Komunikaty PR

Zboże – jakie to dobre!

2021-02-04  |  09:47
Biuro prasowe

Początek roku często mobilizuje nas do podejmowania nowych decyzji oraz zmian w naszym życiu. Nierzadko wiążą się one również z naszym żywieniem. Osoby, które rezygnują z odzwierzęcych produktów z pewnością chętnie sięgną po zamienniki mleka krowiego, które oferują kawiarnie Costa Coffee. Wśród dotychczasowych opcji dostępnych w menu znajdziemy też zupełną nowość – pyszny napój owsiany! Jest wegański, posiada dużą ilość błonnika oraz będzie idealnie komponować się z Twoją ulubioną kawą!

 

 

Urozmaicenie smaku kawy na wyciągnięcie ręki

 

Napoje roślinne w połączeniu z pyszną aromatyczną kawą to doskonała opcja nie tylko dla tych, którzy starają się ograniczać produkty odzwierzęce, ale także dla wszystkich kawoszy lubiących odkrywać nowe smaki i poszukujących urozmaicenia. Kawiarnie Costa Coffee oferują szeroki wybór napojów roślinnych. Każdy fan lekko orzechowych nut może postawić na napój migdałowy, a osoby, które cenią sobie delikatność smaku z pewnością zakochają się w kawie z dodatkiem napoju sojowego. W menu dostępny jest również napój kokosowo-sojowy, który idealnie pasuje do kaw klasycznych, nadając im delikatnego posmaku kokosa. W kawiarniach Costa Coffee możemy poprosić też o mleko chude oraz bez laktozy.  

 

Nowość w menu!

 

Zupełną nowością, która właśnie dołączyła do Costa Coffee jest pożywny napój owsiany. Ta propozycja, podobnie jak cała linia napojów roślinnych dostępnych w kawiarniach świetnie uzupełnia smak kawy, dzięki swojej delikatnej słodyczy. Napój owsiany nie zawiera laktozy, jest bogaty w błonnik oraz jest w 100% pochodzenia roślinnego. Wśród jego zalet warto wymienić też niezwykłe odczucia smakowe. Nowy napój świetnie łączy się z dostępnymi w Costa Coffee kawami – roślinne nuty podkreślają naturalny smak ziaren kawy, dodając im unikalnego smaku, a lekka konsystencja nadaje niezwykłej subtelności. Ponadto napój owiany doskonale się spienia, dzięki czemu otrzymujemy wyjątkowo puszystą piankę, która jest nieodzowną częścią Cappuccino, Flat White czy kaw CHAI.

 

Kawowy zawrót głowy

 

W Costa Coffee każdy miłośnik aromatycznej, pysznej i pobudzającej kawy znajdzie coś dla siebie! Dla tych, którzy kochają klasyczne rozwiązania idealnym wyborem będzie roślinne Latte oraz Flat White – już od pierwszego łyka zachwycą głębią smaku i aromatem. Fani wyrazistych i niecodziennych smaków będą natomiast zachwyceni kawami CHAI z dodatkiem napoju owsianego. Dostępne w trzech wariantach i przygotowywane na bazie mieszanek przypraw dostarczą podniebieniu każdego smakosza niezapomnianych wrażeń. Mówiąc o roślinnych wersjach ulubionych kaw nie można zapomnieć o zniewalająco dobrej Caramel Macchiato – ten idealny balans słodkości karmelu i goryczki najlepszych możliwych nasion kawy doda energii na cały dzień wyzwań.

 

Przygotuj się na nowości Costa Coffee i odkryj swój ulubiony smak kawy przygotowanej na bazie roślinnych napoi: owsianego, sojowego, migdałowego, kokosowo – sojowego lub klasycznego chudego krowiego mleka czy mleka bez laktozy. Możesz je zamówić w kawiarniach na wynos lub w dowolne miejsce poprzez aplikację Uber Eats.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.