Komunikaty PR

TP Vision zdobywa cztery prestiżowe nagrody EISA za produkty Philips TV & Sound

2023-08-28  |  13:00
Biuro prasowe

 

TP Vision nieustannie zdobywa uznanie wśród profesjonalistów za niezwykle udany rozwój serii telewizorów Philips Ambilight i produktów audio Philips. Firma po raz kolejny została nagrodzona za wysoką jakość urządzeń, zdobywając cztery prestiżowe nagrody EISA 2023/24.

 

  • 55-calowy OLED808/OLED818 wygrywa w kategorii EISA Best Buy OLED TV 2023-2024
  • 55-calowy PUS8808/PUS8818 – The One - zwycięzcą EISA Family TV 2023-2024
  • Philips Fidelio L4 z tytułem EISA Best Buy Wireless Headphones 2023-2024 Award
  • Philips Fidelio T2 zdobywa nagrodę EISA Best In-Ear Headphones 2023-24

 

 

Przyznane nagrody odzwierciedlają pozycję Philips TV & Sound jako jedynej marki elektroniki użytkowej klasy „A”, która ma swoją siedzibę w Europie i kontynuuje znaczące inwestycje w zakresie badań i rozwoju technologii, rozwoju produktów i ich projektowania we własnym zakresie.

 

Telewizory z systemem Ambilight cieszą się wyjątkową pozycją na rynku i odnoszą sukcesy dzięki połączeniu wyjątkowej jakości obrazu i dźwięku, innowacyjnej technologii oraz wyjątkowego europejskiego wzornictwa – a także wciągającemu efektowi Ambilight – które wciąż znajdują uznanie w gronie ekspertów z jury EISA.

 

Po raz kolejny telewizor OLED Philips TV zwyciężył na rynku telewizorów z wyższej półki. Model „The One” 8808/8818 LCD Ambilight również potwierdził wysoką jakość serii telewizorów Ambilight, wygrywając w kategorii EISA Family TV 2023/24 - za łatwą do zrozumienia ofertę łączącą wszystkie potrzeby konsumentów - doskonałą klasę obrazu i dźwięku oraz wszystkie niezbędne funkcje w konkurencyjnej cenie.

 

Tą samą ścieżką podąża teraz Philips Sound, w szczególności rozwijając produkty premium marki Fidelio. EISA doceniła ciągły postęp w dziedzinie produktów audio i słuchawek Philips Fidelio, przyznając nagrody 2023/24 nowym słuchawkom nausznym L4 oraz nowemu modelowi T2 TWS.

 

Nagrody EISA (Expert Imaging and Sound Association) cieszą się najwyższym uznaniem w branży audiowizualnej. Od 41 lat organizacja wybiera najlepsze produkty w kategorii telewizorów czy audio – wszystkie oceniane przez jury EISA złożone z ekspertów i guru technologii reprezentujących 59 najbardziej szanowanych specjalistycznych publikacji technologicznych z 30 krajów na całym świecie.

 

„Zespół TP Vision świętuje przyznanie każdej nagrody i zdobywa wiele z nich, ale z nagród EISA jesteśmy szczególnie dumni. Zespół jurorów reprezentuje najbardziej szanowanych i kompetentnych ekspertów branży elektroniki użytkowej. Po raz kolejny nasze duże inwestycje w samodzielnie prowadzony i kompleksowy rozwój naszych telewizorów Ambilight i produktów Fidelio Audio wyznaczają tempo rozwoju branży i jesteśmy zachwyceni, że udało nam się zdobyć wiele nagród EISA zarówno w kategorii telewizorów, jak i audio,” podkreśla Martijn Smelt, dyrektor ds. marketingu TP Vision.

 

Zwycięzcy nagród 2023/24

Jurorzy o nagrodzie EISA dla 55OLED808/ OLED818 za lata 2023-2024: Doskonała jakość obrazu i przystępna cena sprawiają, że 55OLED808/818 to najlepszy telewizor OLED na konkurencyjnym rynku produktów klasy średniej. Opierając się na sukcesie poprzednich modeli marki z serii 8, nowy zestaw prezentuje ulepszenia procesora Philips P5, systemu Ambilight, interfejsu użytkownika i nie tylko. To wysublimowane urządzenie 4K HDR, korzystające z doskonałej kontroli światła i kontrastu, a także umiejętnego mapowania tonów, podczas gdy materiał HD jest efektywnie skalowany. Zgodnie z oczekiwaniami wobec ekranu Philipsa, dostępnych jest wiele opcji regulacji obrazu 55OLED808/818, a także dobrze przemyślane ustawienia wstępne ułatwiające użytkowanie. System SMART Google TV, łączność HDMI 2.1 i silnie zintegrowany system dźwiękowy uzupełniają tę zwycięską propozycję.

