Komunikaty PR

TaniaKsiazka.pl zaprasza na festiwal literacki

2021-05-11  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Dąbrowska
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.dabrowska|goodonepr.pl| |katarzyna.dabrowska|goodonepr.pl
796 996 272
https://goodonepr.prowly.com/
Do pobrania WyCzytOn ( 0.21 MB )

Bonda, Marcela, Samojlik i wiele innych znanych autorów weźmie udział w trzeciej edycji internetowych targów książki, organizowanych przez TaniaKsiazka.pl. Wydarzenie rozpoczyna się już 17 maja i potrwa aż 12 dni. Tym razem przyjmie formę konwentu WyCzytOn, czyli Wyprawy Czytelników Online. Poza spotkaniami z autorami w planach są również konkursy z nagrodami.

W tym roku festiwal literacki organizowany przez TaniaKsiazka.pl, markę należącą do spółki Glosel, odbędzie się w nowoczesnej formule. Podczas WyCzytOn-u każdy czytelnik będzie mógł aktywnie uczestniczyć w zaplanowanych rozrywkach, zadać pytanie ulubionym pisarzom i wygrać atrakcyjne nagrody.

Jakie atrakcje czekają na WyCzytOnie?

Ważnym punktem programu będzie panel o literaturze dziecięcej, w którym zagości m.in. Kamil Nowak z Blog Ojciec, pedagożka Anna Jankowska oraz autor książek dla dzieci – Tomasz Samojlik. Rodzice będą mogli również uczestniczyć w spotkaniu z dr Mikołajem Marcelą, autorem bestsellerowych tytułów „Jak nie spieprzyć życia swojemu dziecku. Wszystko, co możesz zrobić, żeby edukacja miała sens” oraz „Jak nie zwariować ze swoim dzieckiem”.

Miłośniczki literatury psychologicznej i motywacyjnej będą mogły wziąć udział w spotkaniu i zadać pytania autorce bestsellera "Czuła Przewodniczka. Kobieca droga do siebie" – Natalii de Barbaro.

Atrakcje dla siebie znajdą także fani dreszczyku i emocjonujących thrillerów. Gośćmi WyCzytOnu będą popularni autorzy powieści kryminalnych – Jakub Ćwiek, Wojciech Chmielarz i Katarzyna Bonda. 

– W nowej, festiwalowej formule bardzo ważne jest dla nas zaangażowanie czytelników. Chcemy, by mogli wziąć czynny udział w spotkaniach z ulubionymi autorami i zadać im pytania. Przewidujemy również inne formy aktywności – m.in. test wiedzy z zakresu poprawności języka polskiego, WyCzytOnowe Bingo i inne zabawy, podczas których będzie można wygrać atrakcyjne nagrody. Do wzięcia udziału w festiwalu wystarczy dostęp do Internetu i miłość do literatury – mówi Łukasz Kierus, prezes zarządu Glosel i współwłaściciel księgarni TaniaKsiazka.pl.

Podczas WyCzytOnu odbędzie się również Zlot Fanek Niegrzecznych Książek patronowany przez Wydawnictwo Kobiece, podczas którego miłośniczki romansów i powieści erotycznych będą mogły wziąć udział w różnych grach i konkursach, a także spotkać się z ulubionymi autorkami światowych bestsellerów, n.in. Vi Keeland, Laurelin Paige i TM Frazier.

Festiwal wspiera szerokie grono polskich influencerów książkowych, m.in. @marcin.okoniewski (Okoń w Sieci), @comebook (Karolina Borkowska),  @jeleenka (Anita Jeleń), @ksiazkowyfrik, @magical_daily (Agnieszka Wójcik), @bardziejlubieksiazki (Diana Chmiel) oraz @wielkibuk (Olga Kowalska).

Nowa formuła wydarzenia

Sukces zeszłorocznych TargówKsiążki.Online potwierdził, że brak możliwości udziału w wydarzeniach stacjonarnych, nie jest przeszkodą ani dla TaniaKsiazka.pl, ani dla miłośników książek. Co więcej, ma także plusy. Uczestnicy mogą wziąć udział w wydarzeniu z własnego domu, bez konieczności przemieszczania się po kraju.

– Obecność księgarń i wydawnictw na targach oraz festiwalach jest niezwykle istotna w kwestii promocji czytelnictwa. W zeszłym roku zdecydowaliśmy się na organizację targów książki online, które cieszyły się dużym powodzeniem wśród miłośników literatury. Mamy nadzieję na powtórzenie tego sukcesu w tym roku, dlatego planujemy specjalną edycję, która przyjmie formę wirtualnego festiwalu. Zależy nam na stworzeniu przestrzeni, w której można poczuć się częścią czytelniczej społeczności i zaangażowaniu uczestników w ten projekt  mówi Agnieszka Stankiewicz-Kierus, Dyrektorka Wydawnicza w Wydawnictwie Kobiecym.

Tegoroczny WyCzytOn będzie trzecią odsłoną internetowych targów książki organizowanych przez Taniaksiazka.pl, choć tym razem, dzięki nowej formule będzie on bardziej zbliżony do fanowskiego konwentu, niż tradycyjnych targów. Przykładowo podczas panelu z Alicją Sinicką i Przemysławem Piotrowskim widzowie będą mogli zadawać pytania dotyczące ich mrocznych sekretów. Z kolei podczas panelu dla dzieci, rodzice wraz ze swoimi pociechami będą mogli skonfrontować swoje książkowe wybory.

WyCzytOn startuje 17 maja i potrwa aż do 28 maja. Atrakcje zaplanowane w ramach festiwalu dostępne będą za pośrednictwem mediów społecznościowych i dedykowanego wydarzenia na Facebooku.


TaniaKsiazka.pl to istniejąca od 2006 roku, prężnie rozwijająca się księgarnia online z siedzibą w Białymstoku. TaniaKsiazka.pl to marka należąca do spółki Glosel. Jej misją jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i poszerzanie grona polskich czytelników. W asortymencie sklepu znajduje się ponad 400 tys. produktów, wśród których dostępne są m.in. książki, gry i zabawki. TaniaKsiazka.pl stale powiększa sieć stacjonarnych punktów odbioru zamówień online. Obecnie w całej Polsce jest ich 15, a do końca roku powstanie kilkadziesiąt kolejnych. Od 2020 roku marka organizuje TargiKsiążki.Online. W ostatniej edycji wydarzenia wzięło udział niemal 2 miliony czytelników. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.