Komunikaty PR

Złota czekoladowa przyjemność

2021-11-17  |  10:40
Biuro prasowe

Co zatem najlepiej sprawdzi się jako drobny, lecz wyjątkowo lubiany podarunek? Odpowiedź jest oczywista – duża tabliczka pysznej czekolady! Czekolady Terravita w eleganckich złotych opakowaniach to kwintesencja wyrafinowanej słodyczy, podkreślonej klasycznymi, uwielbianymi przez wszystkich dodatkami. Dzięki temu ta złota linia to nie tylko doskonały pomysł na słodką przekąskę, ale i na drobny, a przy tym wyjątkowo miły upominek. Na szczególne okazje i zawsze wtedy, gdy chcemy sprawić przyjemność bliskiej osobie – lub sobie samemu.

Jeśli istnieje lista rzeczy, które lubią wszyscy, i mali, i ci trochę więksi, to bez wątpienia na jej czele (a już na pewno w czołówce!) znajduje się czekolada. Ten słodki upominek sprawi radość każdemu, a ogromny wybór pozwala dobrać rodzaj czekolady do preferencji obdarowywanej osoby. I mowa tu nie tylko o tym, co najważniejsze - czyli smaku, ale także o opakowaniu. Na prezent warto wybrać bowiem czekoladę równie pyszną, co piękną. I takie są właśnie "złotka" od Terravity, czyli linia dużych tabliczek w eleganckich złotych opakowaniach.  

Słodko-deserowa elegancja 

Czekolada sama w sobie stanowi przyjemny i uniwersalny upominek, choć doskonale odnajdzie się także w duecie z kwiatami, winem, kosmetykami, biżuterią czy książką. Wszystko zależy od okazji, których przecież nigdy nie brakuje. Nadchodzący świąteczno-noworoczny czas to wyjątkowy okres, w którym mamy szczególnie wiele sposobności do podkreślenia ciepłych uczuć i pamięci. Duże tabliczki Terravity powstają ze starannie wyselekcjonowanych składników – wysokiej jakości kakao oraz lubianych dodatków. W kolekcji znajdziemy wyborne czekolady mleczne oraz czekoladę deserową. Wszystkie zachwycają aksamitną konsystencją i wyśmienitym smakiem.

Czekolada mleczna "Pytania" 225g

"Pytania" to pyszna czekolada w eleganckim opakowaniu, która może być wręczona jako słodka alternatywa kwiatka. Będzie również niezastąpionym smakołykiem podczas rodzinnej kawy czy spotkania w gronie przyjaciół i bliskich. Po prostu – zawsze warto mieć ją pod ręką! 

Czekolada mleczna klasyczna 225g

Ponadczasowa klasyka, którą kochają zarówno najmłodsi, jak i ci nieco starsi smakosze! Tradycyjna tabliczka, przygotowana według wykorzystywanej od lat receptury. Słodka, delikatna i rozpływająca się w ustach czekolada mleczna to coś, co uwielbiają wszyscy Polacy. 

Czekolada mleczna z orzechami laskowymi 225g

Czekolada mleczna z orzechami laskowymi od zawsze znajduje się w czołówce rankingu ulubionych tabliczek z dodatkami. Ten wariant łączy w sobie moc kakao i chrupiące orzechy. Głębia orzechowych nut doskonale podkreśla kremowość i delikatną konsystencję czekolady, która wprost rozpływa się w ustach. 

Czekolada mleczna bakaliowa 225g

Czekolada mleczna z bakaliami - rodzynkami i orzechami arachidowymi - to moc wysokiej jakości kakao, którego połączenie z mlekiem sprawia, że każda kostka zachwyca aksamitną konsystencją. Dzięki eleganckiemu opakowaniu stanowi idealny pomysł na drobny upominek dla bliskiej osoby. 

Czekolada mleczna Caffe Latte 225g

Kawa i czekolada stanowią perfekcyjny duet smaków, a czekolada Terravita Caffe Late została stworzona dla wielbicieli tego połączenia. Słodycz mlecznej czekolady przełamuje delikatną goryczkę i głębię kawowych nut. Do jej nadzienia dodano także pyszne kawałki ciasteczek. Czy może być coś lepszego, niż taka kompozycja? 

Czekolada deserowa z wiśnią i żurawiną 225g

To niezwykłe połączenie czekolady i owoców, które zachwyci nawet najbardziej wymagających koneserów. Czekolada cechuje się oryginalnym, bogatym i głębokim smakiem gorzkiej Terravity, którą wzbogacono o kawałki aromatycznej wiśni i żurawiny. Dzięki temu jest idealnym dodatkiem do filiżanki gorącej kawy w gronie rodziny, a także doskonałym pomysłem na urodzinowy lub świąteczny upominek.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.