Szopi z nową nazwą Everli – już 7 milionów Polaków w zasięgu usługi

Milena Świątkowska
LB Relations
Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Szopi.pl, firma zajmująca się realizacją i dostarczaniem zamówień on-line produktów spożywczych, zmienia nazwę na Everli. Firma w samym 2020 roku objęła usługą 13 miast w Polsce, a do końca roku planuje uruchomić usługę w kolejnych miastach. W planach jest również ekspansja międzynarodowa.
W 2020 r. w zasięgu znalazło się ok. 7 milionów mieszkańców Everli by Szopi. Firma weszła z usługą do 13 miast: Bytomia, Gdańska, Gdyni, Katowic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Sopotu, Sosnowca, Szczecina, Tychów, Warszawy, Wrocławia, a także okolic Warszawy: Piaseczna, Piastowa i dzielnicy Wawer. Jednym z powodów szybszego poszerzenia usługi na kolejne miasta była pandemia koronawirusa, która przyczyniła się do wzrostu zapotrzebowania na usługę zakupów spożywczych wśród mieszkańców Polski. Everli (dawniej Szopi) wsparło grupy najbardziej narażone na zachorowanie czy powikłania, wprowadzając m.in. darmową dostawę dla seniorów powyżej 65 roku życia, dla personelu medycznego czy dla mieszkańców Śląska W ciągu kilku miesięcy kwarantanny firma odnotowała większą liczbę nowych rejestracji, niż przez 3 lata działalności:
„W czasie największych obostrzeń dotyczących wychodzenia z domu, wzrost nowych klientów sięgał nawet 1000%. Duża zmiana dotyczyła również wielkości koszyków – w tym obszarze odnotowaliśmy wzrosty o 70-100%. Użytkownicy korzystający wcześniej z naszej usługi zwiększyli liczbę zakupów 2-4-krotnie w ciągu miesiąca. Bardzo mnie cieszy fakt, że klienci, którzy przyszli do nas w czasie największych obostrzeń, pozostali na dłużej. Obecna liczba klientów w porównaniu do czasu sprzed pandemii wzrosła o 225%. To pokazuje, że taki model zakupowy się sprawdza, a klienci zaufali naszej marce” – komentuje Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli by Szopi.
Model zakupowy Everli, który od lat sprawdza się we Włoszech, zdobył również zaufanie Polaków. Za zrealizowanie zamówienia, które wygodnie można złożyć przez stronę internetową pl.everli.com/pl lub za pomocą aplikacji w systemach IOS i Android odpowiada dedykowany, przeszkolony szoper – pełni on funkcję asystenta zakupowego. Osobiście wybiera zamówione przez klienta produkty, zwracając szczególną uwagę na to, by były one świeże i najwyższej jakości. Ponieważ zamówienie może być modyfikowane do ostatniej chwili, klient unika sytuacji, w której np. zapomniał o danym produkcie, ponieważ w każdej chwili może go dodać do zamówienia.
- Nasz model zakupowy jest odpowiedzią na potrzeby nowoczesnego społeczeństwa. Tym, czego chyba wszystkim nam brakuje jest czas. Można powiedzieć, że korzystając z możliwości jakie dają zakupy on-line, kupujemy sobie czas, który w tradycyjnym modelu musielibyśmy poświęcić na dojazd do sklepu, wybór produktów oraz stanie w kolejkach. Jest to szczególnie przydatne rozwiązanie dla osób zapracowanych czy starszych, które są mniej mobilne, a także rodziców, którzy wolą otrzymać zakupy pod same drzwi, bez potrzeby wychodzenia do sklepu z małym dzieckiem – mówi Anna Podkowińska – Tretyn, Dyrektor Generalna Everli by Szopi.
Obecnie, dedykowani szoperzy Everli realizują zakupy spożywcze m.in. w sklepach stacjonarnych sieci takich jak Auchan, Carrefour, Lidl czy Biedronka. Wraz z rebrandingiem, klienci Everli będą mogli korzystać z jeszcze bardziej wykwalifikowanych szoperów, wyposażonych w zestawy z torbami do przechowywania świeżych i mrożonych produktów.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.