Te Fajne Urodziny - 1. rok agencji TFM
Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Ten Fajny Management (TFM), dynamicznie rozwijająca się agencja z branży influencer marketingu, w lipcu obchodzi 1. rocznicę działalności. Firma wystartowała z dwoma twórcami, którzy jej zaufali, dziś jest ich już 28.
W pierwszym roku TFM postawił na zbudowanie wiarygodności, by zaprezentować know-how i doświadczenie w obszarze profesjonalnych usług managerskich. Najistotniejsze było zdobycie zaufania twórców internetowych, do grona których należą dziś, m.in. Edzio Rap, Honorata Skarbek czy Anastazja Maciąg. Właśnie ci artyści występami muzycznymi wzbogacili urodzinową uroczystość w warszawskim Klubie „La Playa”, na którą wczoraj licznie przybyli klienci, influencerzy i przedstawiciele mediów.
– Ciężka praca całego zespołu i ogromna pasja, jaką darzymy pracę menedżera, spowodowała, że zamykając ten rok, czujemy ogromną satysfakcję i motywację do kolejnych działań. Oferujemy klientom unikatowe i kompleksowe rozwiązania w obszarze influencer marketingu, jednocześnie wspierając twórców w swobodnym rozwoju – podkreśla Mateusz Bill, współzałożyciel TFM.
Założeniem strategicznym agencji TFM jest świadczenie coraz bardziej zaawansowanych usług, w oparciu o jakość, dopasowanie i kreatywne pomysły. Do sukcesów w pierwszym roku firma zalicza pozyskanie rozpoznawalności w branży, stabilną pozycję i zadowolenie klientów.
Indywidualny rozwój twórców
TFM rozpoczął działalność z dwoma podopiecznymi, Rafałem Gęburą, autorem programu „7 metrów pod ziemią” na YouTube i Kamilem Szymczakiem, miłośnikiem dynamicznego stylu życia. Obecnie grono twórców tworzy 28 osób. Misją firmy jest traktowanie każdego wyjątkowo, dlatego zespół TFM powiększył się o nowych managerów, by zapewnić każdemu influencerowi kompleksową obsługę.
– Zależy nam na jakości, dlatego w tym momencie ograniczamy liczbę naszych podopiecznych do maksymalnie 30-tu i tej granicy nie chcemy przekroczyć. Najważniejsze dla nas jest to, aby twórca rozwijał się, a skupienie na jednostce sprawia, że budujemy jej wartość i podkreślamy indywidualność – zaznacza Mateusz Bill.
TFM jako marka pozyskała silną pozycję w mediach społecznościowych i w rok zyskała rozgłos w środowisku twórców i klientów, co widać na Instagramie, który obserwuje prawie 9 tysięcy osób.
O TFM
Ten Fajny Management rozpoczął działalność w lipcu 2021. Firma TFM skupia twórców internetowych, którzy regularnie tworzą ciekawe treści, a mocną grupę stanowią TikTokerzy docierający do młodych odbiorców. Management ze wszystkimi twórcami współpracuje na wyłączność, kluczowa jest transparentność i dbałość o zabezpieczenie potrzeb każdej ze stron, zarówno twórców, jak i klientów. Firma wspiera autorów treści również w rozwoju ich kanałów społecznościowych, z kolei klienci mogą mieć pewność, że współpraca jest profesjonalnie prowadzona.
Więcej informacji na stronie tenfajnymanagement.pl.
Zdjęcia z urodzin: @p_baczewski @piotrbaranowski1

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach
Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.
Problemy społeczne
Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.
Gwiazdy
Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.