Komunikaty PR

Zakupowe love – czyli Walentynki w ETC Swarzędz

2024-02-13  |  12:35
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Z okazji święta zakochanych centrum handlowe ETC Swarzędz przygotowało dla swoich gości miłe niespodzianki. 14 lutego za zakupy zrobione w sklepach galerii czekać będą pyszne słodkości.

Walentynki w ETC to nie tylko okazja do zakupów, ale także do romantycznych chwil i słodkich niespodzianek. Tego dnia zakupy o wartości minimum 100 złotych to szansa na otrzymanie uroczych walentynkowych upominków. 

Tego dnia wizyta w centrum handlowym odbywać się będzie w wyjątkowych okolicznościach. ETC przygotowało aranżację specjalnie na tę okazję, tworząc atmosferę pełną miłości i romantyzmu. Klienci mogą cieszyć się nie tylko doskonałym zakupowym doświadczeniem, ale również wrażeniem przyjemnej walentynkowej atmosfery.

Dołącz do nas w ETC Swarzędz i spraw, aby te Walentynki były niezapomniane. Zakupy pełne miłości, słodkie niespodzianki i wyjątkowa atmosfera czekają na Ciebie - ETC Swarzędz, ul. Poznańska 6, środa, 14 lutego.

 

ETC Swarzędz to centrum handlowe położone w strategicznej części gminy – przy trasie łączącej Poznań i Warszawę, co umożliwia szybki dojazd nie tylko mieszkańcom Swarzędza, ale i okolicznych miejscowości. Z myślą o komforcie klientów ETC Swarzędz posiada wiele udogodnień. Do dyspozycji jest m.in. strefa gastronomiczna, plac zabaw dla dzieci oraz miejsca do relaksu i wypoczynku. Przed centrum znajduje się parking, na którym mieści się 1100 pojazdów, przygotowane zostały także stojaki i miejsca postojowe dla rowerzystów. Obiekt jest również w pełni dostosowany do potrzeb rodzin z dziećmi oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej. ETC Swarzędz to tętniące życiem miejsce zakupów, relaksu i spotkań.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.