TaniaKsiazka.pl szkoli wydawnictwa z marketingu internetowego
Chcemy dzielić się wiedzą, ponieważ wierzymy, że to właśnie wiedza pomoże wejść na wyższy poziom całej branży – mówi Łukasz Kierus właściciel księgarni TaniaKsiazka.pl, która zaprasza wydawnictwa do wzięcia udziału w cyklu darmowych szkoleń z zakresu marketingu internetowego. Najbliższe odbędą się już 10 i 18 czerwca.
Najnowsze trendy na rynku książki, proces zakupowy w internecie, strategie dystrybucji online, przygotowanie materiałów do promocji, Joint Business Plan, znaczenie wiązania produktów i tajniki efektywnej współpracy ze sklepami internetowymi – to tylko niewielka część zagadnień poruszanych podczas spotkań dla wydawców, które odbywają się w ramach trwających właśnie TargiKsiazki.Online. Ta inicjatywa to kolejny krok w kierunku stworzenia nowego modelu współdziałania branży, opartego na wiedzy, zaufaniu i bliskiej kooperacji.
– Widzimy bardzo duży potencjał sprzedaży książek przez internet. TaniaKsiazka.pl jest doskonałym przykładem – nasz biznes osiągnął tempo trzycyfrowego wzrostu w porównaniu z 2019 r. Dodatkowo okres pandemii przekonał nas, że sufit jest wysoko nad nami – tłumaczy Łukasz Kierus. – Chcemy pokazać wydawnictwom tę perspektywę i przekonać je, że to właśnie w internecie, razem z nami, mogą sprzedawać swoje tytuły efektywniej, szczególnie że rynek tradycyjny się kurczy. Nie tylko odsłaniamy więc potencjał e-commerce, ale wskazujemy także sposoby działania, które pozwolą z tego potencjału skorzystać.
Organizatorzy przekonują, że obecnie internet zapewnia najlepsze narzędzia do optymalizacji promocji książek – jego podstawową przewagą nad innymi kanałami jest fakt, że inwestycje w reklamę można w łatwy sposób zweryfikować. Podniesienie poziomu świadomości wszystkich stron biorących udział w tym procesie może być więc impulsem do rozwoju całej branży.
– Podczas szkoleń wydawnictwa zdobędą praktyczne umiejętności, które mogą wykorzystać od zaraz, żeby lepiej prowadzić promocję swoich tytułów i efektywniej współpracować nie tylko z TaniaKsiazka.pl, ale również innymi księgarniami. Jesteśmy przekonani, że większa świadomość wydawnictw zaowocuje bardziej konkretnymi oczekiwaniami względem sprzedawców online. To z kolei sprawi, że chcąc sprostać tym wymaganiom, księgarnie internetowe będą musiały podnieść poziom serwisu. Na tym nam zależy, ponieważ ten ruch pozwoli rozwinąć się wszystkim podmiotom na rynku książki. Chcemy być w centrum tej zmiany i napędzać ją – przekonuje Łukasz Kierus.
Udział w szkoleniach jest bezpłatny. Pełen program oraz formularz rejestracji dostępne są na stronie: https://targiksiazki.online/szkolenia
Najbliższe spotkania odbędą się:
-
10.06. środa, godz. 13:00 – 14:00, Skuteczna kooperacja wydawnictw ze sklepami internetowymi.
-
18.06. czwartek, godz. 13:00 – 14:00, Wyżej, dalej, efektywniej – o taktykach budowania sprzedaży, narzędziach marketingowych oraz o tym jak policzyć skuteczność.

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.