TOUS MANIFESTO NA DZIEŃ KOBIET Manifestacja siły i piękna!
TOUS MANIFESTO NA DZIEŃ KOBIET
Manifestacja siły i piękna!
Hiszpańska marka biżuteryjna TOUS przygotowała na Dzień Kobiet drugą odsłonę kultowej kolekcji TOUS Manifesto, która w zeszłym roku zdobyła serca wielbicielek nowoczesnego designu z pazurem. Nowości w tej linii to powiew świeżości, na jaki czekamy z nadejściem wiosny - zabawa logotypem, paletą kolorów i nowy zaskakujący materiał - emalia. W imię piękna i siły kobiet.
TOUS MANIFESTO, manifest dla mnie i dla ciebie
Wiosna jest czasem zabawy i lekkości, nowych doznań i przeżyć. Takim przesłaniem kierowali się projektanci marki prezentując pod koniec 2023 roku kolekcję TOUS Manifesto. Nowa perspektywa to czerpanie z DNA marki oraz z wpływów otaczającego nas świata i wyszukiwania tego co najlepsze. Alternatywą dla kultowego misia marki stała się kombinacja liter „T” i „O” zamknięta w monogramie przy zapięciu biżuterii. Jest to ukryty manifest i dualna możliwość jego odczytania. To stałe elementy, które ewoluują przez wiele kolekcji. Hiszpańskie korzenie marki TOUS nie zawodzą i są zdecydowanie widoczne także w najnowszej linii biżuterii TOUS Manifesto. Marka idzie nieco dalej i rozwija motyw monogramu dodając do niego kolor a także zaskakujący materiał - emalię, która pięknie się mieni pokrywając srebrne i złote kolczyki, naszyjniki i sygnety.
Powrót do starożytnej sztuki emaliowania
Druga odsłona kolekcji z linii TOUS Manifesto to połączenie ponadczasowego 18-karatowego złota i srebra próby 925 z wiekową tradycją emaliowania. Szmaragdowa zieleń, turkus, żywy róż oraz elegancka czerń nadają charakteru klasycznym wzorom pozostając przy tym uniwersalnymi, pasującymi na każdą porę i okazję. Minimalistyczne bransoletki i kolczyki z wkomponowanym monogramem ze srebra i w złocie na srebrze występują jako baza kolekcji. Monogram wkomponowano również w bransoletki z łańcuszka z kół oraz elips, a także drobnych czarnych koralików. Kolczyki zaprojektowano na bazie koła zamkniętego i półotwartego oraz zawieszek z logiem TOUS Manifesto w roli głównej, w wersjach emaliowanych oraz metalicznych. Kolekcję dopełniają zawieszki w trzech rozmiarach - małym, średnim i dużym, aby każdy znalazł swoją ulubioną formę.
Kolekcja może być uzupełnieniem pastelowych elementów naszej garderoby na cieplejsze słoneczne dni lub idealnym upominkiem dla ukochanej kobiety, jak i samej siebie. Nasze piękno, siłę i wyjątkowość należy świętować z każdej okazji, albo i bez okazji, bo zasługujemy na to codziennie i zawsze.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.