Komunikaty PR

TATUUM celebruje 25. lat istnienia. Rozbudzamy wiosnę, rozkwitamy kolorami.

2022-04-26  |  22:00
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

Istniejąca od 1997 roku marka TATUUM obchodzi tej wiosny swoje 25. urodziny. To wyjątkowy czas świętowania zarówno wielu lat tworzenia kolekcji, które goszczą w szafach Polek oraz Klientów zagranicznych, jak i celebrowania tego, co ma nadejść. W tym duchu powstała kolekcja specjalna Blooming.

Zawierająca damskie ubrania oraz akcesoria kolekcja kapsułowa Blooming została stworzona z myślą o wskazywaniu nowych kierunków, o spoglądaniu z nadzieją, wiarą i energią na kolejne lata projektowania mody. Fundamentem do powstania kobiecych projektów w specjalnej, wiosennej linii były mocne barwy. Priorytetowym z nich jest głęboki odcień niebieski, którego symbolika jest bliska filozofii marki TATUUM - kreatywność, dynamika i harmonia. Oprócz niego w kolekcji użyto sporo kolorów: pomarańczowy, zielony z akcentami subtelnego różu i fioletu. 

Głównym motywem kolekcji jest rozkwitanie kolorów i wzorów, które od początków istnienia TATUUM kojarzą się z tą marką. Trzy unikatowe wzory, które stworzono specjalnie w tym celu, bazują na pełnej życia palecie kolorów: róż, pomarańcz, zieleń i błękit zostały skomponowane w nieoczywistych patternach, które nie tylko nawiązują do historii tworzenia autorskich wzorów, ale też wybiegają w przyszłość swoimi nowoczesnymi reinterpretacjami klasycznego stylu. Wiosną TATUUM świętuje nie tylko to, co jest i było, ale też to, co nadejdzie. 

"Mocne wzory równoważy równie wyrazisty chabrowy błękit, który pojawia się na monokolorowych modelach. Ma on nawiązywać do siły natury, ale też reprezentować nadzieję i odrodzenie. Kolekcja specjalna Blooming została stworzona z myślą o wszystkich Kobietach. Jest pielęgnowaniem mocy kobiecości i oprawą dla naturalnego piękna."- opowiada o kolekcji Dominika Pietryga, Head of Marketing TATUUM.

Dwudziestopięciolecie marki ma być okazją do wspólnego przeżywania chwil, a jak od swojej poprzedniej kampanii wyraźnie deklaruje marka – w TATUUM wszyscy są mile widziani. TATUUM zaprasza do otwierania się na to wszystko, co przynosi wiosna: energię, odwagę, siłę, nadzieję i celebrację chwil. 

Rozbudź w sobie wiosnę. Rozkwitaj kolorami TATUUM. Kolekcja Blooming dostępna jest w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie online tatuum.com.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rebell Concept
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.