Komunikaty PR

Tajemnice nieba: kolekcja bielizny Samanta wiosna - lato 22.

2022-03-21  |  08:10
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

Niebo jest jak puste płótno, które prosi każdego z nas o interpretację. Niemalże codziennie widzimy na nim niezwykłe obiekty i zjawiska, które inspirują nas, uspokajają, bądź po prostu - zachwycają swoim kształtem czy kolorem. W sezonie wiosna-lato 2022 marka Samanta zainspirowana pięknem nieba, stworzyła kolekcję, która zaprasza do świata tajemnicy i zmysłowości.

Kampania bielizny Samanta na sezon wiosna-lato 2022 to opowieść o beztroskim, letnim dniu - błękitnym, nieskazitelnym niebie i puszystych obłokach, przez które delikatnie przebijają się promienie słońca. Zdjęcia autorstwa Hani Kantor ukazują radość i błogostan. Marka pragnie zwiększać świadomość na temat samoakceptacji
i uczyć miłości do swojego ciała - postrzegać je jako jedną, harmonijną całość. Polska marka ponownie zdecydowała się na dobrze znane Klientkom modelki o różnych sylwetkach – Patrycję Biedrzycką oraz Joannę Manikowską. Kobiety zostały przedstawione w jasnym świetle i naturalnych pozach tak, aby kadry wywoływały pozytywne emocje, które marka pragnie przekazać swoim wiernym oraz nowym Klientkom. Nowa kampania bielizny Samanta to również inspiracja pięknem natury i zachęta, aby cieszyć się każdą chwilą.

W tym sezonie postanowiliśmy nadać innego charakteru naszej wiosennej kolekcji. Źródłem naszej inspiracji było niebo – jako tajemnicza przestrzeń, pełna zagadek i wielu niezwykłych zjawisk, które Każdy z nas może interpretować inaczej, na swój własny sposób. W odpowiedzi na oczekiwania Klientek wprowadziliśmy również białą wersję naszego bestsellerowego modelu Hazel. Czysta, orzeźwiająca biel nawiązuje do zjawiska astronomicznego "biała noc", polegającego na tym, że w nocy nie zapada całkowita ciemność, a zmierzch przechodzi bezpośrednio w brzask.” – opowiada Kornelia Adamek, główna projektantka bielizny Samanta.

Po eleganckiej i sensualnej serii jesienno-zimowej 2021 przyszedł czas na orzeźwienie i jasne odcienie. Podzielona na dwie części kolekcja wiosna-lato 2022 marki Samanta składa się z projektów zainspirowanych niebem o dwóch różnych porach - dzień i noc. Jedna z nich inspirowana wschodem słońca i układem słonecznym opiera się na jasnej, pastelowej kolorystyce, a zwiewne, subtelne hafty opływają ciało niczym chmury na niebie. Z kolei inspiracją "Nieba Nocą" stały się zjawiska astronomiczne, takie jak zorza polarna, supernowa, zachód słońca, a także gwiazdozbiory. Nocna część kolekcji charakteryzuje się nieco ciemniejszą, mocno nasyconą kolorystyką. Detale projektów, takie jak lureksowe nici mienią się niczym gwiazdy na niebie, nadając produktom zmysłowości i sensualności. Cała kolekcja Samanta SS22 została uszyta w Polsce. Projektantka marki - Kornelia Adamek - wychodząc naprzeciw potrzebom Klientek stworzyła niezwykłe zestawy bielizny, wykorzystując materiały z nowoczesnymi nadrukami i haftami oraz innowacyjne nici Soft Lureks, które są przyjemne w dotyku i nie podrażniają ciała. Marka wyróżnia się szeroką rozmiarówką miseczek, dzięki czemu każda Kobieta znajdzie dla siebie odpowiedni model i rozmiar. Działając w duchu braffitingu z doświadczonymi ekspertami firma Samanta daje gwarancje dopracowanego i dopieszczonego w każdym calu wygodnego i modnego biustonosza. 

 

Uzupełnieniem kolekcji są kimona oraz zmysłowe koszule nocne stworzone z miękkiej, przyjemnej w dotyku satyny. W projektach wykorzystano szwajcarski haft w motywie ornamentów, tworzący na ciele zjawiskowy efekt tatuażu i nadający całości luksusowego charakteru.

Kolekcja marki Samanta jest dostępna w wybranych salonach partnerskich oraz na platformie samanta.pl. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rebell Concept
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Garderoba kapsułowa z barwą czerwonej pomarańczy według C&A. Biuro prasowe
2024-10-03 | 08:00

Garderoba kapsułowa z barwą czerwonej pomarańczy według C&A.

Kolekcja C&A "Capsule Wardrobe" to starannie dobrany wybór ponadczasowych elementów garderoby, takich jak swetry i kardigany, dopasowane spodnie oraz eleganckie
Moda MAŁGORZATA SZUMOWSKA W JURY FASHION FILM FESTIVAL!
2024-10-02 | 15:00

MAŁGORZATA SZUMOWSKA W JURY FASHION FILM FESTIVAL!

MAŁGORZATA SZUMOWSKA W JURY FASHION FILM FESTIVAL! DO KOŃCA NABORU ZOSTAŁY DWA TYGODNIE   Zostały już tylko dwa tygodnie na zgłoszenie filmów do Fashion Film Festival
Moda Powrót do biura w wielkim stylu z SHEIN
2024-09-30 | 12:00

Powrót do biura w wielkim stylu z SHEIN

Wraz z nadejściem nowego sezonu pojawiają się trendy, które łączą elegancję z komfortem, pozwalając na tworzenie swobodnych, ale jednocześnie profesjonalnych stylizacji. Od

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.