Znamy trendy słodyczy ślubnych. Katalog Nobilia już dostępny
Nobilia postanowiła podpowiedzieć, jakimi słodkościami warto obdarować bliskich w rozpoczynającym się sezonie ślubnym. W maju marka opublikowała katalog poświęcony słodyczom dla gości weselnych i zestawom upominkowym dla rodziców tegorocznych Par Młodych. Wśród propozycji nie zabrakło również prezentów dla nowożeńców. Jest to pierwszy katalog o tematyce ślubnej w historii Nobilii, która już od dwóch dekad jest obecna w branży prezentów premium.
W katalogu znalazły się wyśmienite, a do tego niezwykle eleganckie prezenty, które pojawią się na stołach obok weselnych winietek. Wśród nich m.in. czekoladki rubinowe w kształcie serc, intensywne, kakaowe trufle czy stylowa bombonierka z pralinkami. Jak dodaje Anna Garmada, właścicielka Nobilii:
Zakładamy, że najczęściej wybieranymi wariantami będą słodkości z hasłem »Dziękujemy« lub »Love is in the air«. Myślę, że największą atrakcją i jednocześnie wyróżnikiem będzie wybór pasującej do uroczystości wizualizacji na opakowaniu. Pozwoli to zachować spójność wszystkich elementów przyjęcia z motywem przewodnim. Fani boho obdarują bliskich słodkościami z motywami natury, a zwolennicy kwiatów wręczą upominki ze wzorami kwiecistymi.
W katalogu pojawiły się również propozycje ekskluzywnych zestawów prezentowych, które doskonale uzupełnią słowa wdzięczności kierowane w stronę rodziców Par Młodych lub będą stanowić świetny prezent dla świeżo upieczonych małżonków. W tym roku twórcy marki rekomendują m.in. ręcznie kaszerowane kufry z porcelaną Ćmielów i słodkimi dodatkami, srebrne patery wypełnione wykwintnymi słodyczami, a dla fanów przygód nowoczesne drewniane skrzynie z motywami tropikalnymi z dodatkiem kawy i smacznych przekąsek.
Mam głęboką nadzieję, że inspiracje przedstawione w katalogu ślubnym Nobilia uświetnią wiele tegorocznych przyjęć weselnych. Zachęcam do zapoznania się z naszymi słodkimi propozycjami szczególnie tych, dla których ten rok okaże się początkiem nowej, pięknej drogi – komentuje Anna Garmada.
Katalog ślubny Nobilii dostępny jest do pobrania na stronie www.sklep.nobilia.pl/slub. Twórcy marki stworzyli go z myślą o Młodych Parach, profesjonalnych konsultantach ślubnych oraz właścicielach lokali, w których organizowane są przyjęcia weselne.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.