Komunikaty PR

Zdjęcie na kawie? Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu w Tchibo to możliwe!

2023-09-12  |  13:00

Klienci odwiedzający wybrane sklepy Tchibo w Polsce będą mogli cieszyć się kawą z zaprojektowanym przez siebie nadrukiem, np. zdjęciem z wakacji czy „selfie”. Wszystko za sprawą unikatowych urządzeń do drukowania bezpośrednio na kawie. #SelfieTchiboccino to nieszablonowy sposób na podzielenie się emocjami lub celebrowanie codzienności z najbliższymi. Wprowadzeniu nowej usługi towarzyszy kampania marketingowa.

Usługa będzie dostępna za darmo dla Klientów, którzy zdecydują się kupić kawę z pianką, np. cappuccino lub latte, zarówno na miejscu, jak i na wynos. Na piance będzie można nadrukować „selfie” wykonane za pomocą kamery zamontowanej w urządzeniu, a także ulubione zdjęcie, np. z wakacji czy innego miłego momentu, dzięki możliwości wgrania zdjęcia za pomocą kodu QR. To idealny sposób na pomysłowe spędzenie czasu i delektowanie się nie tylko wyjątkowo aromatyczną, ale również niezwykle oryginalną kawą. Idealną okazją na #SelfieTchiboccino jest też celebracja ważnych momentów z najbliższymi.

Zawsze jest okazja na #SelfieTchiboccino

#SelfieTchiboccino, czyli kawa z nadrukowanym, wybranym przez nas przekazem, to świetny sposób na niekonwencjonalne opowiedzenie o swoich uczuciach, sukcesach lub po prostu celebrowanie codzienności. Nie musimy się ograniczać do komunikacji z tymi, którzy są blisko nas, możemy też zrobić zdjęcie małego kawowego dzieła sztuki i przesłać je do adresata w wiadomości prywatnej lub zamieścić w mediach społecznościowych – wyjaśnia Olga Tobiasz, Shop Marketing Manager Tchibo w Polsce.

A jak stworzyć autorskie #SelfieTchiboccino? Po zakupie ulubionej kawy należy przenieść ją do specjalnej drukarki, której obsługa jest bardzo intuicyjna. Następnie możliwości są dwie – jedną z nich jest wgranie swojego zdjęcia lub grafiki za pomocą dostępnego na ekranie kodu QR, drugą, jeśli zależy nam na tym, aby uchwycić to, co „tu i teraz” – zrobienie „selfie”, używając do tego wmontowanej kamery. Po wciśnięciu przycisku „OK” urządzenie zacznie drukować wybraną fotografię i tak powstanie własna, wyjątkowa kawa. Nie można zapomnieć o wykonaniu zdjęcia swojego małego kawowego dzieła sztuki przed konsumpcją!

#SelfieTchiboccino to nie tylko unikatowy koncept, ale i wyjątkowe doświadczenie, którym można się dzielić zarówno offline (jeśli np. spędzamy czas z daną osobą), jak i online, publikując zdjęcie #SelfieTchiboccino w mediach społecznościowych lub wysyłając je poprzez wybrany komunikator. Aby wypić #SelfieTchiboccino nie potrzebujemy powodu – codzienność również zasługuje na celebrowanie!

Zaskocz siebie i swoich bliskich

#SelfieTchiboccino to nie tylko doskonały sposób, aby zaskoczyć i wywołać uśmiech na twarzy bliskich. To także gwarancja doskonałego smaku i aromatu kawy Tchibo, dostępna dla każdego, bowiem substancja, z której powstaje nadruk, jest wegańska, bezglutenowa i nie zawiera alergenów, zaś pianka, na której najlepiej drukuje się zdjęcie, może być przygotowana zarówno z mleka krowiego, jak i napojów roślinnych.

Idee celebrowania codzienności oraz małych przyjemności, a także świętowania i wywoływania uśmiechu na twarzach najbliższych za pomocą #SelfieTchiboccino są podkreślane również w kampanii marketingowej, która od połowy września będzie realizowana w mediach online. Obejmie ona m.in. działania w social mediach i współpracę z influencerami. Zaplanowano także szerokie działania public relations oraz atrakcyjny konkurs dla użytkowników mediów społecznościowych. Tchibo wraz z zespołem kreatywnym 24/7STUDIO przygotowało 3 spoty, które będą promowały usługę, a jednocześnie wyjaśniały jej prostotę i możliwości:

– https://www.youtube.com/watch?v=zWBO9VrRv5o

– https://www.youtube.com/watch?v=4SSdpd11Mf8

– https://www.youtube.com/watch?v=tHuoVAiMWz4.

Wstępując na #SelfieTchiboccino, odkryjemy także, że Tchibo to znacznie więcej niż kawa. To szeroka oferta wygodnych i stylowych ubrań oraz akcesoriów domowych, ale także kawiarnie, w których można spędzić miło czas, czytając książkę lub rozmawiając z najbliższymi, rozkoszując się przy tym pyszną kawą, nie tylko „z nadrukiem”, oraz delektując się smakiem ulubionego ciasta. To idealne miejsce zarówno na zakupy, krótką przerwę podczas eksploracji galerii handlowej, jak i zaplanowane (i wyczekiwane!) wyjście na #SelfieTchiboccino z najbliższymi. Obecnie można skorzystać z usługi bezpłatnie.

Lista sklepów, w których usługa jest dostępna:

  • Warszawa – CH Złote Tarasy (ul. Złota 59)
  • Warszawa – CH Sadyba Best Mall (ul. Powsińska 31)
  • Katowice – CH Silesia City Center (ul. Chorzowska 107)
  • Opole – CH Karolinka (ul. Wrocławska 152/154)
  • Gdańsk – CH City Forum (ul. Targ Sienny 7)
  • Kraków – Galeria Krakowska (ul. Pawia 5)
  • Zielona Góra – CH Focus Park (ul. Wrocławska 17)
  • Wrocław – CH Magnolia (ul. Legnicka 58)
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.