 

 W uzasadnieniu nagrody dla „The One” (55PUS8808/PUS8818 w kategorii telewizor rodzinny EISA 2023/24, jurorzy stwierdzili: Ten 55-calowy telewizor LCD firmy Philips z funkcją Ambilight wpasuje się w każdy salon dzięki panelowi S-IPS, który obsługuje szeroki kąt widzenia i mocnemu, jasnemu obrazowi, niezakłóconemu przez światło otoczenia. Pozycjonowany przez tę kultową markę jako wszechstronne urządzenie zapewniające rozrywkę w domowym zaciszu, 55PUS8808/8818 spełnia wymagania użytkowników dzięki doskonałemu dźwiękowi 2x40W, wieloformatowej obsłudze HDR, udoskonaleniom dla graczy i bogatej w treści inteligentnej platformie Google TV. Jego kolejna zaleta to możliwość integracji DTS Play-Fi, dzięki której telewizor może stać się częścią systemu audio multiroom lub przejąć obowiązki kanału centralnego w konfiguracji dźwięku przestrzennego. Elegancka stylistyka Philipsa również zasługuje na wyróżnienie, ale to jakość obrazu 55PUS8808/8818 i przystępna cena są głównymi zaletami.

 

Dostrzegając wyjątkowe cechy słuchawek nausznych Philips Fidelio L4 w kategorii EISA Best Buy Wireless Headphones 2023/24, jurorzy stwierdzili: Philips Fidelio L4 to najlepsze słuchawki na co dzień: stylowe, wygodne, w pełni wyposażone i obdarzone doskonałą jakością dźwięku z 40-milimetrowych dynamicznych przetworników pokrytych grafenem. Konstrukcja flagowych słuchawek Philips Fidelio zachęca do długich sesji odsłuchowych dzięki wyściełanym nausznikom, pałąkowi pokrytemu skórą Muirhead i lekkiej, aluminiowej obudowie. Funkcja Adaptive AnC, wykorzystująca kwartet strategicznie rozmieszczonych mikrofonów zapobiega niepożądanym dźwiękom i jeszcze bardziej zwiększa wydajność, dzięki wysokiej jakości połączeniu Bluetooth Fidelio L4 (opcje kodeków LDAC, AAC, SBC i LC3 zapewniają tutaj wszechstronność). Inne funkcje premium obejmują wielopunktowy Bluetooth, technologię szybkiego parowania, podłączenie USB-C i żywotność baterii do 50 godzin co zapewnia funkcja szybkiego ładowania. To fantastyczny i wszechstronny produkt od Philips.

 

W jednej z najbardziej konkurencyjnych kategorii jurorzy wyróżnili nowe słuchawki Philips T2 TWS jako najlepsze słuchawki douszne EISA 2023/24, tak uzasadniając swoją decyzję: Odważne ulepszenie swojego poprzednika, Fidelio T2 ma mniejszą obudowę, ale poprawia jakość dźwięku i łatwość użytkowania. Dwukierunkowa konstrukcja akustyczna oparta jest na elektrodynamicznym przetworniku pokrytym grafenem, a każda kapsuła zawiera trzy mikrofony do wydajnej, aktywnej redukcji szumów i wykrywania głosu. Są również wygodne i ukształtowane tak, aby bezpiecznie przylegały do ​​ucha, a trzypunktowy szyfrowy zamek kablowy firmy Philips zapewnia spokój ducha — nigdy nie zgubisz ich podczas spaceru czy podróży. Klucz do atrakcyjności tego prawdziwie bezprzewodowego modelu to kompatybilność z Amazon Alexa, Apple Siri i Google Assistant oraz wyjątkowo szybkie parowanie. Czas ładowania jest błyskawiczny – zaledwie 15 minut umożliwi jedną godzinę działania. Do tych innowacji sprzętowych dołącza najnowszy chipset Bluetooth do słuchania w wysokiej rozdzielczości.

 

Zarówno 55-calowy OLED808, jak i 55-calowy PUS8808 są już w sprzedaży w całej Europie, a w Wielkiej Brytanii zadebiutują we wrześniu br. Philips Fidelio L4 i Philips T2 zostaną wprowadzone na wybrane rynki europejskie we wrześniu 2023 roku.

 

 

***

TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:05

Udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Zakupy Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
2024-07-31 | 12:30

Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus

Już wkrótce w CH Focus otworzy się sklep popularnej marki kosmetycznej Rituals Cosmetics, oferującej produkty o relaksacyjnym działaniu i zapewniających dobre
Zakupy Apart dołącza do ETC Swarzędz
2024-07-30 | 15:00

Apart dołącza do ETC Swarzędz

Znana i lubiana marka jubilerska już niebawem dołączy do ETC. Grupa Capital Park, właściciel swarzędzkiego centrum handlowego, podpisała umowę na wynajem powierzchni z Apart. Będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.