Komunikaty PR

Zamów list od Świętego Mikołaja w Atrium Promenada

2021-11-24  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.07 MB )

Warszawskie centrum handlowe Atrium Promenada przyłącza się do wsparcia dzieci dotkniętych różnymi formami przemocy. Wraz z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę zachęca swoich pracowników, klientów oraz wszystkich, dla których ważne są kwestie społeczne, do udziału w przedświątecznej akcji zamawiania listów od Świętego Mikołaja. Taki list zmienia świat wielu dzieci na lepsze. W wybrane dni między 26 listopada a 12 grudnia br. można je zamawiać na specjalnym stoisku uruchomionym w Atrium Promenada.

Dodatkowo 27 listopada w galerii odbędzie się zbiórka żywności i artykułów higienicznych na rzecz migrantów na granicy polsko-białoruskiej.

 

Akcja zamawiania spersonalizowanych listów od Świętego Mikołaja odbywa się już po raz ósmy, a po raz pierwszy również we współpracy z galerią handlową. Otrzymanie listu od „Świętego” jest dla mniejszych i większych adresatów miłym i ważnym elementem oczekiwania na Boże Narodzenie, natomiast dla podopiecznych Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę stanowi szansę na szybsze wsparcie terapeutyczne, psychiatryczne czy prawne. Całkowity dochód z akcji zostanie przeznaczony na pomoc dzieciom pokrzywdzonym przemocą i wykorzystywaniem seksualnym.

Aby zamówić list wystarczy w dniach: 26-27 listopada, 3-4 grudnia lub 11-12 grudnia, w godzinach 14.00-19.00, odwiedzić specjalnie na ten cel uruchomione stoisko w Atrium Promenada – poziom 0,  obok salonu ZARA. Adresując list, mamy do wyboru kilka wariantów tekstowych: wiadomość dla malucha, starszaka, rodzeństwa oraz nastolatka lub osoby dorosłej, a także graficznych, na których zostanie wydrukowany. List od Mikołaja będzie wysłany pod wskazany adres pocztą, w świątecznej kopercie. Zamówiony do 15 grudnia znajdzie się w skrzynce przed Wigilią. 

Jak pomagamy nadając list?

Zamawiając list od Świętego Mikołaja należy dokonać wpłaty darowizny na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę o wartości 20 zł lub więcej. Wszystkie przekazane w ten sposób środki zostaną spożytkowane na działalność statutową organizacji, która od 30 lat chroni dzieci przed przemocą i wykorzystaniem seksualnym. Zapewnia im i ich opiekunom wsparcie, profesjonalną pomoc psychologiczną i prawną. Uczy dorosłych, jak mądrze i skutecznie reagować na przemoc wobec dzieci oraz co robić, gdy podejrzewają, że są krzywdzone. Wspiera i angażuje rodziców, by wychowywali dzieci z miłością i szacunkiem. Wpływa na polskie prawo, by jak najlepiej chroniło interes dziecka. List adresowany do dziecka czy też osoby dorosłej można również zamówić online, za pośrednictwem strony www.swiatecznylist.pl.

Atrium Promenada angażuje się w szereg inicjatyw społecznych, w tym również działania z zakresu odpowiedzialnej mody i recyklingu oraz drugiego obiegu odzieży czy różnych form wsparcia społeczności lokalnych. Jedną z nich jest zaangażowanie Promenady na rzecz migrantów na granicy polsko-białoruskiej. Centrum przyłączyło się do wspólnej zbiórki zainicjowanej przez prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego. 27 listopada w godzinach 9.00-15.00 do Atrium Promenada można przynosić żywność i artykuły higieniczne, a zwłaszcza:

  • wody w małych buteleczkach,
  • mleka dla dzieci w proszku,
  • smoczki do butelek,
  • smoczki do ssania,
  • butelki do rozrabiania mleka,
  • koce termiczne,
  • nutridrinki w saszetkach,
  • batoniki,
  • suchary,
  • wafle,
  • herbatniki,
  • chrupki,
  • konserwy drobiowe lub rybne z możliwością otwarcia,
  • makarony,
  • cukier,
  • płatki,
  • dania instant tzw. gorący kubek (bez wieprzowiny),
  • zupki chińskie.

 

Niedawno zakończoną inicjatywą realizowaną przez centrum była zbiórka ubrań na rzecz osób w kryzysie bezdomności. Akcja odbyła się we współpracy z Fundacją Daj Herbatę, której wolontariusze niosą pomoc materialną oraz terapeutyczną osobom bezdomnym i wykluczonym społecznie.

