Świat jest (Twoim) domem - premiera kolekcji NAOKO x Homla

Karolina M. Rutkowska
Lensomai Communication
Nowy Świat 60
00-357 Warszawa
kmrutkowska1|gmail.com| |kmrutkowska1|gmail.com
572506965
https://www.linkedin.com/in/karolina-m-rutkowska
Za nami wyjątkowa premiera kolekcji stworzonej przez marki HOMLA i NAOKO, której towarzyszyła niezapomniana Toskańska Uczta – wydarzenie, które połączyło świat designu z miłością do podróży i włoskich smaków. Wśród zaproszonych gwiazd znalazły się m.in. Maja Hyży, Agnieszka Mrozińska, Julia Suryś, Modna mama oraz Jeleniewska.
W klimacie pełnym ciepła i domowej atmosfery, pod hasłem „World feels like home. Home feels like HOMLA”, udowodniono, jak łatwo można poczuć się jak w domu, niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy.Każdy element kolekcji został zaprojektowany z myślą o tym, by przenieść przytulną atmosferę domowego wnętrza do każdego zakątka świata.
Nowa kolekcja NAOKO to prawdziwa oda do podróży i wolności, łącząca funkcjonalność z romantyczną nutą włoskich krajobrazów. Kurtki, które otulają niczym ciepły, toskański wiatr, swetry idealne na chłodne wieczory pod gwiazdami i inne elementy garderoby, zapraszają, by każda codzienna chwila była jak mała, osobista podróż – czy to podczas spaceru po parku, czy w zaciszu własnego domu.
HOMLA natomiast przeniosła nas w świat domowego ciepła, tworząc wnętrza pełne harmonii i spokoju. Miękkie poduszki, które przywołują na myśl leniwe popołudnia w toskańskich willach, ciepłe koce, idealne do owijania się przy kominku, i elegancka ceramika, w której można serwować domowe włoskie dania – każdy z tych elementów wprowadzał do przestrzeni niepowtarzalną, przytulną atmosferę.
“Podróże są dla nas niekończącym się źródłem inspiracji. To podczas odkrywania nowych miejsc rodzą się pomysły na projekty, które przenoszą atmosferę odwiedzanych miejsc do naszej codzienności. Współpraca z Homlą pozwoliła nam połączyć naszą pasję do odkrywania świata z miłością do pięknych wnętrz. Dzięki tej kolekcji chcemy, by każdy mógł poczuć się jak na relaksującym wyjeździe, nie ruszając się z domu.” - komentuje Monika Szyndler, właścicielka i projektantka marki NAOKO.
Kulminacją wieczoru była Toskańska Uczta, która oczarowała gości smakami rodem z serca Włoch. Na stole pojawiły się świeże oliwki, aromatyczna focaccia, pachnące ziołami makarony i kremowe risotto – każdy kęs przenosił nas w inne zakątki Toskanii. Warsztaty kulinarne, prowadzone przez doświadczonych szefów kuchni, pozwoliły uczestnikom nie tylko zasmakować włoskiej kuchni, ale też poczuć, jak łatwo można przenieść domowe ciepło i miłość do gotowania w dowolne miejsce na świecie.
Na tle wieczornego wydarzenia doskonale wybrzmiewał motyw podróżniczy – tuż obok campera, który tworzył wyjątkową atmosferę wolności i odkrywania, suszące się na sznurkach ubrania z kolekcji NAOKO dopełniały ten obraz. Inspiracja podróżami była widoczna na każdym kroku – od dekoracji, które przywodziły na myśl włoskie miasteczka, po modę, która doskonale wpisywała się w styl życia podróżników.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci
Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.
Edukacja
W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.
Psychologia
Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.