„ZDROWY ONLINE, SZCZĘŚLIWY OFFLINE” JUŻ W PIĄTEK W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
JAK SIĘ ODŁĄCZYĆ I NIE DAĆ HEJTOWI?
„ZDROWY ONLINE, SZCZĘŚLIWY OFFLINE” JUŻ W PIĄTEK W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
Z jednej strony rozpoznawalność, kciuki w górę od obserwujących i całe morze rozrywki. Z drugiej – uzależnienie, bolesna krytyka, a nawet zaburzenie poczucia własnej wartości. Rzeczywistość online, choć stała się dla młodych ludzi środowiskiem naturalnym, nie zawsze jest dla nich środowiskiem bezpiecznym. Jak więc nie dać się hejtowi i ciemnym stronom życia w sieci? Tego dowiedzą się uczestnicy warsztatów i prelekcji w ramach akcji „Zdrowy Online, Szczęśliwy Offline”, organizowanej przez IGO-ART w OFF Piotrkowska Center, 1 grudnia, w godzinach 10.00-19.00.
Pomysł na kampanię „Zdrowy Online, Szczęśliwy Offline” narodził się w czasie konkursu THE LOOK OF THE YEAR.
– Świat mody i show biznesu szczególnie narażone są na ciemne strony życia online. Pracując z modelkami i modelami oraz uczestniczkami konkursów piękności staramy się zawsze z pomocą ekspertów wspierać ich technikami radzenia sobie z wyzwaniami rzeczywistości online. Zebraną wiedzą postanowiliśmy się podzielić z jak największą grupą odbiorców w czasie całodniowego, otwartego dla wszystkich wydarzenia – mówi Sara Galuk z IGO-ART. –To nie tylko interesująca, ale też ogromnie ważna inicjatywa, dlatego bez wahania postanowiliśmy się do niej włączyć jako partner – dodaje Maciej Majzner z OFF Piotrkowska Center.
Akcja w ramach kampanii „Zdrowy Online, Szczęśliwy Offline” to połączenie prelekcji dotyczących profilaktyki i warsztatów psychologicznych z działaniami artystycznymi, skupiającymi się na negatywnym oddziaływaniu social mediów na zdrowie psychiczne i na świadomym funkcjonowaniu online.
Organizatorzy zapraszają do udziału wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się, jak pokonać stres wywołany negatywną opinią innych, chronić swój wizerunek w sieci czy walczyć z hejtem na polu prawnym. Swoimi doświadczeniami i wiedzą podzielą się między innymi finaliści tegorocznej edycji konkursu THE LOOK OF THE YEAR, w tym zwyciężczyni międzynarodowej edycji Ola Łada oraz Julia Baryga, II Wicemiss Polonia 2022, Jagoda Piątek-Włodarczyk Dyrektor konkursu THE LOOK OF THE YEAR, Karina Wojciechowska, Miss Polonia 1991 oraz zaproszeni eksperci.
Każdy z uczestników może wziąć udział we wszystkich warsztatach i aktywnościach albo tylko w wybranych. Na warsztatach „Emocje on i off – w sieci i poza”, „Rezygnacja w kontekście działalności w przestrzeni online”, „Hejt” oraz „To w głowie się nie mieści” liczba miejsc jest ograniczona, dlatego organizatorzy proszą o zgłoszenia drogą mailową lub telefoniczną (s.gulak@igo-art.net lub +48 510 772 229). Udział we wszystkich zajęciach i prelekcjach jest bezpłatny.
Szczegółowy program wydarzenia można znaleźć na stronie www.thelookoftheyear.pl.
Wydarzenie odbędzie się w OFF PIOTRKOWSKA Center, w budynku Teal, 5 piętro, wejście od ul. Roosevelta.
Harmonogram wydarzenia:
10:00-11:00 – Wykład/warsztat „Bądź́ bezpieczny w sieci – ochrona wizerunku i walka z hejtem w kontekście prawnym” – dr Dominika Sujka-Kujawiak, Wyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu
11:15-12:15 – Warsztaty rozwojowe „Jak zwalczać́ stres wywołany oceną innych”
– Miss Polonia 1991, Karina Wojciechowska, Centrum Medyczne Szpital św. Rodziny
12:30-13:30 – Panel warsztatowy „Twój autentyczny wizerunek online. PODKREŚL SWOJĄ OSOBOWOŚĆ” – Łódzka Szkoła Mody, Kosmetologii, Fryzjerstwa – Anagra
13.00-14.30 – Warsztaty psychologiczne „Emocje w sieci” – Psychoterapeutka Katarzyna Janusz, Centrum Integracji Psychoterapii i Dietetyki
13:45-15:15 – Warsztaty rozwojowe „Rezygnacja w kontekście działalności w przestrzeni online” – Finalista The Look Of The Year 2023 Kacper Kotłowski
15:30-16:30 – Warsztaty rozwojowe „Hejt” – II Wicemiss Polonia 2022 Julia Baryga
15:30-17:30 – Warsztaty z Improwizacji „TO W GŁOWIE SIĘ NIE MIEŚCI” – Trenerka Improwizacji Magdalena Stefanik, Master of Arts
17:45-19:00 – Działania artystyczne odnoszące się do tematyki samoakceptacji, zdrowia psychicznego, autentyczności w świecie online. W tym: performance finalisty The Look Of The Year 2023, Adama Szymoniaka i pokaz finalistów THE LOOK OF THE YEAR 2023 z plakatami kampanii.
Ponadto:
Wystawa fotografii „Humania” – Grzegorz Piotrowski
Strefa interaktywno-edukacyjna i stanowisko tworzenia plakatów – Nowa Szkoła

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.