Zdjęcie na kawie? Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu w Tchibo to możliwe!
Klienci odwiedzający wybrane sklepy Tchibo w Polsce będą mogli cieszyć się kawą z zaprojektowanym przez siebie nadrukiem, np. zdjęciem z wakacji czy „selfie”. Wszystko za sprawą unikatowych urządzeń do drukowania bezpośrednio na kawie. #SelfieTchiboccino to nieszablonowy sposób na podzielenie się emocjami lub celebrowanie codzienności z najbliższymi. Wprowadzeniu nowej usługi towarzyszy kampania marketingowa.
Usługa będzie dostępna za darmo dla Klientów, którzy zdecydują się kupić kawę z pianką, np. cappuccino lub latte, zarówno na miejscu, jak i na wynos. Na piance będzie można nadrukować „selfie” wykonane za pomocą kamery zamontowanej w urządzeniu, a także ulubione zdjęcie, np. z wakacji czy innego miłego momentu, dzięki możliwości wgrania zdjęcia za pomocą kodu QR. To idealny sposób na pomysłowe spędzenie czasu i delektowanie się nie tylko wyjątkowo aromatyczną, ale również niezwykle oryginalną kawą. Idealną okazją na #SelfieTchiboccino jest też celebracja ważnych momentów z najbliższymi.
Zawsze jest okazja na #SelfieTchiboccino
– #SelfieTchiboccino, czyli kawa z nadrukowanym, wybranym przez nas przekazem, to świetny sposób na niekonwencjonalne opowiedzenie o swoich uczuciach, sukcesach lub po prostu celebrowanie codzienności. Nie musimy się ograniczać do komunikacji z tymi, którzy są blisko nas, możemy też zrobić zdjęcie małego kawowego dzieła sztuki i przesłać je do adresata w wiadomości prywatnej lub zamieścić w mediach społecznościowych – wyjaśnia Olga Tobiasz, Shop Marketing Manager Tchibo w Polsce.
A jak stworzyć autorskie #SelfieTchiboccino? Po zakupie ulubionej kawy należy przenieść ją do specjalnej drukarki, której obsługa jest bardzo intuicyjna. Następnie możliwości są dwie – jedną z nich jest wgranie swojego zdjęcia lub grafiki za pomocą dostępnego na ekranie kodu QR, drugą, jeśli zależy nam na tym, aby uchwycić to, co „tu i teraz” – zrobienie „selfie”, używając do tego wmontowanej kamery. Po wciśnięciu przycisku „OK” urządzenie zacznie drukować wybraną fotografię i tak powstanie własna, wyjątkowa kawa. Nie można zapomnieć o wykonaniu zdjęcia swojego małego kawowego dzieła sztuki przed konsumpcją!
#SelfieTchiboccino to nie tylko unikatowy koncept, ale i wyjątkowe doświadczenie, którym można się dzielić zarówno offline (jeśli np. spędzamy czas z daną osobą), jak i online, publikując zdjęcie #SelfieTchiboccino w mediach społecznościowych lub wysyłając je poprzez wybrany komunikator. Aby wypić #SelfieTchiboccino nie potrzebujemy powodu – codzienność również zasługuje na celebrowanie!
Zaskocz siebie i swoich bliskich
#SelfieTchiboccino to nie tylko doskonały sposób, aby zaskoczyć i wywołać uśmiech na twarzy bliskich. To także gwarancja doskonałego smaku i aromatu kawy Tchibo, dostępna dla każdego, bowiem substancja, z której powstaje nadruk, jest wegańska, bezglutenowa i nie zawiera alergenów, zaś pianka, na której najlepiej drukuje się zdjęcie, może być przygotowana zarówno z mleka krowiego, jak i napojów roślinnych.
Idee celebrowania codzienności oraz małych przyjemności, a także świętowania i wywoływania uśmiechu na twarzach najbliższych za pomocą #SelfieTchiboccino są podkreślane również w kampanii marketingowej, która od połowy września będzie realizowana w mediach online. Obejmie ona m.in. działania w social mediach i współpracę z influencerami. Zaplanowano także szerokie działania public relations oraz atrakcyjny konkurs dla użytkowników mediów społecznościowych. Tchibo wraz z zespołem kreatywnym 24/7STUDIO przygotowało 3 spoty, które będą promowały usługę, a jednocześnie wyjaśniały jej prostotę i możliwości:
– https://www.youtube.com/watch?v=zWBO9VrRv5o
– https://www.youtube.com/watch?v=4SSdpd11Mf8
– https://www.youtube.com/watch?v=tHuoVAiMWz4.
Wstępując na #SelfieTchiboccino, odkryjemy także, że Tchibo to znacznie więcej niż kawa. To szeroka oferta wygodnych i stylowych ubrań oraz akcesoriów domowych, ale także kawiarnie, w których można spędzić miło czas, czytając książkę lub rozmawiając z najbliższymi, rozkoszując się przy tym pyszną kawą, nie tylko „z nadrukiem”, oraz delektując się smakiem ulubionego ciasta. To idealne miejsce zarówno na zakupy, krótką przerwę podczas eksploracji galerii handlowej, jak i zaplanowane (i wyczekiwane!) wyjście na #SelfieTchiboccino z najbliższymi. Obecnie można skorzystać z usługi bezpłatnie.
Lista sklepów, w których usługa jest dostępna:
- Warszawa – CH Złote Tarasy (ul. Złota 59)
- Warszawa – CH Sadyba Best Mall (ul. Powsińska 31)
- Katowice – CH Silesia City Center (ul. Chorzowska 107)
- Opole – CH Karolinka (ul. Wrocławska 152/154)
- Gdańsk – CH City Forum (ul. Targ Sienny 7)
- Kraków – Galeria Krakowska (ul. Pawia 5)
- Zielona Góra – CH Focus Park (ul. Wrocławska 17)
- Wrocław – CH Magnolia (ul. Legnicka 58)

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.
Ochrona środowiska
Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.
Muzyka
Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.