TaniaKsiazka.pl szkoli wydawnictwa z marketingu internetowego
Chcemy dzielić się wiedzą, ponieważ wierzymy, że to właśnie wiedza pomoże wejść na wyższy poziom całej branży – mówi Łukasz Kierus właściciel księgarni TaniaKsiazka.pl, która zaprasza wydawnictwa do wzięcia udziału w cyklu darmowych szkoleń z zakresu marketingu internetowego. Najbliższe odbędą się już 10 i 18 czerwca.
Najnowsze trendy na rynku książki, proces zakupowy w internecie, strategie dystrybucji online, przygotowanie materiałów do promocji, Joint Business Plan, znaczenie wiązania produktów i tajniki efektywnej współpracy ze sklepami internetowymi – to tylko niewielka część zagadnień poruszanych podczas spotkań dla wydawców, które odbywają się w ramach trwających właśnie TargiKsiazki.Online. Ta inicjatywa to kolejny krok w kierunku stworzenia nowego modelu współdziałania branży, opartego na wiedzy, zaufaniu i bliskiej kooperacji.
– Widzimy bardzo duży potencjał sprzedaży książek przez internet. TaniaKsiazka.pl jest doskonałym przykładem – nasz biznes osiągnął tempo trzycyfrowego wzrostu w porównaniu z 2019 r. Dodatkowo okres pandemii przekonał nas, że sufit jest wysoko nad nami – tłumaczy Łukasz Kierus. – Chcemy pokazać wydawnictwom tę perspektywę i przekonać je, że to właśnie w internecie, razem z nami, mogą sprzedawać swoje tytuły efektywniej, szczególnie że rynek tradycyjny się kurczy. Nie tylko odsłaniamy więc potencjał e-commerce, ale wskazujemy także sposoby działania, które pozwolą z tego potencjału skorzystać.
Organizatorzy przekonują, że obecnie internet zapewnia najlepsze narzędzia do optymalizacji promocji książek – jego podstawową przewagą nad innymi kanałami jest fakt, że inwestycje w reklamę można w łatwy sposób zweryfikować. Podniesienie poziomu świadomości wszystkich stron biorących udział w tym procesie może być więc impulsem do rozwoju całej branży.
– Podczas szkoleń wydawnictwa zdobędą praktyczne umiejętności, które mogą wykorzystać od zaraz, żeby lepiej prowadzić promocję swoich tytułów i efektywniej współpracować nie tylko z TaniaKsiazka.pl, ale również innymi księgarniami. Jesteśmy przekonani, że większa świadomość wydawnictw zaowocuje bardziej konkretnymi oczekiwaniami względem sprzedawców online. To z kolei sprawi, że chcąc sprostać tym wymaganiom, księgarnie internetowe będą musiały podnieść poziom serwisu. Na tym nam zależy, ponieważ ten ruch pozwoli rozwinąć się wszystkim podmiotom na rynku książki. Chcemy być w centrum tej zmiany i napędzać ją – przekonuje Łukasz Kierus.
Udział w szkoleniach jest bezpłatny. Pełen program oraz formularz rejestracji dostępne są na stronie: https://targiksiazki.online/szkolenia
Najbliższe spotkania odbędą się:
-
10.06. środa, godz. 13:00 – 14:00, Skuteczna kooperacja wydawnictw ze sklepami internetowymi.
-
18.06. czwartek, godz. 13:00 – 14:00, Wyżej, dalej, efektywniej – o taktykach budowania sprzedaży, narzędziach marketingowych oraz o tym jak policzyć skuteczność.
Jutro w Chorzowie rusza Port Poetycki. Przyjedzie niemal 100 autorów i autorek
Premiera książki Być żoną po raz drugi #porozwodzie
Być żoną po raz drugi #porozwodzie - wieczór autorski i premiera debiutanckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.