Komunikaty PR

Tenisowa nowość od marki ASICS – SOLUTION SPEED FF2

2020-12-10  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.19 MB )

ASICS wprowadza na rynek nowy model butów do tenisa – SOLUTION SPEED FF2. Ich elastyczność sprawia, że są przeznaczone na wszystkie nawierzchnie. Testy przeprowadzone w instytucie marki w japońskim Kobe wykazały, że obuwie poprawia dynamikę na korcie i jest jeszcze lżejsze od swojego poprzednika.

Model ASICS SOLUTION SPEED FF2 został ulepszony o technologie podeszwy środkowej – FLYTEFOAM i FLYTEFOAM PROPEL, które zapewniają możliwie najbardziej miękką oraz lekką amortyzację. Z kolei zupełnie nowe rozwiązanie GRIP redukuje ryzyko poślizgu podczas dynamicznego startu, dając tenisistom poczucie pewności, że nie utracą kontroli bez względu na nawierzchnię, po której się poruszają.

Dla każdego gracza szczególnie istotną rolę podczas meczu lub treningu pełni umiejętna i szybka zmiana kierunku ruchu. Japoński producent dodatkowo rozwinął technologię TWISTRUSS o przód stopy, aby zwiększyć poczucie komfortu w trakcie dynamicznych zmian pozycji na korcie. Ponadto, podczas testów butów w Instytucie Sportu i Nauki ASICS, tenisiści wykazywali się większą mobilnością oraz szybkością, startując z pozycji wyjściowej. Za ten obszar odpowiada ulepszona technologia SPEED FF.

Nowy model butów sprawił, że na korcie czuję się jeszcze lżejszy i szybszy. Długo grałem we wcześniejszej wersji SOLUTION SPEED FF, będąc przekonanym, że trudno będzie poprawić te obuwie. Na korcie czuję też zdecydowanie lepszą przyczepność. Bez względu na to, jak szybko zmienię kierunek, jestem pewien, że obuwie wytrzyma – powiedział belgijski tenisista, David Goffin.

Jako japońska marka, kierujemy się hasłem „Kaizen”, które oznacza „ciągłe doskonalenie” wszystkich produktów, które wprowadzamy na rynek. Odbyliśmy wiele konsultacji z zawodowymi graczami, którzy zasygnalizowali nam, że swoją przewagę budują dzięki szybkości na całym korcie. Postanowiliśmy więc uczynić nasze nowe buty jeszcze lżejszymi, szybszymi i bardziej elastycznymi. Jesteśmy przekonani, że nasz cel udało się osiągnąć – dodała Rene Zandbergen, szefowa działu innowacji obuwia tenisowego w ASICS Europe.

SOLUTION SPEED FF2 jest efektem intensywnych badań nad mechaniką tenisa. W przeciwieństwie do biegania, które głównie polega na przemieszczaniu się po liniach prostych, tenis wymaga dużo bardziej wymagających ruchów. Dlatego tak ważny jest dobór odpowiedniego obuwia, dostosowanego do stylu gry. Naszym zadaniem jest nieustanny rozwój i osiąganie wyższego poziomu wraz z każdą premierą. Buty do tenisa sprzedajemy od 1952 roku, natomiast style gry cały czas ewoluują, na każdym szczeblu sama gra stała się bardziej siłowa. Pozostajemy zaangażowani w tworzenie najbardziej zaawansowanego obuwia, aby wspierać zawodników niezależnie od ich umiejętności – dodał Tatsuya Ishikawa, główny badacz w Instytucie Sportu i Nauki ASICS.

W nowym modelu po raz pierwszy podczas Australian Open wystąpią tacy tenisiści, jak David Goffin, Alex de Minaur oraz Jennifer Brady. W Europie buty będą dostępne w cenie 150,00 euro od 15 stycznia 2020 roku na stronie www.asics.com/tennis. W Polsce, będzie można je nabyć w cenie 630,00 zł w serwisach https://strefatenisa.com.pl/ oraz https://www.protenis.com.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.