„Zapach, który pokochasz” – wyjątkowa akcja z sercem marki Silan
Jak sprawić, aby ukochana osoba poczuła się naprawdę wyjątkowo? Piękny kwiat i serce to ponadczasowe symbole wyrażające miłość. A jeśli do tego dodamy jeszcze wspaniały zapach, efekt będzie gwarantowany. Na walentynki Silan sprawił radość wielu parom w Warszawie i Krakowie.
14 lutego w walentynki wiele par i rodzin wybrało się na spacer, nie spodziewając się, że po drodze czeka ich miła niespodzianka. Niedaleko Dworca Warszawa Śródmieście oraz na Placu Jana Nowaka-Jeziorańskiego w Krakowie marka płynów do płukania tkanin Silan (Henkel) rozstawiła ścianki z sercem z różowych róż, na tle którego można było zrobić sobie niepowtarzalne walentynkowe zdjęcie. Różowe serce w zimowej scenerii, z hasłem akcji „Zapach, który pokochasz”, przyciągało wiele osób, a pary entuzjastycznie brały udział w evencie, zyskując wspaniałą pamiątkę z tego dnia.
Z kolei w popularnych miejscach spacerów zakochanych, na Nowym Świecie i Krakowskim przedmieściu w Warszawie oraz przy Kładce Ojca Bernatka na krakowskim Kazimierzu, do której pary przypinają kłódki ze swoimi inicjałami, team Silana rozdawał przepiękne róże wraz z próbkami wegańskiego płynu do płukania tkanin Silan Naturals Ylang Ylang and Vetiver. W ten sposób tego dnia Silan sprawił radość tysiącom osób.
– Walentynki to wyjątkowy dzień, który warto celebrować na wiele sposobów. My postanowiliśmy tego dnia wywołać uśmiech na twarzach przechodniów, nie tylko par, ale i całych rodzin czy pojedynczych osób. Każdy mógł zrobić sobie zdjęcie na tle efektownego serca z róż i wręczyć ukochanej osobie lub zabrać do domu piękny kwiat oraz próbkę nowego wegańskiego płynu do płukania tkanin Silan Naturals Ylang Ylang and Vetiver. W ten sposób chcieliśmy sprawić, aby świeży zapach ubrań jeszcze długo kojarzył się z tym pełnym miłości dniem – mówi Brand Manager marki Silan.
Ponadto przez cały walentynkowy weekend, na nowoczesnym, wyróżniającym się w panoramie miasta budynku Warsaw Spire, warszawiacy mogli oglądać animację Silana „Zapach, który pokochasz” oraz charakterystyczną wstążkę w kształcie niebieskiego serca, znanego nam z komunikacji marki Silan.
Ale to nie wszystko – marka Silan uczciła święto miłości w jeszcze jeden niezwykle pomysłowy sposób. Z okazji walentynkowej akcji Magdalena Witkiewicz, bestsellerowa autorka powieści, została poproszona o napisanie czterech opowiadań, które łączy motyw niebieskiej wstążki. Pełne dramatycznych zwrotów akcji i romantycznych scenerii historie miłosne czterech Polek otrzymały oprawę w postaci aromatu inspirowanego płynem do płukania tkanin Silan Romance z linii Silan Supreme, którym nasączono strony. W ten sposób powstała książka „PołączOne”, która pobudza wszystkie zmysły i zachęca do cieszenia się drobnymi przyjemnościami, takimi jak elegancki, romantyczny zapach ubrań.
Książkę można było otrzymać w sprzedaży promocyjnej w sieci sklepów Carrefour oraz na platformie Allegro. Fragmenty opowiadań na swoich kanałach społecznościowych czytały influencerki, m.in. Katarzyna Cichopek. Akcję przygotowała agencja Cut The Mustard. Za działania związane z walentynkową aktywacją „Silan z sercem” odpowiadała agencja Albedo Marketing Sp. z o.o. Komunikację PR prowadzi agencja Kuźnia PR Sp. z o.o.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci
Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.
Edukacja
W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.
Psychologia
Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.