Komunikaty PR

Te Fajne Urodziny - 1. rok agencji TFM

2022-07-25  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Ten Fajny Management (TFM), dynamicznie rozwijająca się agencja z branży influencer marketingu, w lipcu obchodzi 1. rocznicę działalności. Firma wystartowała z dwoma twórcami, którzy jej zaufali, dziś jest ich już 28.

W pierwszym roku TFM postawił na zbudowanie wiarygodności, by zaprezentować know-how i doświadczenie w obszarze profesjonalnych usług managerskich. Najistotniejsze było zdobycie zaufania twórców internetowych, do grona których należą dziś, m.in. Edzio Rap, Honorata Skarbek czy Anastazja Maciąg. Właśnie ci artyści występami muzycznymi wzbogacili urodzinową uroczystość w warszawskim Klubie „La Playa”, na którą wczoraj licznie przybyli klienci, influencerzy i przedstawiciele mediów.    

Ciężka praca całego zespołu i ogromna pasja, jaką darzymy pracę menedżera, spowodowała, że zamykając ten rok, czujemy ogromną satysfakcję i motywację do kolejnych działań. Oferujemy  klientom unikatowe i kompleksowe rozwiązania w obszarze influencer marketingu, jednocześnie wspierając twórców w swobodnym rozwoju – podkreśla Mateusz Bill, współzałożyciel TFM.

Założeniem strategicznym agencji TFM jest świadczenie coraz bardziej zaawansowanych usług, w oparciu o jakość, dopasowanie i kreatywne pomysły. Do sukcesów w pierwszym roku firma zalicza pozyskanie rozpoznawalności w branży, stabilną pozycję i zadowolenie klientów.

Indywidualny rozwój twórców

TFM rozpoczął działalność z dwoma podopiecznymi, Rafałem Gęburą, autorem programu „7 metrów pod ziemią” na YouTube i Kamilem Szymczakiem, miłośnikiem dynamicznego stylu życia. Obecnie grono twórców tworzy 28 osób. Misją firmy jest traktowanie każdego wyjątkowo, dlatego zespół TFM  powiększył się o nowych managerów, by zapewnić każdemu influencerowi kompleksową obsługę.

Zależy nam na jakości, dlatego w tym momencie ograniczamy liczbę naszych podopiecznych do maksymalnie 30-tu i tej granicy nie chcemy przekroczyć. Najważniejsze dla nas jest to, aby twórca rozwijał się, a skupienie na jednostce sprawia, że budujemy jej wartość i podkreślamy indywidualność – zaznacza Mateusz Bill.

TFM jako marka pozyskała silną pozycję w mediach społecznościowych i w rok zyskała rozgłos w środowisku twórców i klientów, co widać na Instagramie, który obserwuje prawie 9 tysięcy osób.

O TFM

Ten Fajny Management rozpoczął działalność w lipcu 2021. Firma TFM skupia twórców internetowych, którzy regularnie tworzą ciekawe treści, a mocną grupę stanowią TikTokerzy docierający do młodych odbiorców. Management ze wszystkimi twórcami współpracuje na wyłączność, kluczowa jest transparentność i dbałość o zabezpieczenie potrzeb każdej ze stron, zarówno twórców, jak i klientów. Firma wspiera autorów treści również w rozwoju ich kanałów społecznościowych, z kolei klienci mogą mieć pewność, że współpraca jest profesjonalnie prowadzona.

Więcej informacji na stronie tenfajnymanagement.pl.   

Zdjęcia z urodzin: @p_baczewski @piotrbaranowski1

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY Biuro prasowe
2024-07-29 | 09:00

Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY

Stworzona wspólnie przez Mastercard oraz McCANN Poland kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła główną nagrodę Innovation by Design 2024
Media BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Grupa Tubądzin na Open Hair Festival w Sieradzu

Przez 3 dni na festiwalowej scenie wystąpiły znane i lubiane gwiazdy m.in. Kult, Karaś i Rogucki, Avi i Kwiat Jabłoni. Imprezie towarzyszył nocny pokaz mody Jacoba Buczyńskiego i pokaz mody historycznej. Dużym zainteresowaniem cieszyła
Media „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”
2024-07-09 | 17:30

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”

Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych będą emitowane trzy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Media

Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki

Zdaniem Tomasza Jacykowa w letnich stylizacjach możemy sobie pozwolić na więcej, ale trzeba pamiętać, że szorty, koszulki bez ramiączek, mocno wycięte topy i zwiewne spódniczki zamiast podkreślać atuty sylwetki, mogą tylko uwypuklić jej mankamenty i niedoskonałości. W konsekwencji źle dobrane wakacyjne zestawienia zamiast zachwycać, budzą niesmak. Poza tym coś, co idealnie pasuje na plażę, niekoniecznie musi dobrze wyglądać na ulicy. Stylista z uwagą śledzi bieżące trendy i jak przyznaje, bardzo podoba mu się chociażby eksponowanie bielizny i czynienie jej ważnym elementem codziennych stylizacji.

Prawo

Ostatni moment na przyjęcie standardów ochrony małoletnich w placówkach pracujących z dziećmi. Przepisy mają pomóc walczyć ze zjawiskiem przemocy wobec najmłodszych

15 sierpnia mija termin wprowadzenia standardów ochrony małoletnich (SOM) we wszystkich instytucjach pracujących z dziećmi. Poza oczywistymi placówkami, takimi jak szkoły, przedszkola czy kluby sportowe, obowiązek ten dotyczy także np. hoteli czy szpitali. Wdrożenie przez te instytucje odpowiednich procedur zapobiegawczych i interwencyjnych ma doprowadzić docelowo do zmniejszenia skali przemocy i nadużyć wobec najmłodszych. – Standardy ochrony małoletnich przez to, że są obowiązkowe i dotyczą tak wielu organizacji i instytucji, będą prawdziwą zmianą społeczną, o ile świadomie podejdziemy do ich przygotowania i wdrażania – podkreśla Agata Sotomska z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.