone i ogólnie rzecz biorąc sympatyczne. Inspirowały nas żaby, kolor zielony oraz ja. Mam nadzieję, że jak ktoś spojrzy na taką wycieraczkę to sobie pomyśli “o, fajna”, ja bym tak pomyślał — dodaje wlodi4444.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.