Komunikaty PR

Zasadź las z Wrocław Fashion Outlet

2020-09-01  |  18:00
Biuro prasowe

Świat mody również zwraca uwagę na kwestie ekologii i troski o środowisko, dlatego we Wrocław Fashion Oultet wspólnie z naszymi klientami chcemy dołożyć swoją cegiełkę do dbałości o czyste powietrze – mówi marketing manager Katarzyna Warzecha. Dlatego wraz z dotlenieni.org wrocławski outlet przez cały wrzesień zaprasza do udziału w akcji „Zasadź z nami las”. Wystarczy dołączyć lub uczestniczyć w programie lojalnościowym Wrocław Fashion Club i dzięki codziennym zakupom przez cały czas trwania akcji, od 1 do 30 września, jedna osoba będzie mogła zasadzić nawet 30 drzew. Po jednym za każdy dzień, w którym dokonała transakcji zarejestrowanej w programie. – W ten niezwykle prosty sposób chcemy zachęcić mieszkańców Wrocławia do realnego oszczędzania podczas zakupów, a także do zadbania o nasze naturalne otoczenie – dodaje Katarzyna Warzecha.

Wszystkie drzewa, które „zbiorą” w ramach akcji klienci największego modowego outletu Dolnego Śląska, zostaną zasadzone wczesną wiosną przez wolontariuszy dotlenieni.org w specjalnie wyznaczonym przez Zarząd Zieleni Miejskiej obszarze na wrocławskich Osobowicach. Organizatorzy akcji liczą, że wspólnie uda się zasadzić kilka tysięcy sadzonek różnorodnego drzewostanu, dzięki którym zadbamy nie tylko o miejską przyrodę, ale stworzymy przestrzeń, z której będą mogły się cieszyć kolejne pokolenia Wrocławian. O akcji na terenie centrum będzie przypominać także specjalna instalacja z drzewem.

–  Cieszymy się że Wrocław Fashion Outlet to kolejny podmiot, z którym udało nam się nawiązać współpracę w celu tworzenia nowych zielonych przestrzeni. Zaangażowanie biznesu w codzienne problemy lokalnej społeczności to jakość, która stwarza nowe możliwości aby zmieniać świat –  komentuje Marek Kołkowski z dotlenieni.org.

Smart shopping: mądre kupowanie

Wrzesień we Wrocław Fashion Outlet to czas akcji „Back to basics” – „Powrotu do podstaw”. W jej ramach na stronie i w mediach społecznościowych dowiemy się więcej na temat ekologicznych postaw i naturalnych rozwiązań, które pomogą nam żyć stylowo dbając przy okazji o nasz portfel i środowisko.

Rozsądne kupowanie jest możliwe także w programie Wrocław Fashion Club. Dzięki temu rozwiązaniu każdy z nas może nie tylko ufundować kolejne drzewa, ale także skorzystać z dedykowanych promocji i zniżek w prawie 50 sklepach uczestniczących w programie. Taniej kupimy nie tylko odzież sportową, dzięki której zadbamy o nasza kondycję w zielonej przestrzeni, ale także obuwie i rozwiązania casualowe, które sprawdzą się podczas powrotu do pracy – niezależnie od tego, czy w formie stacjonarnej, czy zdalnej. Do naszych zakupów podejdziemy odpowiedzialnie kupując rozwiązania sprawdzonych marek, które stawiają na wysoką jakość produktów i posłużą nam dłużej. Tej jesieni postawmy więc na klasyczne rozwiązania, które pozwolą nam tworzyć różnorodne i ponadczasowe kreacje.

Wrocław Fashion Outlet niezmiennie dba także o zdrowie klientów i pracowników. W nagrodzonym certyfikatem „Safer Shopping” przez Bureau Veritas centrum utrzymuje się ponad 40 zasad związanych z bezpiecznymi zakupami. Warto pamiętać o konieczności zasłaniania nosa i ust, a także zachowaniu zasad dystansu społecznego. Jeśli zapomnimy maseczki – możemy skorzystać z maseczkomatu znajdującego się przed wejściem głównym.

Szczegółowy regulamin akcji „Zasadź z nami las” a także możliwość dołączenia do Wrocław Fashion Club są dostępne na www.wroclawfashionoutlet.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.