“Świąteczna pomoc zwierzętom w potrzebie” - Maxi Zoo podsumowało wyniki ostatnie
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/
Tysiące przekazanych darów i setki wspartych zwierząt. Kolejna edycja charytatywnej akcji organizowanej przez Maxi Zoo “Świąteczna pomoc zwierzętom w potrzebie” zakończyła się sukcesem. Sieć oraz jej klienci ponownie pokazali, że nie są obojętni na los potrzebujących pupili i wspólnie przekazali im duże wsparcie. To jedno z wielu działań, jakie Maxi Zoo podejmuje na rzecz poprawy życia zwierząt.
Akcja trwała od 15 listopada do końca grudnia 2023 roku. Przez prawie dwa miesiące sklepy w całej Polsce zgromadziły powyżej 19 tysięcy darów, które trafiły do ponad 100 placówek i organizacji pomagającym zwierzętom. Zebrane produkty to głównie pożywienie - sucha i mokra karma oraz przysmaki. Do zwierząt trafiły również zabawki oraz akcesoria.
Akcja trwa od wielu lat
“Świąteczna pomoc zwierzętom w potrzebie” to już niemal tradycja zapoczątkowana w 2018 roku. Każdego roku w okresie świątecznym we wszystkich sklepach stacjonarnych Maxi Zoo stają wyjątkowe choinki. Zawsze udekorowane w szczególny sposób - kartkami zawierającymi marzenia zwierząt przebywających w schroniskach i domach tymczasowych. Osoba, która zdecyduje się pomóc, wybiera produkt z listy i zostawia go pod drzewkiem. Prezenty są następnie przekazywane potrzebującym zwierzętom. Każda edycja to realne wsparcie dla pupili, którym nie udało się jeszcze znaleźć stałych domów.
Akcja jest dla naszego schroniska wyjątkowa. Wpływa na to jej charakter. Dzięki dedykowanym życzeniom umieszczanym na choinkach, nasi podopieczni otrzymują produkty spełniające ich potrzeby. Ostatnio musieliśmy zorganizować dużą ilość karmy dla kociąt. Kartki z życzeniami sprawiły, że klienci Maxi Zoo kupowali najczęściej właśnie te produkty i pomogli nam uzupełnić zapasy. Współpraca z Maxi Zoo wybiega daleko poza samą akcję. Dodatkowo np. nasi wolontariusze pojawiają się z podopiecznymi schroniska w dwóch sklepach w Zabrzu. Klienci mają szansę zobaczyć, że adopciaki również są fajne, kochane i odpowiednio socjalizowane. Dziękujemy Maxi Zoo za wsparcie, na jakie zawsze możemy liczyć oraz wszystkim klientom, którzy zaangażowali się w akcję i przekazali dary dla naszych podopiecznych. – mówi Małgorzata Witkowska-Zabawa, zastępca kierownika schroniska „Psitulmnie” w Zabrzu.
Szczęśliwsze zwierzęta to szczęśliwsi ludzie. Motto Maxi Zoo nie jest przypadkowe
Szczęśliwsze zwierzęta to szczęśliwsi ludzie. Motto naszej organizacji nie jest przypadkowe i bynajmniej nie stanowi pustego sloganu. Od lat wspieramy oraz inicjujemy działania, które realnie wpływają na poprawę życia zwierząt w Polsce. Wynik zeszłorocznej edycji naszej akcji uznaję za sukces. To prawdziwe wsparcie dla schronisk, domów tymczasowych czy fundacji. Pragnę za to podziękować wszystkim klientom Maxi Zoo, którzy wzięli udział w akcji oraz wszystkim pracownikom, którzy wsparli akcję swoim zaangażowaniem i kreatywnością. - podsumowuje Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający Maxi Zoo Polska.
Maxi Zoo wspiera zwierzęta od swoich początków na polskim rynku w 2012 roku. Współpracując ze schroniskami, a także inicjując działania charytatywne z klientami sieć skutecznie zwiększania zasięg pomocy dla potrzebujących czworonogów. To przekłada się na poprawę ich losu.
*******
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 118 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 14 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2023-2024", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022", wyróżnienie w rankingu „Gazele Biznesu 2023” oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023”, a także “Innowacyjna Sieć Roku” oraz “Promocja Roku”, które zostały przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.
Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.