Komunikaty PR

Tradycyjna koronka w orzeźwiającym wydaniu – limitowana edycja termokubków

2021-06-17  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/

Klasyczna, polska koronka łączy się nowoczesnym wzornictwem w najnowszej kolekcji Waterdrop, celebrującej rok działalności marki na polskim rynku. Licząca 200 egzemplarzy, ściśle limitowana linia kubków termicznych dostępna jest w sklepie producenta od 17 czerwca do wyczerpania zapasów. 

Najnowsza limitowana kolekcja producenta mikrodrinków i akcesoriów do picia wody – Waterdrop to celebracja pierwszej rocznicy wejścia marki na polski rynek. Inspiracją do wzoru zdobiącego kubki termiczne w dwóch kolorach była tradycyjna polska koronka, którą twórcy połączyli z nowoczesnym, minimalistycznym wzornictwem, jakie cechuje wszystkie akcesoria marki.

“Drink more water, drop in tradition”

Koronka koniakowska, która posłużyła za bazę polskiej kolekcji od Waterdrop to unikatowa technika ręcznego szydełkowania, wpisana między innymi na listę niematerialnego dziedzictwa narodowego. Jej wykonywaniem zajmują się jedynie kobiety z położonego w Beskidzie Śląskim Koniakowa, które wiedzę o “heklowaniu”, czyli haftowaniu przekazują sobie z pokolenia na pokolenie. Tradycyjne koniakowskie wzory czerpią z przyrody i życia codziennego, a żadne dwa nie są takie same.

W polskiej kolekcji Waterdrop połączył klasyczne koronki z charakterystycznym nowoczesnym designem przyjaznym środowisku. Po raz pierwszy w historii marki tak skomplikowany wzór został wygrawerowany w ściankach kubków termicznych.

Pierwszy rok na polskim rynku chcemy celebrować w naprawdę wyjątkowy sposób. Dlatego projektując wzór odwołaliśmy się do koronki koniakowskiej. To w naszej opinii przykład fantastycznego wzornictwa i designu, który chociaż jest głęboko zakorzeniony w polskiej tradycji, nie traci na aktualności. Nadaliśmy mu nowy wyraz grawerując go na minimalistycznym kubku termicznym. W ten sposób powstał produkt łączący delikatność z wyrazistością i tradycję z nowoczesnością - nieoczywisty i wyjątkowy -wyjaśnia Kateřina Navrátilová, Dyrektor Zarządzająca Waterdrop CEE s.r.o.

Polskie kubki pod nazwą Celebration mają pojemność 600 ml i dostępne są w dwóch odcieniach różu. Dzięki właściwościom termoizolacyjnym utrzymają wysoką temperaturę godzin do sześciu godzin, a zimną do dwunastu.

Kolekcja ściśle limitowana

To produkt skierowany do miłośników unikatowych przedmiotów - stworzonych zostało dwieście sztuk. Trafią one w ręce fanów poprzez sklep internetowy marki, a także rozdania i konkursy organizowane w jej mediach społecznościowych.

Kubki dostępne samodzielnie i w zestawach można kupić na stronie producenta www.waterdrop.pl od 17 czerwca, od godziny 17:00 dla członków Klubu Waterdrop i od 19:00 dla wszystkich, do wyczerpania zapasów.
 

O Waterdrop

Waterdrop jest producentem mikrodrinków - owocowych kostek rozpuszczalnych w wodzie, nadających jej smak i wartości odżywcze bez cukru, a także akcesoriów do picia wody: butelek szklanych i ze stali nierdzewnej, kubków termicznych, karafek i innych. Waterdrop obecny jest na rynkach międzynarodowych, między innymi w Austrii, Anglii, Niemczech, Francji i rynkach skandynawskich, a od 2020 roku także na rynku polskim. Podstawą działalności firmy jest wspieranie swoich odbiorców w codziennym wypijaniu odpowiedniej ilości płynów i dostarczenie im alternatywy dla słodzonych napojów, a także dbanie o środowisko naturalne poprzez ograniczenie produkcji plastiku zużywanego do pakowania i transportu napojów, produkcję trwałych i ekologicznych akcesoriów do picia wody oraz angażowanie się w inicjatywy prośrodowiskowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.