Podejmowane przez centrum handlowe inicjatywy są elementem programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Proste przyjemności po portugalsku. Poznaj Ponte Portugal! Biuro prasowe
2021-11-28 | 01:00

Proste przyjemności po portugalsku. Poznaj Ponte Portugal!

W Polsce stale przybywa zarówno miłośników, jak i świadomych konsumentów wina. Nie jest ono już tylko towarzyszem wystawnych kolacji, ale staje się również
Styl życia Ekskluzywne wnętrza, inkluzywna atmosfera - w Sopocie otworzyła się Yatta Sushi
2021-11-27 | 01:00

Ekskluzywne wnętrza, inkluzywna atmosfera - w Sopocie otworzyła się Yatta Sushi

W centrum Sopotu właśnie otworzyła się Yatta Sushi, czyli nowe miejsce na mapie gastronomicznej Sopotu, dzięki któremu bez wyjeżdżania z Trójmiasta  odbędziecie
Styl życia Ogrodownia współtworzy najmodniejsze miejsca warszawskiej Woli
2021-11-26 | 15:30

Ogrodownia współtworzy najmodniejsze miejsca warszawskiej Woli

Warszawska Wola staje się modną dzielnicą Stolicy. Po Browarach Warszawskich przyszedł czas na otwarcie kolejnego popularnego punktu po lewej stronie Wisły – Fabryki Norblina.

Więcej ważnych informacji

Media

Krystyna Janda: Wczesne wykrycie raka piersi może uratować życie. Już nie wiem, jak to tłumaczyć, namawiać i udowadniać kobietom

Aktorka nie może pojąć, skąd taka niechęć Polek do badań. Jej zdaniem trzeba wszelkimi możliwymi sposobami docierać do pań z informacją, jak ważna jest profilaktyka i mammografia, dzięki którym można wykryć nowotwór już we wczesnym stadium, co daje większe szanse na wyleczenie. Kampania „Masz Wybór”, którą wspiera Krystyna Janda, ma też na celu edukację pacjentek, u których zdiagnozowano raka piersi, ich rodzin, a także tych kobiet, które nadal trudno przekonać do badań.  Chodzi o to, by uświadomić je, że mają do wyboru różne terapie w leczeniu nowotworu, a w trakcie kuracji i rekonwalescencji nie pozostaną bez opieki.

Media

Michał Kempa o Marcinie Prokopie: Musimy być trochę jednym ciałem. Marcin okazał się dobrym nauczycielem

Komik uważa, że dopiero live’y tak naprawdę weryfikują talent. Widzowie oglądają bowiem poczynania uczestników i mają pewność, że w tym momencie nic nie zostało podrasowane ani zmienione. Michał Kempa dopiero od tej edycji partneruje na scenie Marcinowi Prokopowi. Zastąpił Szymona Hołownię, który był związany z programem „Mam talent!” od samego początku.

Konsument

Budownictwo drewniane może zyskać na zmianach w prawie. Możliwy nawet trzykrotny wzrost liczby oddawanych domów z drewna

Możliwość budowania domów do 70 mkw. powierzchni bez konieczności uzyskania pozwolenia może pozytywnie wpłynąć na branżę budownictwa drewnianego. – Szacujemy, że rocznie liczba domów drewnianych oddawanych do użytku wzrośnie z 950 do 2,5 tys. – mówi Tomasz Szlązak, prezes spółki Polskie Domy Drewniane. Tym bardziej że średnia powierzchnia dziś stawianych domów, choć dziś wynosi trochę więcej niż 70 mkw., to jednak systematycznie spada. Budownictwo drewniane będzie zyskiwać na popularności także w obliczu spodziewanych regulacji na poziomie unijnym dotyczących redukcji śladu węglowego w branży.

Konsument

Polska firma opracowała robota do mieszania drinków. Planuje z nim ekspansję na największe europejskie miasta

Polski start-up opracował automatyczny bar, który zastąpi barmana w obsłudze klientów. Poley.me może rozładować kolejki w dyskotekach, barach czy na masowych koncertach. Innowacyjność polskiego autonomicznego baru polega na wykorzystaniu sztucznej inteligencji, która może sama zaproponować łączenie smaków dopasowane do gustów klienta. Wrocławski start-up w pierwszej kolejności chce podbić lokalny rynek oraz Warszawę, a potem planuje ekspansję na europejskie metropolie.