Komunikaty PR

Zakończ lato w dobrym stylu. Crunlight – takie jak Ty!

2021-09-15  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Crunlight ( 0.24 MB )

Jesień zbliża się wielkimi krokami, ale to nie znaczy, że trzeba rezygnować z kolorów. Fuksja pasuje każdej kobiecie, niezależnie od pory roku i niezależnie od tego, czy drzemie w niej crunlightowa anielica czy diablica. W dodatku ten kolor nigdy nie wychodzi z mody, tak jak prażynki Crunlight. Ulubiony wariant warto mieć w swojej torebce, aby rozkoszować się ich smakiem zawsze, gdy najdzie na to ochota.

 

Mimo że wakacje się kończą, to nie tracimy dobrego humoru i dobrego stylu. Lato należy pożegnać z uśmiechem na twarzy, stylizacjami w kolorze fuksjowym oraz Crunlightami w torebce. Przekąski te idealnie sprawdzą się podczas wrześniowych spacerów po parku czy lesie. Świetnie zgrają się również z fuksjowymi dodatkami. Kolor ten doda każdej stylizacji zarówno szyku, jak i lekkości. Nieważne czy to koniec lata, czy początek jesieni – fuksjowe detale nigdy nie wychodzą z mody, tak jak przekąski Crunlight. 

 

Crunlighty są dostępne w czterech aromatycznych smakach: jalapeno, pomidor z bazylią, słodka papryka oraz fromage. Nie zawierają barwników oraz wzmacniaczy smaku. Przekąski Crunlight to produkty dla każdej kobiety, zarówno tych, które kryją w środku anielicę, jak i diablicę. Pikantne, intensywne, a może delikatne? Crunlight – takie jak Ty!

 

  • Prażynki wielozbożowe Crunlight dostępne w smakach: jalapeno, pomidor z bazylią, fromage
    i słodka papryka – cena: 2, 50 zł/op. 70 g

 

 www.facebook.com/Crunlight

 www.instagram.com/crunlight

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.