Zadbaj o siebie na wiosnę razem z CH Focus!
Zadbaj o siebie na wiosnę i zrelaksuj się w CH Focus! Wraz z nadejściem ciepłych, wiosennych dni, bydgoska galeria przygotowała wyjątkową akcję w duchu less stress. W dniach 18-22 kwietnia do dyspozycji klientów będzie Mobilne SPA ze strefą relaksu i niwelowania stresu. Klubowicze #maszokazje będą mogli bezpłatnie skorzystać z wielu porad specjalistów i zabiegów relaksujących, a także otrzymać upominki SPA.
Stres towarzyszy nam na co dzień. Nie da się go uniknąć, ale można nauczyć się radzić sobie z nim w codziennym życiu. Istnieje wiele sposobów i technik radzenia sobie z napięciem czy złością. Z niektórych metod i zabiegów odstresowujących będzie można skorzystać już w najbliższych dniach w CH Focus.
Z myślą o klientach oraz członkach klubu #maszokazje centrum handlowe zaplanowało wyjątkową akcję stawiającą na pełny relaks ciała i ducha! W dniach 18-22 kwietnia na terenie CH Focus stanie Mobilne SPA, w którym do dyspozycji będzie strefa relaksu oferująca każdego dnia inne usługi, w tym: akupunkturę, badanie dermatoskopowe, refleksoterapię, masaże oraz zabiegi kosmetyczne. Ponadto codziennie będzie można skorzystać z usług innego specjalisty: dietetyka, trychologa, psychologa i trenera personalnego, a także na miejscu wykonać badanie analizy składu ciała.
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy wejść na stronę #maszokazje i utworzyć konto lub okazać QR kod karty klubowicza, a następnie zrobić zakupy za min. 100 zł w sklepach znajdujących się na terenie CH Focus w dniach 18-22 kwietnia. Po zarejestrowaniu paragonów zakupowych w Punkcie Obsługi Promocji, będzie można odebrać vouchery do Mobilnego SPA, uprawniające do skorzystania bezpłatnie z wielu zabiegów i porad specjalistów w strefie relaksu, a także otrzymać upominki SPA. Program przygotowany został we współpracy z bydgoskimi psychologami, psychoterapeutami i trenerami jogi.
Podczas trwania akcji codziennie będzie można także za darmo wykonać badanie wzroku oraz serwis okularów u specjalistów ds. marki Fielmann. Na konsultacje obowiązuje kolejność zgłoszeń na miejscu. Dodatkowo na klientów biorących udział w wiosennej promocji, czekać będą setki nagród natychmiastowych, które jeszcze bardziej umilą im chwile relaksu, m.in. rollery do twarzy, peelingi i balsamy do ciała oraz świece zapachowe.
Ponadto na stanowisku Mobilne SPA pojawią się informatory dotyczące radzenia sobie ze stresem, adresy bydgoskich placówek, w których można szukać pomocy. Szczegółowy harmonogram usług wykonywanych w ramach stref Mobilnego SPA znajduje się na stronie: https://focusbydgoszcz.pl/zrelaksuj-sie-na-wiosne/. Regulamin dostępny będzie w Punkcie Obsługi Promocji, zlokalizowanym przy salonie iDream.
– Relaks to słowo wyjątkowo nam bliskie głównie w okresie wakacyjnym, podczas, gdy tak naprawdę powinniśmy każdą wolną chwilę przeznaczać na zaspokajanie swoich potrzeb, na odpoczynek i zadbanie o siebie. To szczególnie ważne teraz, gdy psychologowie biją na alarm informując o wysokim poziomie lęku, nerwic i depresji w społeczeństwie. Dlatego też dla naszych klientów uruchomiliśmy Mobile SPA ze strefą relaksu oferując w niej usługi beauty, zabiegi relaksacyjne i spotkania ze specjalistami. Makijaż, pielęgnacja dłoni czy twarzy, odprężający masaż i konsultacja z dietetykiem – wszystko to nasi klienci znajdą w jednym miejscu, podczas trwającej akcji. Relaks i odpoczynek są bardzo potrzebne, aby zachować zdrowie i sprawność psychiczną. Mamy nadzieję, że dzięki specjalnemu programowi bydgoszczanie zadbają o swoje samopoczucie i odkryją własny sposób na pełny relaks – mówi Gregory Pertus dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Więcej informacji nt. planowanych wydarzeń znajduje się na www: https://focusbydgoszcz.pl/.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.