TaniaKsiazka.pl zaprasza na festiwal literacki
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.dabrowska|goodonepr.pl| |katarzyna.dabrowska|goodonepr.pl
796 996 272
https://goodonepr.prowly.com/
Bonda, Marcela, Samojlik i wiele innych znanych autorów weźmie udział w trzeciej edycji internetowych targów książki, organizowanych przez TaniaKsiazka.pl. Wydarzenie rozpoczyna się już 17 maja i potrwa aż 12 dni. Tym razem przyjmie formę konwentu WyCzytOn, czyli Wyprawy Czytelników Online. Poza spotkaniami z autorami w planach są również konkursy z nagrodami.
W tym roku festiwal literacki organizowany przez TaniaKsiazka.pl, markę należącą do spółki Glosel, odbędzie się w nowoczesnej formule. Podczas WyCzytOn-u każdy czytelnik będzie mógł aktywnie uczestniczyć w zaplanowanych rozrywkach, zadać pytanie ulubionym pisarzom i wygrać atrakcyjne nagrody.
Jakie atrakcje czekają na WyCzytOnie?
Ważnym punktem programu będzie panel o literaturze dziecięcej, w którym zagości m.in. Kamil Nowak z Blog Ojciec, pedagożka Anna Jankowska oraz autor książek dla dzieci – Tomasz Samojlik. Rodzice będą mogli również uczestniczyć w spotkaniu z dr Mikołajem Marcelą, autorem bestsellerowych tytułów „Jak nie spieprzyć życia swojemu dziecku. Wszystko, co możesz zrobić, żeby edukacja miała sens” oraz „Jak nie zwariować ze swoim dzieckiem”.
Miłośniczki literatury psychologicznej i motywacyjnej będą mogły wziąć udział w spotkaniu i zadać pytania autorce bestsellera "Czuła Przewodniczka. Kobieca droga do siebie" – Natalii de Barbaro.
Atrakcje dla siebie znajdą także fani dreszczyku i emocjonujących thrillerów. Gośćmi WyCzytOnu będą popularni autorzy powieści kryminalnych – Jakub Ćwiek, Wojciech Chmielarz i Katarzyna Bonda.
– W nowej, festiwalowej formule bardzo ważne jest dla nas zaangażowanie czytelników. Chcemy, by mogli wziąć czynny udział w spotkaniach z ulubionymi autorami i zadać im pytania. Przewidujemy również inne formy aktywności – m.in. test wiedzy z zakresu poprawności języka polskiego, WyCzytOnowe Bingo i inne zabawy, podczas których będzie można wygrać atrakcyjne nagrody. Do wzięcia udziału w festiwalu wystarczy dostęp do Internetu i miłość do literatury – mówi Łukasz Kierus, prezes zarządu Glosel i współwłaściciel księgarni TaniaKsiazka.pl.
Podczas WyCzytOnu odbędzie się również Zlot Fanek Niegrzecznych Książek patronowany przez Wydawnictwo Kobiece, podczas którego miłośniczki romansów i powieści erotycznych będą mogły wziąć udział w różnych grach i konkursach, a także spotkać się z ulubionymi autorkami światowych bestsellerów, n.in. Vi Keeland, Laurelin Paige i TM Frazier.
Festiwal wspiera szerokie grono polskich influencerów książkowych, m.in. @marcin.okoniewski (Okoń w Sieci), @comebook (Karolina Borkowska), @jeleenka (Anita Jeleń), @ksiazkowyfrik, @magical_daily (Agnieszka Wójcik), @bardziejlubieksiazki (Diana Chmiel) oraz @wielkibuk (Olga Kowalska).
Nowa formuła wydarzenia
Sukces zeszłorocznych TargówKsiążki.Online potwierdził, że brak możliwości udziału w wydarzeniach stacjonarnych, nie jest przeszkodą ani dla TaniaKsiazka.pl, ani dla miłośników książek. Co więcej, ma także plusy. Uczestnicy mogą wziąć udział w wydarzeniu z własnego domu, bez konieczności przemieszczania się po kraju.
– Obecność księgarń i wydawnictw na targach oraz festiwalach jest niezwykle istotna w kwestii promocji czytelnictwa. W zeszłym roku zdecydowaliśmy się na organizację targów książki online, które cieszyły się dużym powodzeniem wśród miłośników literatury. Mamy nadzieję na powtórzenie tego sukcesu w tym roku, dlatego planujemy specjalną edycję, która przyjmie formę wirtualnego festiwalu. Zależy nam na stworzeniu przestrzeni, w której można poczuć się częścią czytelniczej społeczności i zaangażowaniu uczestników w ten projekt – mówi Agnieszka Stankiewicz-Kierus, Dyrektorka Wydawnicza w Wydawnictwie Kobiecym.
Tegoroczny WyCzytOn będzie trzecią odsłoną internetowych targów książki organizowanych przez Taniaksiazka.pl, choć tym razem, dzięki nowej formule będzie on bardziej zbliżony do fanowskiego konwentu, niż tradycyjnych targów. Przykładowo podczas panelu z Alicją Sinicką i Przemysławem Piotrowskim widzowie będą mogli zadawać pytania dotyczące ich mrocznych sekretów. Z kolei podczas panelu dla dzieci, rodzice wraz ze swoimi pociechami będą mogli skonfrontować swoje książkowe wybory.
WyCzytOn startuje 17 maja i potrwa aż do 28 maja. Atrakcje zaplanowane w ramach festiwalu dostępne będą za pośrednictwem mediów społecznościowych i dedykowanego wydarzenia na Facebooku.
TaniaKsiazka.pl to istniejąca od 2006 roku, prężnie rozwijająca się księgarnia online z siedzibą w Białymstoku. TaniaKsiazka.pl to marka należąca do spółki Glosel. Jej misją jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i poszerzanie grona polskich czytelników. W asortymencie sklepu znajduje się ponad 400 tys. produktów, wśród których dostępne są m.in. książki, gry i zabawki. TaniaKsiazka.pl stale powiększa sieć stacjonarnych punktów odbioru zamówień online. Obecnie w całej Polsce jest ich 15, a do końca roku powstanie kilkadziesiąt kolejnych. Od 2020 roku marka organizuje TargiKsiążki.Online. W ostatniej edycji wydarzenia wzięło udział niemal 2 miliony czytelników.

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.