Komunikaty PR

#ZostańWDomu - PSH Lewiatan propaguje odpowiedzialną postawę społeczną

2020-04-16  |  01:00
Biuro prasowe

Sieć Lewiatan zachęca swoich klientów do odpowiedzialnego zachowania w sytuacji pandemii koronawirusa. Pod hasztagiem #ZostańWDomu przekonuje, że ten czas można spędzić kreatywnie i bezpiecznie. Na dowód zaprasza na swój kanał kulinarny oraz organizuje drugą odsłonę konkursu kulinarnego dla klientów.

Przed Wielkanocą sieć Lewiatan zorganizowała konkurs dla internautów #ZostańWDomu i gotuj z Lewiatanem.  Akcja miała na celu zachęcenie - poprzez media społecznościowe - do pozostania w domach oraz pokazanie, że czas izolacji można poświęcić na przykład na rodzinne gotowanie i doskonalenie własnych umiejętności kulinarnych. Zainteresowanie konkursem było tak duże, że sieć zdecydowała się na kontynuację zarówno konkursu, jak też na komunikację wokół bezpiecznych zachowań w czasie pandemii.

- Zainteresowanie konkursem było ogromne. W setkach domów powstały pyszne dania, które nasi klienci przygotowali z bliskimi, przy okazji miło spędzając wspólnie czas. Bardzo nas cieszy tak pozytywny odbiór naszej akcji - klienci pokazali, że naprawdę odpowiedzialnie podchodzą do przestrzegania obostrzeń związanych z epidemią i zostają w domach – podkreśla Marcin Poniatowski, członek Zarządu Lewiatan Holding S.A.

Sieć dostarcza inspiracji na swoim kanale kulinarnym „Gotuję z Lewiatanem” w serwisie YouTube, gdzie zarówno na miłośników gotowania, jak i na początkujących kucharzy, czeka ponad 120 filmów z przepisami. Na internautów, którzy zgłoszą swoje popisowe dania do konkursu czekają nagrody.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.