Zrób to sam, czyli kreatywne DIY w sezonie ślubnym
Pomysłów na organizację ceremonii zaślubin i przyjęcia weselnego jest tyle, ilu samych nowożeńców. I trudno rozstrzygać, które z nich są najlepszym wyborem. Co do jednej kwestii nie ma jednak wątpliwości – w tym dniu, młoda para powinna czuć się wyjątkowo, a rolą towarzyszących im gości jest pomóc w stworzeniu doskonałych wspomnień. Im bardziej osobistych, tym lepiej!
Samodzielnie ozdobione i odręcznie wypisane zaproszenia na uroczystość to świetny sposób na wyrażenie indywidualizmu przez nowożeńców. Z kolei goście zamiast kupować pierwszą lepszą kartkę z życzeniami, mogą wykonać własną. Wystarczy dobry pomysł – np. skan wspólnego zdjęcia, odręcznie naszkicowany wizerunek młodej pary z hasłem nawiązującym do wybranych wspomnień, może z anegdotą? Nie musi być idealnie! Liczy się zaangażowanie i osobiste podejście do tematu.
Przydadzą się także odrobina wyobraźni, odwaga i artykuły piśmiennicze najwyższej jakości w pięknych pastelowych kolorach. Do artystycznego zapisywania liter, kreślenia i kolorowania ornamentów dobrym wyborem będą najnowsze pisaki BIC Intensity Dual Tip Pastel z dwoma końcówkami - pędzelkową i zwykłą. Z ich pomocą można wyczarować zarówno motywy roślinne, jak i bardziej minimalistyczne wzory geometryczne. Odręczne pisanie liter warto potrenować wcześniej przy pomocy różnego rodzaju ćwiczeń do kaligrafii, czy wzorników do brush letteringu, szeroko dostępnych chociażby w internecie.
Podobnie jak zaproszenia czy karty z życzeniami, łatwo spersonalizować winietki i drobne upominki dla gości, umieszczane na stołach. Ciekawym pomysłem jest także nadanie oryginalnego charakteru bilecikom dołączanym do prezentów, a odręcznie napisane podziękowania to zawsze miły gest. Zakreślacze i cienkopisy w jednym BIC Intensity Dual TIP Highlighters, umożliwią uzyskanie precyzyjnej linii tekstu oraz grubszej dla podkreślenia kluczowych słów czy rysunkowych dekoracji. Szeroki wybór kolorów, od podstawowych po pastelowe, to nieskończone możliwości kreatywnych rozwiązań. Twórz tak jak lubisz, sprawiając przy okazji radość najbliższym!
Dystrybutor: BIC Polska Sp. z o.o.
BIC Intensity Dual Tip Pastel, cena det. ok. 18,69 zł/ zestaw 6 szt. w kartoniku
BIC Intensity Dual TIP Highlighters, cena det. ok. 19,99 zł/ zestaw 6 szt. oraz ok. 35,99 zł/zestaw 12 szt

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.