Komunikaty PR

Złota czekoladowa przyjemność

2021-11-17  |  10:40
Biuro prasowe

Co zatem najlepiej sprawdzi się jako drobny, lecz wyjątkowo lubiany podarunek? Odpowiedź jest oczywista – duża tabliczka pysznej czekolady! Czekolady Terravita w eleganckich złotych opakowaniach to kwintesencja wyrafinowanej słodyczy, podkreślonej klasycznymi, uwielbianymi przez wszystkich dodatkami. Dzięki temu ta złota linia to nie tylko doskonały pomysł na słodką przekąskę, ale i na drobny, a przy tym wyjątkowo miły upominek. Na szczególne okazje i zawsze wtedy, gdy chcemy sprawić przyjemność bliskiej osobie – lub sobie samemu.

Jeśli istnieje lista rzeczy, które lubią wszyscy, i mali, i ci trochę więksi, to bez wątpienia na jej czele (a już na pewno w czołówce!) znajduje się czekolada. Ten słodki upominek sprawi radość każdemu, a ogromny wybór pozwala dobrać rodzaj czekolady do preferencji obdarowywanej osoby. I mowa tu nie tylko o tym, co najważniejsze - czyli smaku, ale także o opakowaniu. Na prezent warto wybrać bowiem czekoladę równie pyszną, co piękną. I takie są właśnie "złotka" od Terravity, czyli linia dużych tabliczek w eleganckich złotych opakowaniach.  

Słodko-deserowa elegancja 

Czekolada sama w sobie stanowi przyjemny i uniwersalny upominek, choć doskonale odnajdzie się także w duecie z kwiatami, winem, kosmetykami, biżuterią czy książką. Wszystko zależy od okazji, których przecież nigdy nie brakuje. Nadchodzący świąteczno-noworoczny czas to wyjątkowy okres, w którym mamy szczególnie wiele sposobności do podkreślenia ciepłych uczuć i pamięci. Duże tabliczki Terravity powstają ze starannie wyselekcjonowanych składników – wysokiej jakości kakao oraz lubianych dodatków. W kolekcji znajdziemy wyborne czekolady mleczne oraz czekoladę deserową. Wszystkie zachwycają aksamitną konsystencją i wyśmienitym smakiem.

Czekolada mleczna "Pytania" 225g

"Pytania" to pyszna czekolada w eleganckim opakowaniu, która może być wręczona jako słodka alternatywa kwiatka. Będzie również niezastąpionym smakołykiem podczas rodzinnej kawy czy spotkania w gronie przyjaciół i bliskich. Po prostu – zawsze warto mieć ją pod ręką! 

Czekolada mleczna klasyczna 225g

Ponadczasowa klasyka, którą kochają zarówno najmłodsi, jak i ci nieco starsi smakosze! Tradycyjna tabliczka, przygotowana według wykorzystywanej od lat receptury. Słodka, delikatna i rozpływająca się w ustach czekolada mleczna to coś, co uwielbiają wszyscy Polacy. 

Czekolada mleczna z orzechami laskowymi 225g

Czekolada mleczna z orzechami laskowymi od zawsze znajduje się w czołówce rankingu ulubionych tabliczek z dodatkami. Ten wariant łączy w sobie moc kakao i chrupiące orzechy. Głębia orzechowych nut doskonale podkreśla kremowość i delikatną konsystencję czekolady, która wprost rozpływa się w ustach. 

Czekolada mleczna bakaliowa 225g

Czekolada mleczna z bakaliami - rodzynkami i orzechami arachidowymi - to moc wysokiej jakości kakao, którego połączenie z mlekiem sprawia, że każda kostka zachwyca aksamitną konsystencją. Dzięki eleganckiemu opakowaniu stanowi idealny pomysł na drobny upominek dla bliskiej osoby. 

Czekolada mleczna Caffe Latte 225g

Kawa i czekolada stanowią perfekcyjny duet smaków, a czekolada Terravita Caffe Late została stworzona dla wielbicieli tego połączenia. Słodycz mlecznej czekolady przełamuje delikatną goryczkę i głębię kawowych nut. Do jej nadzienia dodano także pyszne kawałki ciasteczek. Czy może być coś lepszego, niż taka kompozycja? 

Czekolada deserowa z wiśnią i żurawiną 225g

To niezwykłe połączenie czekolady i owoców, które zachwyci nawet najbardziej wymagających koneserów. Czekolada cechuje się oryginalnym, bogatym i głębokim smakiem gorzkiej Terravity, którą wzbogacono o kawałki aromatycznej wiśni i żurawiny. Dzięki temu jest idealnym dodatkiem do filiżanki gorącej kawy w gronie rodziny, a także doskonałym pomysłem na urodzinowy lub świąteczny upominek.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.