Komunikaty PR

„Zapach, który pokochasz” – wyjątkowa akcja z sercem marki Silan

2021-04-01  |  13:00
Biuro prasowe

Jak sprawić, aby ukochana osoba poczuła się naprawdę wyjątkowo? Piękny kwiat i serce to ponadczasowe symbole wyrażające miłość. A jeśli do tego dodamy jeszcze wspaniały zapach, efekt będzie gwarantowany. Na walentynki Silan sprawił radość wielu parom w Warszawie i Krakowie. 

14 lutego w walentynki wiele par i rodzin wybrało się na spacer, nie spodziewając się, że po drodze czeka ich miła niespodzianka. Niedaleko Dworca Warszawa Śródmieście oraz na Placu Jana Nowaka-Jeziorańskiego w Krakowie marka płynów do płukania tkanin Silan (Henkel) rozstawiła ścianki z sercem z różowych róż, na tle którego można było zrobić sobie niepowtarzalne walentynkowe zdjęcie. Różowe serce w zimowej scenerii, z hasłem akcji „Zapach, który pokochasz”, przyciągało wiele osób, a pary entuzjastycznie brały udział w evencie, zyskując wspaniałą pamiątkę z tego dnia.

Z kolei w popularnych miejscach spacerów zakochanych, na Nowym Świecie i Krakowskim przedmieściu w Warszawie oraz przy Kładce Ojca Bernatka na krakowskim Kazimierzu, do której pary przypinają kłódki ze swoimi inicjałami, team Silana rozdawał przepiękne róże wraz z próbkami wegańskiego płynu do płukania tkanin Silan Naturals Ylang Ylang and Vetiver. W ten sposób tego dnia Silan sprawił radość tysiącom osób.

– Walentynki to wyjątkowy dzień, który warto celebrować na wiele sposobów. My postanowiliśmy tego dnia wywołać uśmiech na twarzach przechodniów, nie tylko par, ale i całych rodzin czy pojedynczych osób. Każdy mógł zrobić sobie zdjęcie na tle efektownego serca z róż i wręczyć ukochanej osobie lub zabrać do domu piękny kwiat oraz próbkę nowego wegańskiego płynu do płukania tkanin Silan Naturals Ylang Ylang and Vetiver. W ten sposób chcieliśmy sprawić, aby świeży zapach ubrań jeszcze długo kojarzył się z tym pełnym miłości dniem – mówi Brand Manager marki Silan.

Ponadto przez cały walentynkowy weekend, na nowoczesnym, wyróżniającym się w panoramie miasta budynku Warsaw Spire, warszawiacy mogli oglądać animację Silana „Zapach, który pokochasz” oraz charakterystyczną wstążkę w kształcie niebieskiego serca, znanego nam z komunikacji marki Silan. 

Ale to nie wszystko – marka Silan uczciła święto miłości w jeszcze jeden niezwykle pomysłowy sposób. Z okazji walentynkowej akcji Magdalena Witkiewicz, bestsellerowa autorka powieści, została poproszona o napisanie czterech opowiadań, które łączy motyw niebieskiej wstążki. Pełne dramatycznych zwrotów akcji i romantycznych scenerii historie miłosne czterech Polek otrzymały oprawę w postaci aromatu inspirowanego płynem do płukania tkanin Silan Romance z linii Silan Supreme, którym nasączono strony. W ten sposób powstała książka „PołączOne”, która pobudza wszystkie zmysły i zachęca do cieszenia się drobnymi przyjemnościami, takimi jak elegancki, romantyczny zapach ubrań.

Książkę można było otrzymać w sprzedaży promocyjnej w sieci sklepów Carrefour oraz na platformie Allegro. Fragmenty opowiadań na swoich kanałach społecznościowych czytały influencerki, m.in. Katarzyna Cichopek. Akcję przygotowała agencja Cut The Mustard. Za działania związane z walentynkową aktywacją „Silan z sercem” odpowiadała agencja Albedo Marketing Sp. z o.o. Komunikację PR prowadzi agencja Kuźnia PR Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Światowy Dzień Kostki Rubika - Ikoniczna łamigłówka dla każdego Biuro prasowe
2024-04-20 | 01:00

Światowy Dzień Kostki Rubika - Ikoniczna łamigłówka dla każdego

Wszyscy kochamy łamigłówki, zagadki logiczne i wyzwania wymagające sprawności manualnej oraz umysłowej. Płynąca z ich rozwiązania satysfakcja stanowi nagrodę uzasadniającą cały
Styl życia Tchibo współpracuje z Glovo
2024-04-19 | 12:07

Tchibo współpracuje z Glovo

Tchibo właśnie rozpoczęło współpracę z Glovo, aplikacją umożliwiającą zamówienie i dostawę określonych produktów wprost do domu. Usługa jest dostępna dla
Styl życia OFF OTWIERA SEZON OGRÓDKOWY
2024-04-19 | 11:00

OFF OTWIERA SEZON OGRÓDKOWY

OFF OTWIERA SEZON OGRÓDKOWY Na dania śródziemnomorskie, festiwalowe szparagi, meksykańskie drinki albo po prostu na kawę i ciacho – restauracje w OFF Piotrkowska

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Maria Sadowska: Często kupujemy ubrania tylko na jeden sezon, a powinniśmy recyklingować modę. Ja jestem królową second handów

Wokalistka zauważa, że co kilka miesięcy do sprzedaży trafiają nowe kolekcje ubrań, a te, które jeszcze nie są zniszczone i mogłyby się przydać innym, lądują na śmietniku. Podobnie jest z różnymi urządzeniami elektronicznymi, sprzętem RTV i AGD. Nowe modele z dnia na dzień wypierają starsze, a góra elektrośmieci stale rośnie. Maria Sadowska apeluje więc, by zadać sobie trochę trudu i niepotrzebne telefony, tablety czy komputery oddać do odpowiedniego punktu, z którego trafią do recyklingu i utylizacji. Artystka docenia też kreatywność swojego męża, który maluje obrazy na starych, skórzanych kurtkach i tworzy w ten sposób nietuzinkowe elementy garderoby.

Media

Edyta Herbuś: Program „Tańcząca ze światem” łączy ze sobą moją pasję do podróży, tańca i odkrywania świata. Podczas nagrań wskakuję z jednej półki energetycznej w drugą

W nowej odsłonie programu „Tańcząca ze światem” Edyta Herbuś zabierze widzów do Jordanii. Jak zaznacza, plan wyjazdu był bardzo intensywny. Przez dziewięć dni ekipa realizująca pracowała po 12 godz., by pokazać niezwykłe, kulturowe i historyczne bogactwo tego fascynującego kraju. Tancerka zdradza też, że te wyjątkowe miejsca pozwoliły jej odkryć w sobie uśpione pokłady wrażliwości i stały się powodem wielu wzruszeń.

Konsument

Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć

Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.