Synergetic dostępny w sieci Auchan
Od końca października ekologiczne środki czystości Synergetic będzie można kupić w sklepach Auchan. Jako pierwsze na półki sieci trafią: linia Synergetic dla dzieci oraz Biodegradowalny zmiękczający płyn do płukania Mleko migdałowe.
Synergetic to producent środków czystości tworzonych z naturalnych składników. Większość produktów z oferty marki posiada certyfikat ICEA – europejski znak ekologiczny, który potwierdza ich bezpieczeństwo dla zdrowia oraz brak negatywnego wpływu na środowisko.
– Co wyróżnia Synergetic na rynku? Przede wszystkim fakt, że wszystkie płyny do czyszczenia i proszki do prania są biodegradowalne. Oznacza to, że ulegają całkowitemu rozkładowi i w przeciwieństwie do wielu tradycyjnych detergentów, nie zanieczyszczają planety. Ich skład to min. 90% komponentów pochodzenia naturalnego, bez konserwantów, sztucznych barwników, fosforanów czy syntetycznych aromatów. Dzięki temu ryzyko wystąpienia alergii podczas ich stosowania, spada praktycznie do zera, nawet gdy mówimy o najmłodszych dzieciach – tłumaczy Anna Orłowska-Orłowicz, Dyrektor Działu Zakupów i Wdrożeń spółki Eurus, która jest dystrybutorem Synergetic w Polsce.
Do tej pory produkty Synergetic można było kupić w wybranych sklepach internetowych oraz za pośrednictwem platformy Allegro. Od końca października za sprawą sieci Auchan będą one dostępne dla szerszego grona klientów.
Na półki Auchan trafiły: Biodegradowalny płyn do mycia naczyń i akcesoriów dziecięcych, Biodegradowalny płyn do prania oraz Biodegradowalny zmiękczający płyn do płukania z linii Synergetic dla dzieci. To delikatne, bezzapachowe produkty stworzone z myślą o najmłodszych. Ale nie tylko, bowiem może z nich korzystać cała rodzina. Dodatkowo w Auchan dostępny będzie Biodegradowalny zmiękczający płyn do płukania Mleko migdałowe, z naturalnymi olejkami eterycznymi.
– W ofercie Synergetic znajdują się również płyny do mycia naczyń, proszek do prania, środki do czyszczenia łazienki, mydła w płynie oraz tabletki do zmywarki. Mamy nadzieję, że w krótkim czasie wszystkie one znajdą się w szerokiej sprzedaży – mówi przedstawicielka spółki Eurus i dodaje: – Marka Synergetic udowadnia, że ekologiczne sprzątanie jest łatwe, tanie i efektywne. Nowoczesne technologie produkcji pozwalają uzyskać ten sam poziom skuteczności co w przypadku tradycyjnych produktów, jednak bez szkody dla planety. Chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że ekologiczna odpowiedzialność, zarówno ze strony producentów, jak i konsumentów, są dziś szczególnie ważne.

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.