Tej wiosny postaw na stylowe dodatki

Powoli żegnamy śnieg i mrozy, a witamy słońce, piękną pogodę i znacznie wyższe temperatury. Innymi słowy: wreszcie możemy poczuć podmuch wiosny, jej pierwsze podrygi i jeszcze nieco nieśmiałe przepędzanie zimy. Co to dla nas wszystkich oznacza? Zmianę garderoby! Jakie torebki będą modne w 2022 roku? Trendy Wiosna Lato 2022 mogą niektórych z nas totalnie zaskoczyć! Modne torebki wiosna 2022 to intensywnie kolorowe modele i niecodzienne formy. Wśród hitów znajdą się zarówno niewielkie, miniaturowe fasony, jaki i ogromne torby XXL!
Torebki na sezon Wiosna Lato 2022 będą odzwierciedlać to, co najważniejsze wiosną – energię, świeżość, kolory.
NERKI
Ten typ torebki jest idealny dla Pań ceniących sobie przede wszystkim wygodę . Nerki cechuje niezwykły komfort noszenia. Są przepasane przez biodra lub przewieszane przez ramię, dzięki czemu mamy zapewnioną pełną swobodę ruchu. To akcesorium pomieści wszystkie najpotrzebniejsze przedmioty. Pomimo, że stereotypowo przyjęło się myśleć o nerce jako o turystycznym dodatku, jest jednym z najmodniejszych akcesoriów kilu ostatnich sezonów. W naszej ofercie znajdują się zarówno eleganckie, skórzane modele oraz te bardziej młodzieżowe, materiałowe.
TOREBKI SHOPPER
Ponadczasowy klasyk, absolutny must-have każdej kobiety, czyli torebka typu shopper. Jest to duża torba, od której się wziął stereotyp o nieskończenie pojemnej „damskiej torebki”. Ten model sprawdzi się idealnie, kiedy potrzebujemy zapakować większą ilość rzeczy np. idąc na uczelnie czy do biura. W definicji torebki typu shopper mieści się wiele różnych odmian tego modelu np torebki miękkie i sztywne. Marka Rovicky oferuję bogaty wybór najróżniejszych typów torebki shopper, dzięki czemu każda znajdzię „tą jedyną”
TOREBKI KUFERKI
Model torebki kuferek dedykowany jest specjalnie dla kobiet eleganckich, które cenią sobie efektowne dodatki, reprezentujące ich styl. Dzięki swojemu minimalizmowi i klasyce, komponuję się z każdą stylizacją. Jest usztywniany model torebki o charakterystycznym trapezowym kształcie. Występuje z rączką do trzymania oraz bardzo często z poręcznym paskiem. Dzięki swojej sztywnej formie zawsze wygląda estetyczne i szykownie. Jest to obowiązkowy model każdej bizneswoman.
TOREBKI LISTONOSZKI
Nie ma bardziej uniwersalnej, małej torebki niż torebka listonoszka. Tak naprawdę każdą przewieszana przez ramię torebka, to listonoszka. Wszystkie kształty, faktury, paski zawierają się w definicji tego modelu. Dzięki temu decydując się na te typ torebki możemy postawić na klasykę lub na bardziej szalone modele.
TORBKI BAGUETTE
Absolutny hit ostatnich dwóch sezonów. Model z lat 90tych, który właśnie przeżywa swój wielki powrót. Torebki baguette pojawiają się na wybiegach u większości topwych projektantów. Jest to mała torebka na ramię z krótkim paskiem. Modele w klasycznych kolorach stanowią spójny element w stylizacji, a te odważniejsze tworzą wyraźny akcent. Szczególnie poleca się je wszystkim fankom mody, które chcą wpisać się w najnowsze trendy.
Marka Rovicky to polska firma działająca na rynku wysokogatunkowej galanterii skórzanej od niemal 20 lat. Oferuje portfele i torebki o praktycznych i ponadczasowych fasonach, teczki, paski oraz drobne akcesoria, dzięki którym powstanie wiele niezwykle efektownych stylizacji. Wsłuchując się w opinie klientów, marka nieustannie rozwija swoją ofertę, wzbogacając ją o nowe modele.
Rovicky to doskonałe połączenie najnowszych światowych trendów z klasycznymi formami oraz unikatowym wzornictwem. Oferowane produkty to ponadczasowa stylistyka, która nigdy nie przestanie zachwycać - sprawdzą się wyśmienicie nie tylko w przypadku wydarzeń wymagających oficjalnego stroju, ale także sytuacjach codziennych, w których nie jest konieczne zachowanie odpowiedniej etykiety.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.