Komunikaty PR

„ZDROWY ONLINE, SZCZĘŚLIWY OFFLINE” JUŻ W PIĄTEK W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

2023-11-29  |  12:00
Biuro prasowe

JAK SIĘ ODŁĄCZYĆ I NIE DAĆ HEJTOWI?

 „ZDROWY ONLINE, SZCZĘŚLIWY OFFLINE” JUŻ W PIĄTEK W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

Z jednej strony rozpoznawalność, kciuki w górę od obserwujących i całe morze rozrywki. Z drugiej – uzależnienie, bolesna krytyka, a nawet zaburzenie poczucia własnej wartości. Rzeczywistość online, choć stała się dla młodych ludzi środowiskiem naturalnym, nie zawsze jest dla nich środowiskiem bezpiecznym. Jak więc nie dać się hejtowi i ciemnym stronom życia w sieci? Tego dowiedzą się uczestnicy warsztatów i prelekcji w ramach akcji „Zdrowy Online, Szczęśliwy Offline”, organizowanej przez IGO-ART w OFF Piotrkowska Center, 1 grudnia, w godzinach 10.00-19.00. 

Pomysł na kampanię „Zdrowy Online, Szczęśliwy Offline” narodził się w czasie konkursu THE LOOK OF THE YEAR.

– Świat mody i show biznesu szczególnie narażone są na ciemne strony życia online. Pracując z modelkami i modelami oraz uczestniczkami konkursów piękności staramy się zawsze z pomocą ekspertów wspierać ich technikami radzenia sobie z wyzwaniami rzeczywistości online. Zebraną wiedzą postanowiliśmy się podzielić z jak największą grupą odbiorców w czasie całodniowego, otwartego dla wszystkich wydarzenia – mówi Sara Galuk z IGO-ART. –To nie tylko interesująca, ale też ogromnie ważna inicjatywa, dlatego bez wahania postanowiliśmy się do niej włączyć jako partner – dodaje Maciej Majzner z OFF Piotrkowska Center. 

Akcja w ramach kampanii „Zdrowy Online, Szczęśliwy Offline” to połączenie prelekcji dotyczących profilaktyki i warsztatów psychologicznych z działaniami artystycznymi, skupiającymi się na negatywnym oddziaływaniu social mediów na zdrowie psychiczne i na świadomym funkcjonowaniu online.

Organizatorzy zapraszają do udziału wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się, jak pokonać stres wywołany negatywną opinią innych, chronić swój wizerunek w sieci czy walczyć z hejtem na polu prawnym. Swoimi doświadczeniami i wiedzą podzielą się między innymi finaliści tegorocznej edycji konkursu THE LOOK OF THE YEAR, w tym zwyciężczyni międzynarodowej edycji Ola Łada oraz Julia Baryga, II Wicemiss Polonia 2022, Jagoda Piątek-Włodarczyk Dyrektor konkursu THE LOOK OF THE YEAR, Karina Wojciechowska, Miss Polonia 1991 oraz zaproszeni eksperci.

Każdy z uczestników może wziąć udział we wszystkich warsztatach i aktywnościach albo tylko w wybranych. Na warsztatach „Emocje on i off – w sieci i poza”, „Rezygnacja w kontekście działalności w przestrzeni online”, „Hejt” oraz „To w głowie się nie mieści” liczba miejsc jest ograniczona, dlatego organizatorzy proszą o zgłoszenia drogą mailową lub telefoniczną (s.gulak@igo-art.net lub +48 510 772 229).  Udział we wszystkich zajęciach i prelekcjach jest bezpłatny.
Szczegółowy program wydarzenia można znaleźć na stronie www.thelookoftheyear.pl.  

Wydarzenie odbędzie się w OFF PIOTRKOWSKA Center, w budynku Teal, 5 piętro, wejście od ul. Roosevelta. 

 

Harmonogram wydarzenia:

10:00-11:00 – Wykład/warsztat „Bądź́ bezpieczny w sieci – ochrona wizerunku i walka z hejtem w kontekście prawnym” – dr Dominika Sujka-Kujawiak, Wyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu

11:15-12:15 – Warsztaty rozwojowe „Jak zwalczać́ stres wywołany oceną innych”
– Miss Polonia 1991, Karina Wojciechowska, Centrum Medyczne Szpital św. Rodziny

12:30-13:30 – Panel warsztatowy „Twój autentyczny wizerunek online. PODKREŚL SWOJĄ OSOBOWOŚĆ” – Łódzka Szkoła Mody, Kosmetologii, Fryzjerstwa – Anagra

13.00-14.30 – Warsztaty psychologiczne „Emocje w sieci” – Psychoterapeutka Katarzyna Janusz, Centrum Integracji Psychoterapii i Dietetyki

13:45-15:15 – Warsztaty rozwojowe „Rezygnacja w kontekście działalności w przestrzeni online” – Finalista The Look Of The Year 2023 Kacper Kotłowski

15:30-16:30 – Warsztaty rozwojowe „Hejt” – II Wicemiss Polonia 2022 Julia Baryga

15:30-17:30 – Warsztaty z Improwizacji „TO W GŁOWIE SIĘ NIE MIEŚCI” – Trenerka Improwizacji Magdalena Stefanik, Master of Arts

17:45-19:00 – Działania artystyczne odnoszące się do tematyki samoakceptacji, zdrowia psychicznego, autentyczności w świecie online. W tym: performance finalisty The Look Of The Year 2023, Adama Szymoniaka i pokaz finalistów THE LOOK OF THE YEAR 2023 z plakatami kampanii.

Ponadto:

Wystawa fotografii „Humania” – Grzegorz Piotrowski

Strefa interaktywno-edukacyjna i stanowisko tworzenia plakatów – Nowa Szkoła

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Transport

Wypadki pod wpływem alkoholu częściej powodują młodzi kierowcy. Sytuację poprawiają kontrole prędkości oraz stanu trzeźwości kierujących

Najczęściej do picia i wsiadania za kierownicę przyznają się osoby, które nie ukończyły jeszcze 20. roku życia – informuje Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, opierając się na dostępnych statystykach i badaniach opinii społecznej. Między innymi z tego powodu ważna jest prewencja oraz systematyczne kontrole stanu trzeźwości kierowców. W ub.r. w Polsce doszło do 1201 wypadków drogowych, których sprawcami były osoby pod wpływem alkoholu. Zginęły w nich 154 osoby.