Komunikaty PR

Świąteczne promocje na zegarki marki Suunto.

2021-11-30  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Podaruj sobie lub swoim bliskim wyjątkowy prezent. Sprawdź świąteczne promocje na wybrane modele zegarków sportowych i rozpocznij przygodę z marką Suunto.

Szukasz wyjątkowego prezentu na święta? Podaruj sobie lub bliskim coś, co nie tylko wywoła uśmiech na twarzy, ale pozwoli na przeżycie niesamowitych przygód. Wspólne spędzanie czasu to najpiękniejszy prezent, a z zegarkiem Suunto wyprawy terenowe mogą być jeszcze bardziej pasjonujące, a codzienna aktywność pod stałą kontrolą. 

Doskonała jakość sprzętów, fiński design i szereg przydatnych funkcji, które szczegółowo monitorują i analizują każdą Twoją aktywność fizyczną. Sprawdź świąteczne promocje od Suunto i wybierz zegarek, najlepiej dopasowany do Twoich potrzeb.

W tym roku marka Suunto oferuje rabaty na swoje flagowe produkty — modele Suunto 5 oraz Suunto 7. Dowiedz się, jakie korzyści możesz zyskać rozpoczynając przygodę z Suunto. 

 

Suunto 5

Nadaj rytm swoim działaniom razem z bestsellerowym Suunto 5. To nowoczesny smart zegarek, w którym nie brakuje wielu funkcji znanych z profesjonalnych zegarków sportowych. Model ten posiada nawigację GPS, która zawsze doprowadzi Cię do celu, a dzięki inteligentnym trybom zarządzania baterii i jej długiej żywotności, oferuje długość użytkowania, nawet do 40 godzin. 

Suunto 5 będzie monitorował Twoją aktywność 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, obliczając kroki, spalone kalorie, obciążenie oraz sen. Ponadto w zegarku znajdziesz nadgarstkowy pomiar tętna. Dzięki tym funkcjom Twoja aktywność będzie pod stałą kontrolą, a także dowiesz się kiedy Twój organizm już się zregenerował i jest gotowy do kolejnych treningów. 

Uprawianie różnych dyscyplin sportowych razem z Suunto może przynieść jeszcze więcej radości i korzyści. W modelu Suunto 5 każdy użytkownik znajdzie ponad 80 trybów sportowych, które ułatwiają monitorowanie wszystkich treningów i śledzenie postępów. Co więcej, dzięki inteligentnej funkcji śledzenia, przygotuje dla Ciebie spersonalizowane wskazówki treningowe na podstawie Twoich postępów. 

 

Suunto 7

Prowadzisz aktywny tryb życia, regularnie trenujesz i lubisz być na bieżąco z tym co się dzieje w sieci? Jeśli tak, to sprawdź kluczowe funkcje Suunto 7. Model ten to nowoczesny zegarek, który ma wszystkie niezbędne funkcje, które powinien posiadać współczesny smartwatch, także oferuje wszechstronne możliwości sportowe. Dzięki temu świetnie sprawdzi się zarówno podczas np. wyprawy w góry, jak i w zwykłym dniu roboczym. 

Suunto 7 zainspiruje Cię do nowych odkryć. Zegarek ten posiada bezpłatne mapy offline ze szczegółami terenu, szlakami i liniami konturowymi, a wbudowany GPS zawsze doprowadzi do celu. Dzięki intuicyjnej aplikacji Suunto, w łatwy i przyjemny sposób zaplanujesz każdą aktywność, a także podzielisz się swoimi wynikami. Co jeszcze przyda Ci się podczas aktywności fizycznych? Ponad 70 trybów sportowych, wodoszczelność do 50 m, nadgarstkowy pomiar tętna oraz niezwykła wytrzymałość przetestowana w surowych fińskich warunkach. 

Jednakże największą zaletą tego modelu jest to, że dzięki swoim wszechstronnym funkcjom wspiera użytkowników nie tylko w trakcie treningów, ale także w codziennym życiu. Suunto 7 jest wyposażony w system operacyjny Wear OS by Google, bezpieczny sposób płatności z Google Pay™, inteligentną pomoc Asystenta Google i tysiące aplikacji w Google Play.

 

Zegarki w promocyjnej cenie dostępne są na oficjalnej stronie marki oraz u wybranych partnerów takich jak: Komputronik, Media Expert, Rtv Euro Agd, X-Kom, Zegarownia oraz w sieci Time Trend.

Ilość promocyjnych produktów jest ograniczona, a rabaty w poszczególnych sklepach mogą się różnić (pod kątem konkretnych wersji kolorystycznych i wartości rabatowych).

Razem z bliskimi ruszaj w drogę — Adventure stars here! 

 

-------

O firmie:  Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane. 

Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.

Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc'teryx, Atomic i Wilson.



Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:

Amer Sports Poland Sp. z o.o.

ul. Opolska 110, 31-323 Kraków

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Marka STORM rozpoczyna sezon rowerowy z Anną i Robertem Lewandowskimi Biuro prasowe
2024-05-08 | 13:00

Marka STORM rozpoczyna sezon rowerowy z Anną i Robertem Lewandowskimi

Jedna z najdynamiczniej rozwijających się polskich marek rowerowych STORM kontynuuje w sezonie 2024 współpracę z Anną i Robertem Lewandowskimi, którzy inspirują Polaków
Sport Polak na podium wyścigu Mallorca 312 OK Mobility
2024-05-08 | 13:00

Polak na podium wyścigu Mallorca 312 OK Mobility

Na hiszpańskiej Majorce odbył się prestiżowy wyścig kolarstwa szosowego – Mallorca 312 OK Mobility, który skupił 8,5 tysiąca zawodników z całego świata. Na
Sport Jak wybrać dobre ubezpieczenie dla rowerzysty?
2024-05-08 | 01:00

Jak wybrać dobre ubezpieczenie dla rowerzysty?

Wg statystyk Policji w 2023 r. rany w wypadkach z udziałem rowerzystów odniosło 3 264 osoby –kierujący jednośladem i poszkodowani przez nich. To nieco mniej niż rok

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.