Komunikaty PR

SYOSS x SHINING TALENTS - konkurs dla młodych projektantów!

2024-06-24  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Kosz
Warsaw Creatives

Aleja Szucha 5
00-580 Warszawa
ewa|warsawcreatives.com| |ewa|warsawcreatives.com
+48 000 000 000
www.warsawcreatives.com

17 czerwca 2024 roku wystartował konkurs dla młodych projektantów pod patronatem marki SYOSS. Debiutanci w świecie mody będą mieli za zadanie stworzenie kapsułowej kolekcji, interpretującej kreatywnie hasło marki “Uwolnij Swój Blask” i nawiązującej do nowej linii produktów SYOSS Intense Plex. Termin zgłoszeń upływa 10 lipca 2024 roku.

Błyszczące i zadbane włosy, spektakularne fryzury - SYOSS nie ma sobie równych. Niedawna premiera innowacyjnej linii pielęgnacyjnej INTENSE PLEX jest idealnym momentem, aby w zdecydowany sposób wejść do świata mody i uwydatnić kreatywną stronę marki.  Tak powstała idea konkursu dla młodych projektantów, który wystartował 17 czerwca 2024 roku. Przez kolejne tygodnie na stronie www.shiningtalents.pl przyjmowane będą zgłoszenia od debiutujących projektantów mody, które w kreatywny sposób odnoszą się do hasła marki SYOSS "Unbreak your shine" ("Uwolnij swój blask") nie tylko w projekcie sylwetki, ale i w koncepcji na akcesoria do włosów. 
W kolejnym etapie jury w składzie Agnieszka Ścibior, Jessica Mercedes i Piotr Sierpiński wybiorą 3 półfinalistów, którzy poproszeni zostaną o uszycie jednej z zaprojektowanych sylwetek. Na podstawie zrealizowanych projektów jurorzy 19 sierpnia 2024 roku wybiorą osobę, która podczas gali Kobiety Roku GLAMOUR 24 października 2024 roku zaprezentuje całą kolekcję w wyjątkowym pokazie mody.

Do jury konkursu SYOSS x SHINING TALENTS marka zaprosiła osoby, które bezdyskusyjnie są autorytetami w świecie mody. Agnieszki Ścibior, dyrektorki kreatywnej magazynu VIVA! Moda nie trzeba nikomu przedstawiać - to niezaprzeczalnie jedna 

z ważniejszych i opiniotwórczych postaci polskiego świata mody. Influencerka Jessica Mercedes od lat potwierdza, że jej instynkt do tego, co jest “w trendach” w mainstreamowej modzie jest bezbłędny. Natomiast Piotr Sierpiński to ambasador marki SYOSS, znany i ceniony stylista fryzur, który o włosach wie wszystko.

W konkursie SYOSS x SHINING TALENTS poza pokazem podczas gali Kobiety Roku GLAMOUR do zdobycia jest także atrakcyjna nagroda główna w wysokości 15 tysięcy złotych i sesja fotograficzna, która zostanie opublikowana w grudniowym numerze GLAMOUR. Z trójki półfinalistów internauci będą mieli także okazję wybrać swoją ulubioną kolekcję. Głosowanie to startuje 20 sierpnia 2024 roku i trwa do końca września.  Dla uczestników konkursu SYOSS przygotował też zaskakujące wsparcie - marka sfinansuje uszycie 1 sylwetki zarówno w dla wszystkich trzech półfinalistów, jak i fundusze na realizację finałowej kolekcji składającej się z 6 sylwetek dla osoby, która wygra konkurs.

Wszystkie informacje związane z SYOSS x SHINING TALENTS opisujące poszczególne etapy, harmonogram i regulamin konkursu znajdują się na stronie www.shiningtalents.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Warsaw Creatives
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk

Jakie są trendy w modzie męskiej na obecny sezon wiosna/lato 2024? Magdalena Szawel: Sezon wiosna/lato 2024 to w modzie męskiej mieszanka ponadczasowej klasyki, reinterpretacji
Moda Kazar Care x woshwosh
2024-06-27 | 14:45

Kazar Care x woshwosh

W wyniku tej współpracy powstała nowa, innowacyjna usługa Kazar Care x woshwosh – abonament na  czyszczenie butów, która jest
Moda Marka Perwoll zorganizowała event Re:ThinkNew na temat zrównoważonej mody
2024-06-26 | 10:50

Marka Perwoll zorganizowała event Re:ThinkNew na temat zrównoważonej mody

Pokazy zrównoważonej mody, dyskusje o ekologicznym podejściu do ubrań, warsztaty recraftingu oraz panel o nowej formule Perwoll czekały na uczestników wydarzenia Re:Think New 12

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.