Komunikaty PR

Znamy trendy słodyczy ślubnych. Katalog Nobilia już dostępny

2022-06-01  |  13:00
Biuro prasowe

Nobilia postanowiła podpowiedzieć, jakimi słodkościami warto obdarować bliskich w rozpoczynającym się sezonie ślubnym. W maju marka opublikowała katalog poświęcony słodyczom dla gości weselnych i zestawom upominkowym dla rodziców tegorocznych Par Młodych. Wśród propozycji nie zabrakło również prezentów dla nowożeńców. Jest to pierwszy katalog o tematyce ślubnej w historii Nobilii, która już od dwóch dekad jest obecna w branży prezentów premium.

W katalogu znalazły się wyśmienite, a do tego niezwykle eleganckie prezenty, które pojawią się na stołach obok weselnych winietek. Wśród nich m.in. czekoladki rubinowe w kształcie serc, intensywne, kakaowe trufle czy stylowa bombonierka z pralinkami. Jak dodaje Anna Garmada, właścicielka Nobilii:

Zakładamy, że najczęściej wybieranymi wariantami będą słodkości z hasłem »Dziękujemy« lub »Love is in the air«. Myślę, że największą atrakcją i jednocześnie wyróżnikiem będzie wybór pasującej do uroczystości wizualizacji na opakowaniu. Pozwoli to zachować spójność wszystkich elementów przyjęcia z motywem przewodnim. Fani boho obdarują bliskich słodkościami z motywami natury, a zwolennicy kwiatów wręczą upominki ze wzorami kwiecistymi.

W katalogu pojawiły się również propozycje ekskluzywnych zestawów prezentowych, które doskonale uzupełnią słowa wdzięczności kierowane w stronę rodziców Par Młodych lub będą stanowić świetny prezent dla świeżo upieczonych małżonków. W tym roku twórcy marki rekomendują m.in. ręcznie kaszerowane kufry z porcelaną Ćmielów i słodkimi dodatkami, srebrne patery wypełnione wykwintnymi słodyczami, a dla fanów przygód nowoczesne drewniane skrzynie z motywami tropikalnymi z dodatkiem kawy i smacznych przekąsek.

Mam głęboką nadzieję, że inspiracje przedstawione w katalogu ślubnym Nobilia uświetnią wiele tegorocznych przyjęć weselnych. Zachęcam do zapoznania się z naszymi słodkimi propozycjami szczególnie tych, dla których ten rok okaże się początkiem nowej, pięknej drogi – komentuje Anna Garmada.

Katalog ślubny Nobilii dostępny jest do pobrania na stronie www.sklep.nobilia.pl/slub. Twórcy marki stworzyli go z myślą o Młodych Parach, profesjonalnych konsultantach ślubnych oraz właścicielach lokali, w których organizowane są przyjęcia weselne. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.