Zrób coś pięknego
Piękno ma wiele twarzy, a każdy dzień daje nieskończenie wiele możliwości, by zrobić coś pięknego dla siebie, dla innych, dla świata. Ta idea przyświeca nowej kampanii Avon, w której firma prezentuje się jako marka od lat odpowiedzialna społecznie i zaprasza do wspólnego tworzenia lepszego, piękniejszego i bezpieczniejszego świat dla kobiet i dla nas wszystkich.
Już od trzech dekad Avon działa w Polsce na rzecz ludzi oraz planety. Firma mówi: TAK dla zdrowia kobiet, dofinansowując co roku tysiące badań USG piersi, TAK dla bezpieczeństwa, realizując kampanię Avon Kontra Przemoc i przekazując na jej cel do tej pory 3,5 mln zł, TAK dla środowiska, wprowadzając do produkcji swoich kosmetyków innowacyjne rozwiązania i nie testując produktów na zwierzętach.
Zrób coś pięknego
„Wybierając kosmetyki Avon mówisz TAK dla zdrowia kobiet, TAK dla bezpieczeństwa kobiet, TAK dla dobrostanu zwierząt” – tak brzmią hasła nowej kampanii wizerunkowej „Coś Pięknego”, poprzez którą Avon zachęca do wspierania jej działań w obszarze społecznej odpowiedzialności [obejrzyj spot kampanii].
W jaki sposób? Wystarczy dodać do swojego zamówienia produkt-cegiełkę. Całkowity zysk ze sprzedaży produktów z Różową Wstążką i Symbolem Nieskończoności przeznaczony jest na realizację kampanii Avon Kontra Rak Piersi i Avon Kontra Przemoc. Każdy gest się liczy, a każdy dzień to szansa, żeby zrobić coś pięknego. Zakup bransoletki, przypinki czy kolczyków to nie tylko sprawienie sobie drobnej przyjemności, ale także wspieranie innych kobiet w kwestiach dla nich najistotniejszych – ich zdrowia i bezpieczeństwa.
Przy okazji kampanii firma oferuje specjalny zestaw „Coś Pięknego” – ultrakremową szminkę True Color z nawilżającym olejkiem z awokado, który zapobiega wysuszeniu skóry, zapewniając ustom głęboki, trwały kolor razem z delikatną bransoletką z Różową Wstążką. Cały dochód ze sprzedaży bransoletki wesprze konto kampanii Avon Kontra Rak Piersi.
Marka z misją
Na przestrzeni lat, w ramach swoich działań pod egidą Avon Kontra Rak Piersi, marka dofinansowała ponad 58 tys. badań USG, przeznaczając na ten cel przeszło 500 tys. zł. Ponadto, firma przeznaczyła 3,5 mln zł., by w ramach Avon Kontra Przemoc realizować inicjatywy wspierające bezpieczeństwo kobiet. Z Avon Alert, pierwszej aplikacji przeciwprzemocowej w Polsce, stworzonej przez markę wspólnie z fundacją Feminoteka, skorzystało już blisko 50 tys. osób. W ten łatwy i bezpieczny sposób, każdy potrzebujący może uzyskać bezpłatną i profesjonalną pomoc łącząc się z telefonem wsparcia Feminoteki lub przez całodobowy chat.
Avon nie zapomina też o środowisku. W swojej fabryce w Garwolinie, konsekwentnie wprowadza innowacyjne rozwiązania pomagające ograniczać wpływ na planetę. Dzięki nim, w samym tylko 2021 roku, firma zmniejszyła emisję CO2 o 200 ton, poddała recyklingowi 98,5% odpadów oraz oszczędziła 5000 m3 wody. Z treścią raportu CSR podsumowującego działania firmy na rzecz lepszego świata, można zapoznać się tutaj.
Kampania „Coś Pięknego” wystartowała już na stronie Avon i w Klubie Avon. W mediach pojawiła się 8 sierpnia i potrwa do 25 września. Za jej koncepcję kreatywną odpowiada zespół Avon Polska, za zakup mediów – dom mediowy Starcom, a za działania PR – agencja Garden of Words.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.