Komunikaty PR

„ZDROWY ONLINE, SZCZĘŚLIWY OFFLINE” JUŻ W PIĄTEK W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

2023-11-29  |  12:00
Biuro prasowe

JAK SIĘ ODŁĄCZYĆ I NIE DAĆ HEJTOWI?

 „ZDROWY ONLINE, SZCZĘŚLIWY OFFLINE” JUŻ W PIĄTEK W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

Z jednej strony rozpoznawalność, kciuki w górę od obserwujących i całe morze rozrywki. Z drugiej – uzależnienie, bolesna krytyka, a nawet zaburzenie poczucia własnej wartości. Rzeczywistość online, choć stała się dla młodych ludzi środowiskiem naturalnym, nie zawsze jest dla nich środowiskiem bezpiecznym. Jak więc nie dać się hejtowi i ciemnym stronom życia w sieci? Tego dowiedzą się uczestnicy warsztatów i prelekcji w ramach akcji „Zdrowy Online, Szczęśliwy Offline”, organizowanej przez IGO-ART w OFF Piotrkowska Center, 1 grudnia, w godzinach 10.00-19.00. 

Pomysł na kampanię „Zdrowy Online, Szczęśliwy Offline” narodził się w czasie konkursu THE LOOK OF THE YEAR.

– Świat mody i show biznesu szczególnie narażone są na ciemne strony życia online. Pracując z modelkami i modelami oraz uczestniczkami konkursów piękności staramy się zawsze z pomocą ekspertów wspierać ich technikami radzenia sobie z wyzwaniami rzeczywistości online. Zebraną wiedzą postanowiliśmy się podzielić z jak największą grupą odbiorców w czasie całodniowego, otwartego dla wszystkich wydarzenia – mówi Sara Galuk z IGO-ART. –To nie tylko interesująca, ale też ogromnie ważna inicjatywa, dlatego bez wahania postanowiliśmy się do niej włączyć jako partner – dodaje Maciej Majzner z OFF Piotrkowska Center. 

Akcja w ramach kampanii „Zdrowy Online, Szczęśliwy Offline” to połączenie prelekcji dotyczących profilaktyki i warsztatów psychologicznych z działaniami artystycznymi, skupiającymi się na negatywnym oddziaływaniu social mediów na zdrowie psychiczne i na świadomym funkcjonowaniu online.

Organizatorzy zapraszają do udziału wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się, jak pokonać stres wywołany negatywną opinią innych, chronić swój wizerunek w sieci czy walczyć z hejtem na polu prawnym. Swoimi doświadczeniami i wiedzą podzielą się między innymi finaliści tegorocznej edycji konkursu THE LOOK OF THE YEAR, w tym zwyciężczyni międzynarodowej edycji Ola Łada oraz Julia Baryga, II Wicemiss Polonia 2022, Jagoda Piątek-Włodarczyk Dyrektor konkursu THE LOOK OF THE YEAR, Karina Wojciechowska, Miss Polonia 1991 oraz zaproszeni eksperci.

Każdy z uczestników może wziąć udział we wszystkich warsztatach i aktywnościach albo tylko w wybranych. Na warsztatach „Emocje on i off – w sieci i poza”, „Rezygnacja w kontekście działalności w przestrzeni online”, „Hejt” oraz „To w głowie się nie mieści” liczba miejsc jest ograniczona, dlatego organizatorzy proszą o zgłoszenia drogą mailową lub telefoniczną (s.gulak@igo-art.net lub +48 510 772 229).  Udział we wszystkich zajęciach i prelekcjach jest bezpłatny.
Szczegółowy program wydarzenia można znaleźć na stronie www.thelookoftheyear.pl.  

Wydarzenie odbędzie się w OFF PIOTRKOWSKA Center, w budynku Teal, 5 piętro, wejście od ul. Roosevelta. 

 

Harmonogram wydarzenia:

10:00-11:00 – Wykład/warsztat „Bądź́ bezpieczny w sieci – ochrona wizerunku i walka z hejtem w kontekście prawnym” – dr Dominika Sujka-Kujawiak, Wyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu

11:15-12:15 – Warsztaty rozwojowe „Jak zwalczać́ stres wywołany oceną innych”
– Miss Polonia 1991, Karina Wojciechowska, Centrum Medyczne Szpital św. Rodziny

12:30-13:30 – Panel warsztatowy „Twój autentyczny wizerunek online. PODKREŚL SWOJĄ OSOBOWOŚĆ” – Łódzka Szkoła Mody, Kosmetologii, Fryzjerstwa – Anagra

13.00-14.30 – Warsztaty psychologiczne „Emocje w sieci” – Psychoterapeutka Katarzyna Janusz, Centrum Integracji Psychoterapii i Dietetyki

13:45-15:15 – Warsztaty rozwojowe „Rezygnacja w kontekście działalności w przestrzeni online” – Finalista The Look Of The Year 2023 Kacper Kotłowski

15:30-16:30 – Warsztaty rozwojowe „Hejt” – II Wicemiss Polonia 2022 Julia Baryga

15:30-17:30 – Warsztaty z Improwizacji „TO W GŁOWIE SIĘ NIE MIEŚCI” – Trenerka Improwizacji Magdalena Stefanik, Master of Arts

17:45-19:00 – Działania artystyczne odnoszące się do tematyki samoakceptacji, zdrowia psychicznego, autentyczności w świecie online. W tym: performance finalisty The Look Of The Year 2023, Adama Szymoniaka i pokaz finalistów THE LOOK OF THE YEAR 2023 z plakatami kampanii.

Ponadto:

Wystawa fotografii „Humania” – Grzegorz Piotrowski

Strefa interaktywno-edukacyjna i stanowisko tworzenia plakatów – Nowa Szkoła

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.