„Zapach, który pokochasz” – wyjątkowa akcja z sercem marki Silan
Jak sprawić, aby ukochana osoba poczuła się naprawdę wyjątkowo? Piękny kwiat i serce to ponadczasowe symbole wyrażające miłość. A jeśli do tego dodamy jeszcze wspaniały zapach, efekt będzie gwarantowany. Na walentynki Silan sprawił radość wielu parom w Warszawie i Krakowie.
14 lutego w walentynki wiele par i rodzin wybrało się na spacer, nie spodziewając się, że po drodze czeka ich miła niespodzianka. Niedaleko Dworca Warszawa Śródmieście oraz na Placu Jana Nowaka-Jeziorańskiego w Krakowie marka płynów do płukania tkanin Silan (Henkel) rozstawiła ścianki z sercem z różowych róż, na tle którego można było zrobić sobie niepowtarzalne walentynkowe zdjęcie. Różowe serce w zimowej scenerii, z hasłem akcji „Zapach, który pokochasz”, przyciągało wiele osób, a pary entuzjastycznie brały udział w evencie, zyskując wspaniałą pamiątkę z tego dnia.
Z kolei w popularnych miejscach spacerów zakochanych, na Nowym Świecie i Krakowskim przedmieściu w Warszawie oraz przy Kładce Ojca Bernatka na krakowskim Kazimierzu, do której pary przypinają kłódki ze swoimi inicjałami, team Silana rozdawał przepiękne róże wraz z próbkami wegańskiego płynu do płukania tkanin Silan Naturals Ylang Ylang and Vetiver. W ten sposób tego dnia Silan sprawił radość tysiącom osób.
– Walentynki to wyjątkowy dzień, który warto celebrować na wiele sposobów. My postanowiliśmy tego dnia wywołać uśmiech na twarzach przechodniów, nie tylko par, ale i całych rodzin czy pojedynczych osób. Każdy mógł zrobić sobie zdjęcie na tle efektownego serca z róż i wręczyć ukochanej osobie lub zabrać do domu piękny kwiat oraz próbkę nowego wegańskiego płynu do płukania tkanin Silan Naturals Ylang Ylang and Vetiver. W ten sposób chcieliśmy sprawić, aby świeży zapach ubrań jeszcze długo kojarzył się z tym pełnym miłości dniem – mówi Brand Manager marki Silan.
Ponadto przez cały walentynkowy weekend, na nowoczesnym, wyróżniającym się w panoramie miasta budynku Warsaw Spire, warszawiacy mogli oglądać animację Silana „Zapach, który pokochasz” oraz charakterystyczną wstążkę w kształcie niebieskiego serca, znanego nam z komunikacji marki Silan.
Ale to nie wszystko – marka Silan uczciła święto miłości w jeszcze jeden niezwykle pomysłowy sposób. Z okazji walentynkowej akcji Magdalena Witkiewicz, bestsellerowa autorka powieści, została poproszona o napisanie czterech opowiadań, które łączy motyw niebieskiej wstążki. Pełne dramatycznych zwrotów akcji i romantycznych scenerii historie miłosne czterech Polek otrzymały oprawę w postaci aromatu inspirowanego płynem do płukania tkanin Silan Romance z linii Silan Supreme, którym nasączono strony. W ten sposób powstała książka „PołączOne”, która pobudza wszystkie zmysły i zachęca do cieszenia się drobnymi przyjemnościami, takimi jak elegancki, romantyczny zapach ubrań.
Książkę można było otrzymać w sprzedaży promocyjnej w sieci sklepów Carrefour oraz na platformie Allegro. Fragmenty opowiadań na swoich kanałach społecznościowych czytały influencerki, m.in. Katarzyna Cichopek. Akcję przygotowała agencja Cut The Mustard. Za działania związane z walentynkową aktywacją „Silan z sercem” odpowiadała agencja Albedo Marketing Sp. z o.o. Komunikację PR prowadzi agencja Kuźnia PR Sp. z o.o.
![Workation - pracuj i wypoczywaj w Trójmieście Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1369330396,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Workation - pracuj i wypoczywaj w Trójmieście
![Sulejów – kajakowa stolica Polski bije rekord](/files/_uploaded/glownekonf_21902051,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sulejów – kajakowa stolica Polski bije rekord
![Frydrychowo: czy padnie nowy rekord na plon pszenicy ozimej?](/files/_uploaded/glownekonf_1435977117,w_270,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Frydrychowo: czy padnie nowy rekord na plon pszenicy ozimej?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.