Komunikaty PR

Szopi z nową nazwą Everli – już 7 milionów Polaków w zasięgu usługi

2020-07-15  |  14:20
Biuro prasowe
Kontakt

Milena Świątkowska
LB Relations

Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Do pobrania Inf.pras ( 0.07 MB )

Szopi.pl, firma zajmująca się realizacją i dostarczaniem zamówień on-line produktów spożywczych, zmienia nazwę na Everli. Firma w samym 2020 roku objęła usługą 13 miast w Polsce, a do końca roku planuje uruchomić usługę w kolejnych miastach. W planach jest również ekspansja międzynarodowa.

W 2020 r. w zasięgu znalazło się ok. 7 milionów mieszkańców Everli by Szopi. Firma weszła z usługą do 13 miast: Bytomia, Gdańska, Gdyni, Katowic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Sopotu, Sosnowca, Szczecina, Tychów, Warszawy, Wrocławia, a także okolic Warszawy: Piaseczna, Piastowa i dzielnicy Wawer. Jednym z powodów szybszego poszerzenia usługi na kolejne miasta była pandemia koronawirusa, która przyczyniła  się do wzrostu zapotrzebowania na usługę zakupów spożywczych wśród mieszkańców Polski. Everli (dawniej Szopi) wsparło grupy najbardziej narażone na zachorowanie czy powikłania, wprowadzając m.in. darmową dostawę dla seniorów powyżej 65 roku życia, dla personelu medycznego czy dla mieszkańców Śląska W ciągu kilku miesięcy kwarantanny firma odnotowała większą liczbę nowych rejestracji, niż przez 3 lata działalności:

 

W czasie największych obostrzeń dotyczących wychodzenia z domu, wzrost nowych klientów sięgał nawet 1000%. Duża zmiana dotyczyła również wielkości koszyków – w tym obszarze odnotowaliśmy wzrosty o 70-100%. Użytkownicy korzystający wcześniej z naszej usługi zwiększyli liczbę zakupów 2-4-krotnie w ciągu miesiąca. Bardzo mnie cieszy fakt, że klienci, którzy przyszli do nas w czasie największych obostrzeń, pozostali na dłużej. Obecna liczba klientów w porównaniu do czasu sprzed pandemii wzrosła o 225%. To pokazuje, że taki model zakupowy się sprawdza, a klienci zaufali naszej marce” – komentuje Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli by Szopi.

Model zakupowy Everli, który od lat sprawdza się we Włoszech, zdobył również zaufanie Polaków. Za zrealizowanie zamówienia, które wygodnie można złożyć przez stronę internetową pl.everli.com/pl lub za pomocą aplikacji w systemach IOS i Android odpowiada dedykowany, przeszkolony szoper – pełni on funkcję asystenta zakupowego. Osobiście wybiera zamówione przez klienta produkty, zwracając szczególną uwagę na to, by były one świeże i najwyższej jakości. Ponieważ zamówienie może być modyfikowane do ostatniej chwili, klient unika sytuacji, w której np. zapomniał o danym produkcie, ponieważ w każdej chwili może go dodać do zamówienia.

- Nasz model zakupowy jest odpowiedzią na potrzeby nowoczesnego społeczeństwa. Tym, czego chyba wszystkim nam brakuje jest czas. Można powiedzieć, że korzystając z możliwości jakie dają zakupy on-line, kupujemy sobie czas, który w tradycyjnym modelu musielibyśmy poświęcić na dojazd do sklepu, wybór produktów oraz stanie w kolejkach. Jest to szczególnie przydatne rozwiązanie dla osób zapracowanych czy starszych, które są mniej mobilne, a także rodziców, którzy wolą otrzymać zakupy pod same drzwi, bez potrzeby wychodzenia do sklepu z małym dzieckiem  – mówi Anna Podkowińska – Tretyn, Dyrektor Generalna Everli by Szopi.

Obecnie, dedykowani szoperzy Everli realizują zakupy spożywcze m.in. w sklepach stacjonarnych sieci takich jak Auchan, Carrefour, Lidl czy Biedronka. Wraz z rebrandingiem, klienci Everli będą mogli korzystać z jeszcze bardziej wykwalifikowanych szoperów, wyposażonych w zestawy z torbami do przechowywania świeżych i mrożonych produktów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: LB Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu Biuro prasowe
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad
Zakupy E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów
2024-06-25 | 16:00

E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów

  Branża e-commerce w Finlandii przeżywa dynamiczny wzrost, stanowiąc 16% całości fińskiego handlu detalicznego i stwarzając nowe możliwości dla polskich przedsiębiorców.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.