Komunikaty PR

„Zapach, który pokochasz” – wyjątkowa akcja z sercem marki Silan

2021-04-01  |  13:00
Biuro prasowe

Jak sprawić, aby ukochana osoba poczuła się naprawdę wyjątkowo? Piękny kwiat i serce to ponadczasowe symbole wyrażające miłość. A jeśli do tego dodamy jeszcze wspaniały zapach, efekt będzie gwarantowany. Na walentynki Silan sprawił radość wielu parom w Warszawie i Krakowie. 

14 lutego w walentynki wiele par i rodzin wybrało się na spacer, nie spodziewając się, że po drodze czeka ich miła niespodzianka. Niedaleko Dworca Warszawa Śródmieście oraz na Placu Jana Nowaka-Jeziorańskiego w Krakowie marka płynów do płukania tkanin Silan (Henkel) rozstawiła ścianki z sercem z różowych róż, na tle którego można było zrobić sobie niepowtarzalne walentynkowe zdjęcie. Różowe serce w zimowej scenerii, z hasłem akcji „Zapach, który pokochasz”, przyciągało wiele osób, a pary entuzjastycznie brały udział w evencie, zyskując wspaniałą pamiątkę z tego dnia.

Z kolei w popularnych miejscach spacerów zakochanych, na Nowym Świecie i Krakowskim przedmieściu w Warszawie oraz przy Kładce Ojca Bernatka na krakowskim Kazimierzu, do której pary przypinają kłódki ze swoimi inicjałami, team Silana rozdawał przepiękne róże wraz z próbkami wegańskiego płynu do płukania tkanin Silan Naturals Ylang Ylang and Vetiver. W ten sposób tego dnia Silan sprawił radość tysiącom osób.

– Walentynki to wyjątkowy dzień, który warto celebrować na wiele sposobów. My postanowiliśmy tego dnia wywołać uśmiech na twarzach przechodniów, nie tylko par, ale i całych rodzin czy pojedynczych osób. Każdy mógł zrobić sobie zdjęcie na tle efektownego serca z róż i wręczyć ukochanej osobie lub zabrać do domu piękny kwiat oraz próbkę nowego wegańskiego płynu do płukania tkanin Silan Naturals Ylang Ylang and Vetiver. W ten sposób chcieliśmy sprawić, aby świeży zapach ubrań jeszcze długo kojarzył się z tym pełnym miłości dniem – mówi Brand Manager marki Silan.

Ponadto przez cały walentynkowy weekend, na nowoczesnym, wyróżniającym się w panoramie miasta budynku Warsaw Spire, warszawiacy mogli oglądać animację Silana „Zapach, który pokochasz” oraz charakterystyczną wstążkę w kształcie niebieskiego serca, znanego nam z komunikacji marki Silan. 

Ale to nie wszystko – marka Silan uczciła święto miłości w jeszcze jeden niezwykle pomysłowy sposób. Z okazji walentynkowej akcji Magdalena Witkiewicz, bestsellerowa autorka powieści, została poproszona o napisanie czterech opowiadań, które łączy motyw niebieskiej wstążki. Pełne dramatycznych zwrotów akcji i romantycznych scenerii historie miłosne czterech Polek otrzymały oprawę w postaci aromatu inspirowanego płynem do płukania tkanin Silan Romance z linii Silan Supreme, którym nasączono strony. W ten sposób powstała książka „PołączOne”, która pobudza wszystkie zmysły i zachęca do cieszenia się drobnymi przyjemnościami, takimi jak elegancki, romantyczny zapach ubrań.

Książkę można było otrzymać w sprzedaży promocyjnej w sieci sklepów Carrefour oraz na platformie Allegro. Fragmenty opowiadań na swoich kanałach społecznościowych czytały influencerki, m.in. Katarzyna Cichopek. Akcję przygotowała agencja Cut The Mustard. Za działania związane z walentynkową aktywacją „Silan z sercem” odpowiadała agencja Albedo Marketing Sp. z o.o. Komunikację PR prowadzi agencja Kuźnia PR Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Żywienie

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.