Komunikaty PR

Światowy Dzień Ziemi w Costa Coffee

2021-04-22  |  09:11
Biuro prasowe

22 kwietnia obchodzimy Światowy Dzień Ziemi, który promuje proekologiczne postawy wśród społeczeństwa. Dla Costa Coffee działania pozytywnie oddziałowujące na środowisko są niezwykle ważne, dlatego marka stale poszerza portfolio swoich ekologicznych inicjatyw. W związku z tym, do takich działań jak współpraca z Too Good To Go czy akcja Własny Kubek, dołącza możliwość odebrania z kawiarni cieszących się szerokim zastosowaniem fusów z kawy. Costa Coffee w ten sposób dokłada swoją cegiełkę w walce o lepsze jutro dla naszej planety.

 

Ziarno dla Ziemi

 

Zgodnie z filozofią Zero Waste, Costa Coffee wprowadziła możliwość wydawania zainteresowanym Gościom kawiarni fusów. Ten produkt „uboczny” parzenia kawy może mieć cały szereg zastosowań w naszym domu czy ogrodzie. Fusy z kawy będą np. świetnym neutralizatorem nieprzyjemnych zapachów w lodówce czy mieszkaniu, sprawdzą się jako odżywka dla roślin doniczkowych i ogrodowych, a zawinięte w kawałek gazy przemienią się w zmywak, który pozbędzie się zaschniętego tłuszczu z garnków i naczyń. Dla osób uwielbiających zapach kawy, fusy mogą pełnić funkcję dyfuzora zapachowego – wystarczy postawić świeże fusy w pudełeczku, a w całym mieszkaniu rozniesie się zapach jak w kawiarni. Fusy z kawy mogą stać się ponadto częścią naszego domowego spa – dodając do nich odrobinę oliwy z oliwek lub miodu otrzymamy oczyszczający peeling do ciała, który nie tylko dokładnie oczyści naszą skórę, ale również przepięknie pachnie. Aby odebrać partię fusów wystarczy odwiedzić najbliższą Costa Coffee i zapytać o nie baristę, który wyda je w specjalnej torbie, wykorzystanej podwójnie, ponieważ na co dzień jest w niej dostarczana kawa do kawiarni.

 

Smacznie, tanio i ekologiczne

 

Costa Coffee realizuje działania proekologiczne nie tylko stałe rozwijając swoją ofertę produktów roślinnych, ale także poprzez współpracę z innymi markami oraz organizowanie pozytywnych dla środowiska akcji. Dzięki połączeniu sił z Too Good To Go, Costa Coffee aktywnie działa na rzecz przeciwdziałania marnowaniu żywności. Za pośrednictwem aplikacji Too Good To Go w prosty sposób zamówimy paczkę niespodziankę z niesprzedanymi danego dnia produktami, za znacznie niższą cenę np. kanapki, sałatki, kawę paczkowaną czy słodkie wypieki. W taki sposób przyczyniamy się do ratowania jedzenia, jednocześnie otrzymując smaczny i tańszy posiłek. Dotychczasowa współpraca dwóch firm zaowocowała tysiącami zadowolonych klientów, dziesiątkami tysięcy uratowanych przed zmarnowaniem posiłków, oraz co za tym idzie, zmniejszeniem emisji CO2.

 

Kolejnym ekologicznym rozwiązaniem w myśl zasady Zero Waste jest możliwość  skorzystania z akcji Własny Kubek. Odwiedzając kawiarnię Costa Coffee z własnym kubkiem i aplikacją Costa Coffee Club zainstalowaną na naszym telefonie, otrzymamy 1zł zniżki na następną kawę. Dzięki temu będziemy cieszyć się smakiem pysznego napoju, nie korzystając za każdym razem z nowego kubka.

 

Z kawą w przyszłość

 

Za pośrednictwem kolejnych proekologicznych inicjatyw Costa Coffee namawia, aby Dzień Ziemi świętować codziennie oraz każdego dnia świadomie korzystać z zasobów, jakie mamy pod ręką. Tylko od nas zależy, jak wyglądać będzie przyszłość naszej planety.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.