Komunikaty PR

Sylwester z Operą Wrocławską

2020-12-15  |  15:40

Opera Wrocławska zaprasza widzów na sylwestrowo-noworoczny spektakl online. Będzie to połączenie trzech aktów ze słynnych oper: Traviaty Giuseppe Verdiego, Cyganerii Giacomo Pucciniego oraz Napoju miłosnego Gaetano Donizettiego. Całość zostanie udostępniona widzom bezpłatnie.

Po sukcesie listopadowych spektakli transmitowanych online, które obejrzało 40 tysięcy internautów, Opera Wrocławska zdecydowała się przygotować kolejne wydarzenie w formie streamingu.

W tym świąteczno-noworocznym, choć wyjątkowo trudnym, czasie nie pozostawimy naszych widzów samych. Przygotowujemy wspaniały spektakl, który 31 grudnia oraz 1 stycznia będzie można zobaczyć bezpłatnie. Gwarantuję, że będzie to jedna z najciekawszych propozycji na sylwestrowy wieczór w Polsce. Nasze jesienne streamingi obejrzało 40 tysięcy widzów. Liczę, że w Nowy Rok wejdziemy w jeszcze większym gronie – informuje Halina Ołdakowska, dyrektor Opery Wrocławskiej.

Spektakl zostanie wyemitowany na kanale YouTube Opery Wrocławskiej w Sylwestra, 31 grudnia 2020 roku. Bezpłatnie będzie go można obejrzeć jeszcze w Nowy Rok, 1 stycznia 2021 roku. Od 2 stycznia wydarzenie będzie dostępne dla widzów za pośrednictwem płatnej platformy VOD.

W koncercie sylwestrowym przedstawimy trzy różne tytuły i trzy różne opowieści, które łączy wspólny mianownik, czyli miłość. Wszystko po to, żeby pokazać, jak piękne i silne jest to uczucie, oraz jak różne ma oblicza. Temat wiodący został dobrany tak, by pozytywnie nastroić naszych melomanów na nadchodzący Nowy Rok – mówi Mariusz Kwiecień, dyrektor artystyczny Opery Wrocławskiej.

Rolę Violett i Mimì zaśpiewa Adriana Ferfecka, a postaci Alfredo, Rodolfo i Nemorina będzie kreował Piotr Buszewski - duet, który podbił serca melomanów podczas listopadowych transmisji Cyganerii. W rolę Gastona de Letorièrea wcieli się tenor Aleksander Zuchowicz. Ponadto jako Adina w II akcie Napoju miłosnego wystąpi Maria Rozynek-Banaszak.  Podczas wieczoru Orkiestrę Opery Wrocławskiej poprowadzą Bassem Akiki oraz Adam Banaszak.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Teatr „Mały Książę” u dziadka na urodzinach. Premiera w Teatrze Pinokio w Łodzi Biuro prasowe
2024-05-08 | 15:00

„Mały Książę” u dziadka na urodzinach. Premiera w Teatrze Pinokio w Łodzi

„Mały Książę” u dziadka na urodzinach. Premiera w Teatrze Pinokio w Łodzi „Mały Książę” to coś więcej niż obowiązkowa lektura szkolna: to także
Teatr SUROWY REALIZM I GŁĘBOKA REFLEKSJA. POEZJA TADEUSZA RÓŻEWICZA
2024-04-22 | 15:00

SUROWY REALIZM I GŁĘBOKA REFLEKSJA. POEZJA TADEUSZA RÓŻEWICZA

SUROWY REALIZM I GŁĘBOKA REFLEKSJA.   POEZJA TADEUSZA RÓŻEWICZA W  KWIETNIOWYM KRAKOWSKIM SALONIE POEZJI W ŁODZI       Poeta, dramatopisarz,
Teatr Marcin Muszyński odsłania tajemnice Trójkąta Bermudzkiego!
2024-04-18 | 12:00

Marcin Muszyński odsłania tajemnice Trójkąta Bermudzkiego!

Marcin Muszyński jest jednym z najlepszych iluzjonistów w Polsce. Tworzy i reżyseruje największe Magic Show. Jego najsłynniejsze sztuczki to lewitujący fortepian wraz z pianistą, czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.