#ZostańWDomu - PSH Lewiatan propaguje odpowiedzialną postawę społeczną
Sieć Lewiatan zachęca swoich klientów do odpowiedzialnego zachowania w sytuacji pandemii koronawirusa. Pod hasztagiem #ZostańWDomu przekonuje, że ten czas można spędzić kreatywnie i bezpiecznie. Na dowód zaprasza na swój kanał kulinarny oraz organizuje drugą odsłonę konkursu kulinarnego dla klientów.
Przed Wielkanocą sieć Lewiatan zorganizowała konkurs dla internautów #ZostańWDomu i gotuj z Lewiatanem. Akcja miała na celu zachęcenie - poprzez media społecznościowe - do pozostania w domach oraz pokazanie, że czas izolacji można poświęcić na przykład na rodzinne gotowanie i doskonalenie własnych umiejętności kulinarnych. Zainteresowanie konkursem było tak duże, że sieć zdecydowała się na kontynuację zarówno konkursu, jak też na komunikację wokół bezpiecznych zachowań w czasie pandemii.
- Zainteresowanie konkursem było ogromne. W setkach domów powstały pyszne dania, które nasi klienci przygotowali z bliskimi, przy okazji miło spędzając wspólnie czas. Bardzo nas cieszy tak pozytywny odbiór naszej akcji - klienci pokazali, że naprawdę odpowiedzialnie podchodzą do przestrzegania obostrzeń związanych z epidemią i zostają w domach – podkreśla Marcin Poniatowski, członek Zarządu Lewiatan Holding S.A.
Sieć dostarcza inspiracji na swoim kanale kulinarnym „Gotuję z Lewiatanem” w serwisie YouTube, gdzie zarówno na miłośników gotowania, jak i na początkujących kucharzy, czeka ponad 120 filmów z przepisami. Na internautów, którzy zgłoszą swoje popisowe dania do konkursu czekają nagrody.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

A. Hyży: Hubert Urbański jest wisienką na torcie ramówki. To część planu Edwarda Miszczaka tworzenia telewizji gwiazd
Agnieszka Hyży, Elżbieta Romanowska, Lanberry, Martyna Kupczyk i Ewa Wachowicz wierzą, że kultowy format „Milionerzy” zyska w Polsacie drugie życie i znów milion będzie nie tylko w nazwie i w głównej wygranej, ale i w oglądalności. Teleturniej miał swoją premierę na antenie telewizji TVN w 1999 roku. Teraz prawa do tego programu wykupił Polsat. Prowadzącym pozostaje Hubert Urbański, który cieszy się zarówno sympatią widzów, jak i uznaniem innych gwiazd związanych z tą stacją. Zapewniają one, że będą oglądać nowe odcinki i już typują je na hit tej jesieni.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Motoryzacja
Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie

Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.