SYOSS x SHINING TALENTS - konkurs dla młodych projektantów!
Warsaw Creatives
Aleja Szucha 5
00-580 Warszawa
ewa|warsawcreatives.com| |ewa|warsawcreatives.com
+48 000 000 000
www.warsawcreatives.com
17 czerwca 2024 roku wystartował konkurs dla młodych projektantów pod patronatem marki SYOSS. Debiutanci w świecie mody będą mieli za zadanie stworzenie kapsułowej kolekcji, interpretującej kreatywnie hasło marki “Uwolnij Swój Blask” i nawiązującej do nowej linii produktów SYOSS Intense Plex. Termin zgłoszeń upływa 10 lipca 2024 roku.
Błyszczące i zadbane włosy, spektakularne fryzury - SYOSS nie ma sobie równych. Niedawna premiera innowacyjnej linii pielęgnacyjnej INTENSE PLEX jest idealnym momentem, aby w zdecydowany sposób wejść do świata mody i uwydatnić kreatywną stronę marki. Tak powstała idea konkursu dla młodych projektantów, który wystartował 17 czerwca 2024 roku. Przez kolejne tygodnie na stronie www.shiningtalents.pl przyjmowane będą zgłoszenia od debiutujących projektantów mody, które w kreatywny sposób odnoszą się do hasła marki SYOSS "Unbreak your shine" ("Uwolnij swój blask") nie tylko w projekcie sylwetki, ale i w koncepcji na akcesoria do włosów.
W kolejnym etapie jury w składzie Agnieszka Ścibior, Jessica Mercedes i Piotr Sierpiński wybiorą 3 półfinalistów, którzy poproszeni zostaną o uszycie jednej z zaprojektowanych sylwetek. Na podstawie zrealizowanych projektów jurorzy 19 sierpnia 2024 roku wybiorą osobę, która podczas gali Kobiety Roku GLAMOUR 24 października 2024 roku zaprezentuje całą kolekcję w wyjątkowym pokazie mody.
Do jury konkursu SYOSS x SHINING TALENTS marka zaprosiła osoby, które bezdyskusyjnie są autorytetami w świecie mody. Agnieszki Ścibior, dyrektorki kreatywnej magazynu VIVA! Moda nie trzeba nikomu przedstawiać - to niezaprzeczalnie jedna
z ważniejszych i opiniotwórczych postaci polskiego świata mody. Influencerka Jessica Mercedes od lat potwierdza, że jej instynkt do tego, co jest “w trendach” w mainstreamowej modzie jest bezbłędny. Natomiast Piotr Sierpiński to ambasador marki SYOSS, znany i ceniony stylista fryzur, który o włosach wie wszystko.
W konkursie SYOSS x SHINING TALENTS poza pokazem podczas gali Kobiety Roku GLAMOUR do zdobycia jest także atrakcyjna nagroda główna w wysokości 15 tysięcy złotych i sesja fotograficzna, która zostanie opublikowana w grudniowym numerze GLAMOUR. Z trójki półfinalistów internauci będą mieli także okazję wybrać swoją ulubioną kolekcję. Głosowanie to startuje 20 sierpnia 2024 roku i trwa do końca września. Dla uczestników konkursu SYOSS przygotował też zaskakujące wsparcie - marka sfinansuje uszycie 1 sylwetki zarówno w dla wszystkich trzech półfinalistów, jak i fundusze na realizację finałowej kolekcji składającej się z 6 sylwetek dla osoby, która wygra konkurs.
Wszystkie informacje związane z SYOSS x SHINING TALENTS opisujące poszczególne etapy, harmonogram i regulamin konkursu znajdują się na stronie www.shiningtalents.pl

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.