TOUS MANIFESTO NA DZIEŃ KOBIET Manifestacja siły i piękna!
TOUS MANIFESTO NA DZIEŃ KOBIET
Manifestacja siły i piękna!
Hiszpańska marka biżuteryjna TOUS przygotowała na Dzień Kobiet drugą odsłonę kultowej kolekcji TOUS Manifesto, która w zeszłym roku zdobyła serca wielbicielek nowoczesnego designu z pazurem. Nowości w tej linii to powiew świeżości, na jaki czekamy z nadejściem wiosny - zabawa logotypem, paletą kolorów i nowy zaskakujący materiał - emalia. W imię piękna i siły kobiet.
TOUS MANIFESTO, manifest dla mnie i dla ciebie
Wiosna jest czasem zabawy i lekkości, nowych doznań i przeżyć. Takim przesłaniem kierowali się projektanci marki prezentując pod koniec 2023 roku kolekcję TOUS Manifesto. Nowa perspektywa to czerpanie z DNA marki oraz z wpływów otaczającego nas świata i wyszukiwania tego co najlepsze. Alternatywą dla kultowego misia marki stała się kombinacja liter „T” i „O” zamknięta w monogramie przy zapięciu biżuterii. Jest to ukryty manifest i dualna możliwość jego odczytania. To stałe elementy, które ewoluują przez wiele kolekcji. Hiszpańskie korzenie marki TOUS nie zawodzą i są zdecydowanie widoczne także w najnowszej linii biżuterii TOUS Manifesto. Marka idzie nieco dalej i rozwija motyw monogramu dodając do niego kolor a także zaskakujący materiał - emalię, która pięknie się mieni pokrywając srebrne i złote kolczyki, naszyjniki i sygnety.
Powrót do starożytnej sztuki emaliowania
Druga odsłona kolekcji z linii TOUS Manifesto to połączenie ponadczasowego 18-karatowego złota i srebra próby 925 z wiekową tradycją emaliowania. Szmaragdowa zieleń, turkus, żywy róż oraz elegancka czerń nadają charakteru klasycznym wzorom pozostając przy tym uniwersalnymi, pasującymi na każdą porę i okazję. Minimalistyczne bransoletki i kolczyki z wkomponowanym monogramem ze srebra i w złocie na srebrze występują jako baza kolekcji. Monogram wkomponowano również w bransoletki z łańcuszka z kół oraz elips, a także drobnych czarnych koralików. Kolczyki zaprojektowano na bazie koła zamkniętego i półotwartego oraz zawieszek z logiem TOUS Manifesto w roli głównej, w wersjach emaliowanych oraz metalicznych. Kolekcję dopełniają zawieszki w trzech rozmiarach - małym, średnim i dużym, aby każdy znalazł swoją ulubioną formę.
Kolekcja może być uzupełnieniem pastelowych elementów naszej garderoby na cieplejsze słoneczne dni lub idealnym upominkiem dla ukochanej kobiety, jak i samej siebie. Nasze piękno, siłę i wyjątkowość należy świętować z każdej okazji, albo i bez okazji, bo zasługujemy na to codziennie i zawsze.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.