Zdjęcie na kawie? Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu w Tchibo to możliwe!
Klienci odwiedzający wybrane sklepy Tchibo w Polsce będą mogli cieszyć się kawą z zaprojektowanym przez siebie nadrukiem, np. zdjęciem z wakacji czy „selfie”. Wszystko za sprawą unikatowych urządzeń do drukowania bezpośrednio na kawie. #SelfieTchiboccino to nieszablonowy sposób na podzielenie się emocjami lub celebrowanie codzienności z najbliższymi. Wprowadzeniu nowej usługi towarzyszy kampania marketingowa.
Usługa będzie dostępna za darmo dla Klientów, którzy zdecydują się kupić kawę z pianką, np. cappuccino lub latte, zarówno na miejscu, jak i na wynos. Na piance będzie można nadrukować „selfie” wykonane za pomocą kamery zamontowanej w urządzeniu, a także ulubione zdjęcie, np. z wakacji czy innego miłego momentu, dzięki możliwości wgrania zdjęcia za pomocą kodu QR. To idealny sposób na pomysłowe spędzenie czasu i delektowanie się nie tylko wyjątkowo aromatyczną, ale również niezwykle oryginalną kawą. Idealną okazją na #SelfieTchiboccino jest też celebracja ważnych momentów z najbliższymi.
Zawsze jest okazja na #SelfieTchiboccino
– #SelfieTchiboccino, czyli kawa z nadrukowanym, wybranym przez nas przekazem, to świetny sposób na niekonwencjonalne opowiedzenie o swoich uczuciach, sukcesach lub po prostu celebrowanie codzienności. Nie musimy się ograniczać do komunikacji z tymi, którzy są blisko nas, możemy też zrobić zdjęcie małego kawowego dzieła sztuki i przesłać je do adresata w wiadomości prywatnej lub zamieścić w mediach społecznościowych – wyjaśnia Olga Tobiasz, Shop Marketing Manager Tchibo w Polsce.
A jak stworzyć autorskie #SelfieTchiboccino? Po zakupie ulubionej kawy należy przenieść ją do specjalnej drukarki, której obsługa jest bardzo intuicyjna. Następnie możliwości są dwie – jedną z nich jest wgranie swojego zdjęcia lub grafiki za pomocą dostępnego na ekranie kodu QR, drugą, jeśli zależy nam na tym, aby uchwycić to, co „tu i teraz” – zrobienie „selfie”, używając do tego wmontowanej kamery. Po wciśnięciu przycisku „OK” urządzenie zacznie drukować wybraną fotografię i tak powstanie własna, wyjątkowa kawa. Nie można zapomnieć o wykonaniu zdjęcia swojego małego kawowego dzieła sztuki przed konsumpcją!
#SelfieTchiboccino to nie tylko unikatowy koncept, ale i wyjątkowe doświadczenie, którym można się dzielić zarówno offline (jeśli np. spędzamy czas z daną osobą), jak i online, publikując zdjęcie #SelfieTchiboccino w mediach społecznościowych lub wysyłając je poprzez wybrany komunikator. Aby wypić #SelfieTchiboccino nie potrzebujemy powodu – codzienność również zasługuje na celebrowanie!
Zaskocz siebie i swoich bliskich
#SelfieTchiboccino to nie tylko doskonały sposób, aby zaskoczyć i wywołać uśmiech na twarzy bliskich. To także gwarancja doskonałego smaku i aromatu kawy Tchibo, dostępna dla każdego, bowiem substancja, z której powstaje nadruk, jest wegańska, bezglutenowa i nie zawiera alergenów, zaś pianka, na której najlepiej drukuje się zdjęcie, może być przygotowana zarówno z mleka krowiego, jak i napojów roślinnych.
Idee celebrowania codzienności oraz małych przyjemności, a także świętowania i wywoływania uśmiechu na twarzach najbliższych za pomocą #SelfieTchiboccino są podkreślane również w kampanii marketingowej, która od połowy września będzie realizowana w mediach online. Obejmie ona m.in. działania w social mediach i współpracę z influencerami. Zaplanowano także szerokie działania public relations oraz atrakcyjny konkurs dla użytkowników mediów społecznościowych. Tchibo wraz z zespołem kreatywnym 24/7STUDIO przygotowało 3 spoty, które będą promowały usługę, a jednocześnie wyjaśniały jej prostotę i możliwości:
– https://www.youtube.com/watch?v=zWBO9VrRv5o
– https://www.youtube.com/watch?v=4SSdpd11Mf8
– https://www.youtube.com/watch?v=tHuoVAiMWz4.
Wstępując na #SelfieTchiboccino, odkryjemy także, że Tchibo to znacznie więcej niż kawa. To szeroka oferta wygodnych i stylowych ubrań oraz akcesoriów domowych, ale także kawiarnie, w których można spędzić miło czas, czytając książkę lub rozmawiając z najbliższymi, rozkoszując się przy tym pyszną kawą, nie tylko „z nadrukiem”, oraz delektując się smakiem ulubionego ciasta. To idealne miejsce zarówno na zakupy, krótką przerwę podczas eksploracji galerii handlowej, jak i zaplanowane (i wyczekiwane!) wyjście na #SelfieTchiboccino z najbliższymi. Obecnie można skorzystać z usługi bezpłatnie.
Lista sklepów, w których usługa jest dostępna:
- Warszawa – CH Złote Tarasy (ul. Złota 59)
- Warszawa – CH Sadyba Best Mall (ul. Powsińska 31)
- Katowice – CH Silesia City Center (ul. Chorzowska 107)
- Opole – CH Karolinka (ul. Wrocławska 152/154)
- Gdańsk – CH City Forum (ul. Targ Sienny 7)
- Kraków – Galeria Krakowska (ul. Pawia 5)
- Zielona Góra – CH Focus Park (ul. Wrocławska 17)
- Wrocław – CH Magnolia (ul. Legnicka 58)
![Polski fotograf u ministra w Ghanie! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1449140828,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Polski fotograf u ministra w Ghanie!
![Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności](/files/_uploaded/glownekonf_1992867123,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności
![Festiwal Folkowe Inspiracje w Manufakturze](/files/_uploaded/glownekonf_1506805948,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Festiwal Folkowe Inspiracje w Manufakturze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/wojciechowska-pokolenie-z-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić
Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.
Edukacja
Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym
![](/files/1922771799/fastheroes-112-dzieci-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.
Teatr
Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności
![](/files/1922771799/banasiuk-wypior-foto,w_133,r_png,_small.png)
Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.