TOUS MANIFESTO NA DZIEŃ KOBIET Manifestacja siły i piękna!
TOUS MANIFESTO NA DZIEŃ KOBIET
Manifestacja siły i piękna!
Hiszpańska marka biżuteryjna TOUS przygotowała na Dzień Kobiet drugą odsłonę kultowej kolekcji TOUS Manifesto, która w zeszłym roku zdobyła serca wielbicielek nowoczesnego designu z pazurem. Nowości w tej linii to powiew świeżości, na jaki czekamy z nadejściem wiosny - zabawa logotypem, paletą kolorów i nowy zaskakujący materiał - emalia. W imię piękna i siły kobiet.
TOUS MANIFESTO, manifest dla mnie i dla ciebie
Wiosna jest czasem zabawy i lekkości, nowych doznań i przeżyć. Takim przesłaniem kierowali się projektanci marki prezentując pod koniec 2023 roku kolekcję TOUS Manifesto. Nowa perspektywa to czerpanie z DNA marki oraz z wpływów otaczającego nas świata i wyszukiwania tego co najlepsze. Alternatywą dla kultowego misia marki stała się kombinacja liter „T” i „O” zamknięta w monogramie przy zapięciu biżuterii. Jest to ukryty manifest i dualna możliwość jego odczytania. To stałe elementy, które ewoluują przez wiele kolekcji. Hiszpańskie korzenie marki TOUS nie zawodzą i są zdecydowanie widoczne także w najnowszej linii biżuterii TOUS Manifesto. Marka idzie nieco dalej i rozwija motyw monogramu dodając do niego kolor a także zaskakujący materiał - emalię, która pięknie się mieni pokrywając srebrne i złote kolczyki, naszyjniki i sygnety.
Powrót do starożytnej sztuki emaliowania
Druga odsłona kolekcji z linii TOUS Manifesto to połączenie ponadczasowego 18-karatowego złota i srebra próby 925 z wiekową tradycją emaliowania. Szmaragdowa zieleń, turkus, żywy róż oraz elegancka czerń nadają charakteru klasycznym wzorom pozostając przy tym uniwersalnymi, pasującymi na każdą porę i okazję. Minimalistyczne bransoletki i kolczyki z wkomponowanym monogramem ze srebra i w złocie na srebrze występują jako baza kolekcji. Monogram wkomponowano również w bransoletki z łańcuszka z kół oraz elips, a także drobnych czarnych koralików. Kolczyki zaprojektowano na bazie koła zamkniętego i półotwartego oraz zawieszek z logiem TOUS Manifesto w roli głównej, w wersjach emaliowanych oraz metalicznych. Kolekcję dopełniają zawieszki w trzech rozmiarach - małym, średnim i dużym, aby każdy znalazł swoją ulubioną formę.
Kolekcja może być uzupełnieniem pastelowych elementów naszej garderoby na cieplejsze słoneczne dni lub idealnym upominkiem dla ukochanej kobiety, jak i samej siebie. Nasze piękno, siłę i wyjątkowość należy świętować z każdej okazji, albo i bez okazji, bo zasługujemy na to codziennie i zawsze.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.