TP Vision zdobywa cztery prestiżowe nagrody EISA za produkty Philips TV & Sound
TP Vision nieustannie zdobywa uznanie wśród profesjonalistów za niezwykle udany rozwój serii telewizorów Philips Ambilight i produktów audio Philips. Firma po raz kolejny została nagrodzona za wysoką jakość urządzeń, zdobywając cztery prestiżowe nagrody EISA 2023/24.
- 55-calowy OLED808/OLED818 wygrywa w kategorii EISA Best Buy OLED TV 2023-2024
- 55-calowy PUS8808/PUS8818 – The One - zwycięzcą EISA Family TV 2023-2024
- Philips Fidelio L4 z tytułem EISA Best Buy Wireless Headphones 2023-2024 Award
- Philips Fidelio T2 zdobywa nagrodę EISA Best In-Ear Headphones 2023-24
Przyznane nagrody odzwierciedlają pozycję Philips TV & Sound jako jedynej marki elektroniki użytkowej klasy „A”, która ma swoją siedzibę w Europie i kontynuuje znaczące inwestycje w zakresie badań i rozwoju technologii, rozwoju produktów i ich projektowania we własnym zakresie.
Telewizory z systemem Ambilight cieszą się wyjątkową pozycją na rynku i odnoszą sukcesy dzięki połączeniu wyjątkowej jakości obrazu i dźwięku, innowacyjnej technologii oraz wyjątkowego europejskiego wzornictwa – a także wciągającemu efektowi Ambilight – które wciąż znajdują uznanie w gronie ekspertów z jury EISA.
Po raz kolejny telewizor OLED Philips TV zwyciężył na rynku telewizorów z wyższej półki. Model „The One” 8808/8818 LCD Ambilight również potwierdził wysoką jakość serii telewizorów Ambilight, wygrywając w kategorii EISA Family TV 2023/24 - za łatwą do zrozumienia ofertę łączącą wszystkie potrzeby konsumentów - doskonałą klasę obrazu i dźwięku oraz wszystkie niezbędne funkcje w konkurencyjnej cenie.
Tą samą ścieżką podąża teraz Philips Sound, w szczególności rozwijając produkty premium marki Fidelio. EISA doceniła ciągły postęp w dziedzinie produktów audio i słuchawek Philips Fidelio, przyznając nagrody 2023/24 nowym słuchawkom nausznym L4 oraz nowemu modelowi T2 TWS.
Nagrody EISA (Expert Imaging and Sound Association) cieszą się najwyższym uznaniem w branży audiowizualnej. Od 41 lat organizacja wybiera najlepsze produkty w kategorii telewizorów czy audio – wszystkie oceniane przez jury EISA złożone z ekspertów i guru technologii reprezentujących 59 najbardziej szanowanych specjalistycznych publikacji technologicznych z 30 krajów na całym świecie.
„Zespół TP Vision świętuje przyznanie każdej nagrody i zdobywa wiele z nich, ale z nagród EISA jesteśmy szczególnie dumni. Zespół jurorów reprezentuje najbardziej szanowanych i kompetentnych ekspertów branży elektroniki użytkowej. Po raz kolejny nasze duże inwestycje w samodzielnie prowadzony i kompleksowy rozwój naszych telewizorów Ambilight i produktów Fidelio Audio wyznaczają tempo rozwoju branży i jesteśmy zachwyceni, że udało nam się zdobyć wiele nagród EISA zarówno w kategorii telewizorów, jak i audio,” podkreśla Martijn Smelt, dyrektor ds. marketingu TP Vision.
Zwycięzcy nagród 2023/24
Jurorzy o nagrodzie EISA dla 55OLED808/ OLED818 za lata 2023-2024: Doskonała jakość obrazu i przystępna cena sprawiają, że 55OLED808/818 to najlepszy telewizor OLED na konkurencyjnym rynku produktów klasy średniej. Opierając się na sukcesie poprzednich modeli marki z serii 8, nowy zestaw prezentuje ulepszenia procesora Philips P5, systemu Ambilight, interfejsu użytkownika i nie tylko. To wysublimowane urządzenie 4K HDR, korzystające z doskonałej kontroli światła i kontrastu, a także umiejętnego mapowania tonów, podczas gdy materiał HD jest efektywnie skalowany. Zgodnie z oczekiwaniami wobec ekranu Philipsa, dostępnych jest wiele opcji regulacji obrazu 55OLED808/818, a także dobrze przemyślane ustawienia wstępne ułatwiające użytkowanie. System SMART Google TV, łączność HDMI 2.1 i silnie zintegrowany system dźwiękowy uzupełniają tę zwycięską propozycję.
