Komunikaty PR

Zrób przedświąteczne #dobreporzadki, wesprzyj seniorów!

2020-12-04  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl

Zbliżające się święta będą inne niż dotychczas. Druga fala pandemii i zamrożone sektory gospodarki to trudny czas dla nas wszystkich. Tym bardziej jest ważne, abyśmy się nawzajem wspierali. Generalne przedświąteczne sprzątanie to doskonała okazja, by pomóc starszym. Ułatwia to Fundacja Sue Ryder ze swoimi sklepami charytatywnymi i akcją #dobreporzadki.

Charytatywne porządki i zakupy

Nieużywany już, ale jeszcze dobry płaszcz, przeczytane książki czy bibeloty kurzące się na starej szafce - brzmi znajomo, prawda? Wyjść z takiej sytuacji jest kilka: od pozostawienia rzeczy w dotychczasowym miejscu do ich wyrzucenia. Najlepsze, co można zrobić, to podarować je sklepom charytatywnym Fundacji Sue Ryder. - Tak właśnie działa akcja #dobreporzadki. Zachęcamy do przejrzenia swoich rzeczy i przekazania ich Fundacji. Zbieramy ubrania, książki, płyty, meble, zabawki, piękne przedmioty - wszystko zarówno dla dorosłych, jak i dzieci - mówi Filip Suprowicz, dyrektor Fundacji Sue Ryder. Co istotne, Fundacja może odebrać rzeczy bezpośrednio od darczyńców, wystarczy skontaktować się z biurem.

Dobroczynny mechanizm jest bardzo prosty: dary sprzedawane są w sklepach Fundacji (obecnie jest ich pięć w Warszawie), a zysk przekazywany jest na wspieranie osób starszych, chorych i niepełnosprawnych. Ktoś podarowuje, ktoś kupuje - w ten sposób sklepy charytatywne działają na całym świecie od lat 50. XX wieku. Do Polski wprowadziła je właśnie Fundacja Sue Ryder, niemal 30 lat temu.

Kto korzysta?

Przede wszystkim seniorzy, których Fundacja wspiera i otacza opieką - zarówno bezpośrednio, jak i przez domy pomocy. Korzyści jest jednak więcej. Zyskują również mniej zamożni klienci, którzy za sprawą sklepów Sue Ryder mają dostęp do często wspaniałych gatunkowo rzeczy w atrakcyjnych cenach. Pomoc przez sklepy charytatywne Fundacji ma także duże znaczenie dla darczyńców i klientów. - Kiedy z nimi rozmawiamy, łatwo zauważyć, że świadomość pomagania jest dla nich ważna, że doceniają taką formę wspierania innych - zauważa Filip Suprowicz.

Nie marnuj – zero waste

Troska o środowisko naturalne to jedno z największych wyzwań dzisiejszego świata. Segregowanie odpadów to już dzisiaj standard, ale można pójść krok dalej i generować mniej śmieci. Jednym z najlepszych rozwiązań jest powtórne używanie rzeczy, czyli dokładnie to, do czego zachęcają sklepy charytatywne Fundacji Sue Ryder. To doskonały przykład gospodarki o obiegu zamkniętym, czyli idei circular economy: rzeczy znajdują nowych właścicieli, minimalizowana jest ilość odpadów i ograniczane wykorzystywanie nowych surowców.

Dobry czas na #dobreporzadki

Święta i pandemia to doskonały moment na zrobienie porządków. Więcej czasu spędzamy w domu, ale też szukamy mikołajkowych czy świątecznych prezentów dla naszych bliskich.  - Gorąco zapraszamy do naszych sklepów charytatywnych. Darczyńców z rzeczami, które jeszcze mogą się komuś przydać oraz kupujących po ubrania, książki czy piękne drobiazgi. W sklepach można kupić wspaniałe rzeczy z drugiej ręki, które idealnie będą nadawać się na prezent.  W obu przypadkach pomagamy seniorom - podsumowuje Filip Suprowicz. Szczegóły akcji i działania sklepów charytatywnych dostępne są na stronie dobreporzadki.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.