Komunikaty PR

TOUS MANIFESTO NA DZIEŃ KOBIET Manifestacja siły i piękna!

2024-03-04  |  14:00

TOUS MANIFESTO NA DZIEŃ KOBIET

Manifestacja siły i piękna!

Hiszpańska marka biżuteryjna TOUS przygotowała na Dzień Kobiet drugą odsłonę kultowej kolekcji TOUS Manifesto, która w zeszłym roku zdobyła serca wielbicielek nowoczesnego designu z pazurem. Nowości w tej linii to powiew świeżości, na jaki czekamy z nadejściem wiosny - zabawa logotypem, paletą kolorów i nowy zaskakujący materiał - emalia. W imię piękna i siły kobiet.

TOUS MANIFESTO, manifest dla mnie i dla ciebie

Wiosna jest czasem zabawy i lekkości, nowych doznań i przeżyć. Takim przesłaniem kierowali się projektanci marki prezentując pod koniec 2023 roku kolekcję TOUS Manifesto. Nowa perspektywa to czerpanie z DNA marki oraz z wpływów otaczającego nas świata i wyszukiwania tego co najlepsze. Alternatywą dla kultowego misia marki stała się kombinacja liter „T” i „O” zamknięta w monogramie przy zapięciu biżuterii. Jest to ukryty manifest i dualna możliwość jego odczytania. To stałe elementy, które ewoluują przez wiele kolekcji. Hiszpańskie korzenie marki TOUS nie zawodzą i są zdecydowanie widoczne także w najnowszej linii biżuterii TOUS Manifesto. Marka idzie nieco dalej i rozwija motyw monogramu dodając do niego kolor a także zaskakujący materiał - emalię, która pięknie się mieni pokrywając srebrne i złote kolczyki, naszyjniki i sygnety.

Powrót do starożytnej sztuki emaliowania

Druga odsłona kolekcji z linii TOUS Manifesto to połączenie ponadczasowego 18-karatowego złota i srebra próby 925 z wiekową tradycją emaliowania. Szmaragdowa zieleń, turkus, żywy róż oraz elegancka czerń nadają charakteru klasycznym wzorom pozostając przy tym uniwersalnymi, pasującymi na każdą porę i okazję. Minimalistyczne bransoletki i kolczyki z wkomponowanym monogramem ze srebra i w złocie na srebrze występują jako baza kolekcji. Monogram wkomponowano również w bransoletki z łańcuszka z kół oraz elips, a także drobnych czarnych koralików. Kolczyki zaprojektowano na bazie koła zamkniętego i półotwartego oraz zawieszek z logiem TOUS Manifesto w roli głównej, w wersjach emaliowanych oraz metalicznych. Kolekcję dopełniają zawieszki w trzech rozmiarach - małym, średnim i dużym, aby każdy znalazł swoją ulubioną formę.

Kolekcja może być uzupełnieniem pastelowych elementów naszej garderoby na cieplejsze słoneczne dni lub idealnym upominkiem dla ukochanej kobiety, jak i samej siebie. Nasze piękno, siłę i wyjątkowość należy świętować z każdej okazji, albo i bez okazji, bo zasługujemy na to codziennie i zawsze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.