Świąteczna atmosfera i liczne atrakcje w Galerii Młociny
Nadchodzi grudzień, a wraz z nim niezwykła aura Świąt Bożego Narodzenia. Z tej okazji Galeria Młociny, która pochwalić się może jedną z najbardziej widowiskowych iluminacji świątecznych w Warszawie, przygotowała dla klientów prawdziwą moc atrakcji, które z pewnością umilą odwiedzającym poszukiwania prezentów dla najbliższych.
Świąteczne iluminacje, które kilka dni temu rozświetliły zakupowe aleje Galerii Młociny, również w tym roku zachwycają wszystkich obecnych. Co więcej, by jeszcze bardziej umilić klientom czas spędzony w obiekcie, centrum handlowe z okazji nadchodzących świąt przygotowało dla odwiedzających prawdziwą moc atrakcji! Dlaczego warto udać się na Bielany w najbliższym czasie? Powodów jest naprawdę wiele!
#FashionMarketSquare
Targi Fashion Market Square to zachwycające i zupełnie świeże wydarzenie na modowej mapie Polski, które w Galerii Młociny odbędzie się 3 oraz 4 grudnia w godzinach 10:00-22:00. Obecni na miejscu będą mieli możliwość, by zapoznać się z nietuzinkowymi propozycjami, których na próżno szukać w większości sklepów. Na placu eventowym Galerii Młociny nie zabraknie bowiem najnowszych, polskich kolekcji mody damskiej, męskiej i dziecięcej, biżuterii oraz akcesoriów. Wydarzenie z pewnością okaże się także świetną okazją, by poznać na żywo swoich ulubionych projektantów, skorzystać z porad stylistów, a przede wszystkim skompletować swoją garderobę!
#AutobusKrwiodawstwa
Już w najbliższą sobotę klienci Galerii Młociny będą mieli okazję, by ponownie uczestniczyć w ważnej, społecznej inicjatywie, a tym samym wspomóc tych, którzy dzisiaj tej pomocy potrzebują szczególnie. 4 grudnia w godzinach 10:00-15:00 na placu przed głównym wejściem do bielańskiego centrum handlowego pojawi się krwiobus, czyli mobilny pojazd, w którym zainteresowani będą mieli możliwość oddania krwi. W trosce o zdrowie wszystkich obecnych akcja organizowana we współpracy z Klubem Honorowych Dawców Krwi zostanie przeprowadzona z zachowaniem szczególnych zasad sanitarnych.
Procedury medyczne wraz z odpowiedzialnością za ich realizację pozostają po stronie RCKiK w Warszawie, a Galeria Młociny zachęca, by z okazji nadchodzących świąt sprawić drugiej osobie tak wyjątkowy prezent. Kto wie, być może będzie to okazja, by uratować komuś życie!
#Lodowisko
Na Bielanach nie zabraknie również zimowych szaleństw! By umilić odwiedzającym ponure wieczory, w bielańskim centrum handlowym już od 4 grudnia działać będzie pierwsze w Warszawie lodowisko znajdujące się na dachu budynku. Opłata za wstęp wyniesie jedynie 7 złotych, a jeśli obecni okażą paragon zrealizowany tego dnia w strefie gastronomicznej Galerii Młociny na kwotę nie niższą niż 20 złotych, będą mogli spędzić aktywnie czas zupełnie za darmo. Lodowisko czynne będzie do 28 lutego, od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-22:00, natomiast w niedziele do godziny 21:00. Z kolei na wszystkich tych, którzy zgłodnieją podczas robienia piruetów, czekać będzie wyjątkowa oferta kulinarna. Bielańska strefa gastronomiczna ogrzeje wszystkich zmarzluchów. To prawdziwy raj dla miłośników smaków w międzynarodowych odsłonach. Znajdziemy tu dziesiątki lokali, które zaoferują niezapomniane doznania kulinarne wszystkim zwolennikom łyżwiarstwa i nie tylko.
Wypożyczenie chodzika dla najmłodszych kosztować będzie 10 złotych, natomiast łyżew 7 złotych.
*Galeria Młociny przypomina, że dzień, podczas którego pierwsi łyżwiarze wypróbują swoje umiejętności, może ulec zmianie. Start lodowiska będzie bowiem zależny od pogody.
#PupiLove
W niedzielę 5 grudnia coś dla siebie w Galerii Młociny znajdą także miłośnicy czworonogów. Obiekt doskonale wie, jak wielką miłością klienci obdarzają swoje zwierzęta, dlatego odwiedzający mogą przychodzić do bielańskiego centrum handlowego ze swoimi pupilami, a także liczyć na miskę ze świeżą, zimną wodą. W najbliższą niedzielę na placu głównym znajdującym się na poziomie 0 odbędą się słynne już targi PupiLove, podczas których zainteresowani będą mieli okazję, by spotkać się bezpośrednio z wieloma małymi producentami niezwykłych akcesoriów i produktów dla czworonogów i zakupić wyroby niszowe, często ręcznie wytwarzane.
Klienci znajdą na targach m.in. przepiękne smycze, szelki i obroże, maty samochodowe, posłania, ubranka i kocyki, bandanki i zabawki, smakołyki, kosmetyki oraz inne akcesoria dla psów, kotów i ich właścicieli. Targi odbywać się będą od 11:00 do 17:00, a wstęp będzie bezpłatny.
Więcej informacji na temat atrakcji i inicjatyw organizowanych w Galerii Młociny znajduje się na stronie www.galeriamlociny.pl.
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.