W uzasadnieniu nagrody dla „The One” (55PUS8808/PUS8818 w kategorii telewizor rodzinny EISA 2023/24, jurorzy stwierdzili: Ten 55-calowy telewizor LCD firmy Philips z funkcją Ambilight wpasuje się w każdy salon dzięki panelowi S-IPS, który obsługuje szeroki kąt widzenia i mocnemu, jasnemu obrazowi, niezakłóconemu przez światło otoczenia. Pozycjonowany przez tę kultową markę jako wszechstronne urządzenie zapewniające rozrywkę w domowym zaciszu, 55PUS8808/8818 spełnia wymagania użytkowników dzięki doskonałemu dźwiękowi 2x40W, wieloformatowej obsłudze HDR, udoskonaleniom dla graczy i bogatej w treści inteligentnej platformie Google TV. Jego kolejna zaleta to możliwość integracji DTS Play-Fi, dzięki której telewizor może stać się częścią systemu audio multiroom lub przejąć obowiązki kanału centralnego w konfiguracji dźwięku przestrzennego. Elegancka stylistyka Philipsa również zasługuje na wyróżnienie, ale to jakość obrazu 55PUS8808/8818 i przystępna cena są głównymi zaletami.
Dostrzegając wyjątkowe cechy słuchawek nausznych Philips Fidelio L4 w kategorii EISA Best Buy Wireless Headphones 2023/24, jurorzy stwierdzili: Philips Fidelio L4 to najlepsze słuchawki na co dzień: stylowe, wygodne, w pełni wyposażone i obdarzone doskonałą jakością dźwięku z 40-milimetrowych dynamicznych przetworników pokrytych grafenem. Konstrukcja flagowych słuchawek Philips Fidelio zachęca do długich sesji odsłuchowych dzięki wyściełanym nausznikom, pałąkowi pokrytemu skórą Muirhead i lekkiej, aluminiowej obudowie. Funkcja Adaptive AnC, wykorzystująca kwartet strategicznie rozmieszczonych mikrofonów zapobiega niepożądanym dźwiękom i jeszcze bardziej zwiększa wydajność, dzięki wysokiej jakości połączeniu Bluetooth Fidelio L4 (opcje kodeków LDAC, AAC, SBC i LC3 zapewniają tutaj wszechstronność). Inne funkcje premium obejmują wielopunktowy Bluetooth, technologię szybkiego parowania, podłączenie USB-C i żywotność baterii do 50 godzin co zapewnia funkcja szybkiego ładowania. To fantastyczny i wszechstronny produkt od Philips.
W jednej z najbardziej konkurencyjnych kategorii jurorzy wyróżnili nowe słuchawki Philips T2 TWS jako najlepsze słuchawki douszne EISA 2023/24, tak uzasadniając swoją decyzję: Odważne ulepszenie swojego poprzednika, Fidelio T2 ma mniejszą obudowę, ale poprawia jakość dźwięku i łatwość użytkowania. Dwukierunkowa konstrukcja akustyczna oparta jest na elektrodynamicznym przetworniku pokrytym grafenem, a każda kapsuła zawiera trzy mikrofony do wydajnej, aktywnej redukcji szumów i wykrywania głosu. Są również wygodne i ukształtowane tak, aby bezpiecznie przylegały do ucha, a trzypunktowy szyfrowy zamek kablowy firmy Philips zapewnia spokój ducha — nigdy nie zgubisz ich podczas spaceru czy podróży. Klucz do atrakcyjności tego prawdziwie bezprzewodowego modelu to kompatybilność z Amazon Alexa, Apple Siri i Google Assistant oraz wyjątkowo szybkie parowanie. Czas ładowania jest błyskawiczny – zaledwie 15 minut umożliwi jedną godzinę działania. Do tych innowacji sprzętowych dołącza najnowszy chipset Bluetooth do słuchania w wysokiej rozdzielczości.
Zarówno 55-calowy OLED808, jak i 55-calowy PUS8808 są już w sprzedaży w całej Europie, a w Wielkiej Brytanii zadebiutują we wrześniu br. Philips Fidelio L4 i Philips T2 zostaną wprowadzone na wybrane rynki europejskie we wrześniu 2023 roku.
***
TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.
Udane półrocze Galerii Katowickiej
Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
Apart dołącza do ETC Swarzędz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.