Komunikaty PR

Świat jest (Twoim) domem - premiera kolekcji NAOKO x Homla

2024-09-11  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina M. Rutkowska
Lensomai Communication

Nowy Świat 60
00-357 Warszawa
kmrutkowska1|gmail.com| |kmrutkowska1|gmail.com
572506965
https://www.linkedin.com/in/karolina-m-rutkowska
Do pobrania docx ( 0.9 MB )

Za nami wyjątkowa premiera kolekcji stworzonej przez marki HOMLA i NAOKO, której towarzyszyła niezapomniana Toskańska Uczta – wydarzenie, które połączyło świat designu z miłością do podróży i włoskich smaków. Wśród zaproszonych gwiazd  znalazły się m.in. Maja Hyży, Agnieszka Mrozińska, Julia Suryś, Modna mama oraz Jeleniewska. 

W klimacie pełnym ciepła i domowej atmosfery, pod hasłem „World feels like home. Home feels like HOMLA”, udowodniono, jak łatwo można poczuć się jak w domu, niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy.Każdy element kolekcji został zaprojektowany z myślą o tym, by przenieść przytulną atmosferę domowego wnętrza do każdego zakątka świata. 

Nowa kolekcja NAOKO to prawdziwa oda do podróży i wolności, łącząca funkcjonalność z romantyczną nutą włoskich krajobrazów. Kurtki, które otulają niczym ciepły, toskański wiatr, swetry idealne na chłodne wieczory pod gwiazdami i inne elementy garderoby, zapraszają, by każda codzienna chwila była jak mała, osobista podróż – czy to podczas spaceru po parku, czy w zaciszu własnego domu.

HOMLA natomiast przeniosła nas w świat domowego ciepła, tworząc wnętrza pełne harmonii i spokoju. Miękkie poduszki, które przywołują na myśl leniwe popołudnia w toskańskich willach, ciepłe koce, idealne do owijania się przy kominku, i elegancka ceramika, w której można serwować domowe włoskie dania – każdy z tych elementów wprowadzał do przestrzeni niepowtarzalną, przytulną atmosferę.

Podróże są dla nas niekończącym się źródłem inspiracji. To podczas odkrywania nowych miejsc rodzą się pomysły na projekty, które przenoszą atmosferę odwiedzanych miejsc do naszej codzienności. Współpraca z Homlą pozwoliła nam połączyć naszą pasję do odkrywania świata z miłością do pięknych wnętrz. Dzięki tej kolekcji chcemy, by każdy mógł poczuć się jak na relaksującym wyjeździe, nie ruszając się z domu.” - komentuje Monika Szyndler, właścicielka i projektantka marki NAOKO. 

Kulminacją wieczoru była Toskańska Uczta, która oczarowała gości smakami rodem z serca Włoch. Na stole pojawiły się świeże oliwki, aromatyczna focaccia, pachnące ziołami makarony i kremowe risotto – każdy kęs przenosił nas w inne zakątki Toskanii. Warsztaty kulinarne, prowadzone przez doświadczonych szefów kuchni, pozwoliły uczestnikom nie tylko zasmakować włoskiej kuchni, ale też poczuć, jak łatwo można przenieść domowe ciepło i miłość do gotowania w dowolne miejsce na świecie. 

Na tle wieczornego wydarzenia doskonale wybrzmiewał motyw podróżniczy – tuż obok campera, który tworzył wyjątkową atmosferę wolności i odkrywania, suszące się na sznurkach ubrania z kolekcji NAOKO dopełniały ten obraz. Inspiracja podróżami była widoczna na każdym kroku – od dekoracji, które przywodziły na myśl włoskie miasteczka, po modę, która doskonale wpisywała się w styl życia podróżników.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lensomai Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.