Komunikaty PR

Zakończ lato w dobrym stylu. Crunlight – takie jak Ty!

2021-09-15  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Crunlight ( 0.24 MB )

Jesień zbliża się wielkimi krokami, ale to nie znaczy, że trzeba rezygnować z kolorów. Fuksja pasuje każdej kobiecie, niezależnie od pory roku i niezależnie od tego, czy drzemie w niej crunlightowa anielica czy diablica. W dodatku ten kolor nigdy nie wychodzi z mody, tak jak prażynki Crunlight. Ulubiony wariant warto mieć w swojej torebce, aby rozkoszować się ich smakiem zawsze, gdy najdzie na to ochota.

 

Mimo że wakacje się kończą, to nie tracimy dobrego humoru i dobrego stylu. Lato należy pożegnać z uśmiechem na twarzy, stylizacjami w kolorze fuksjowym oraz Crunlightami w torebce. Przekąski te idealnie sprawdzą się podczas wrześniowych spacerów po parku czy lesie. Świetnie zgrają się również z fuksjowymi dodatkami. Kolor ten doda każdej stylizacji zarówno szyku, jak i lekkości. Nieważne czy to koniec lata, czy początek jesieni – fuksjowe detale nigdy nie wychodzą z mody, tak jak przekąski Crunlight. 

 

Crunlighty są dostępne w czterech aromatycznych smakach: jalapeno, pomidor z bazylią, słodka papryka oraz fromage. Nie zawierają barwników oraz wzmacniaczy smaku. Przekąski Crunlight to produkty dla każdej kobiety, zarówno tych, które kryją w środku anielicę, jak i diablicę. Pikantne, intensywne, a może delikatne? Crunlight – takie jak Ty!

 

  • Prażynki wielozbożowe Crunlight dostępne w smakach: jalapeno, pomidor z bazylią, fromage
    i słodka papryka – cena: 2, 50 zł/op. 70 g

 

 www.facebook.com/Crunlight

 www.instagram.com/crunlight

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.