Komunikaty PR

Tradycyjna koronka w orzeźwiającym wydaniu – limitowana edycja termokubków

2021-06-17  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/

Klasyczna, polska koronka łączy się nowoczesnym wzornictwem w najnowszej kolekcji Waterdrop, celebrującej rok działalności marki na polskim rynku. Licząca 200 egzemplarzy, ściśle limitowana linia kubków termicznych dostępna jest w sklepie producenta od 17 czerwca do wyczerpania zapasów. 

Najnowsza limitowana kolekcja producenta mikrodrinków i akcesoriów do picia wody – Waterdrop to celebracja pierwszej rocznicy wejścia marki na polski rynek. Inspiracją do wzoru zdobiącego kubki termiczne w dwóch kolorach była tradycyjna polska koronka, którą twórcy połączyli z nowoczesnym, minimalistycznym wzornictwem, jakie cechuje wszystkie akcesoria marki.

“Drink more water, drop in tradition”

Koronka koniakowska, która posłużyła za bazę polskiej kolekcji od Waterdrop to unikatowa technika ręcznego szydełkowania, wpisana między innymi na listę niematerialnego dziedzictwa narodowego. Jej wykonywaniem zajmują się jedynie kobiety z położonego w Beskidzie Śląskim Koniakowa, które wiedzę o “heklowaniu”, czyli haftowaniu przekazują sobie z pokolenia na pokolenie. Tradycyjne koniakowskie wzory czerpią z przyrody i życia codziennego, a żadne dwa nie są takie same.

W polskiej kolekcji Waterdrop połączył klasyczne koronki z charakterystycznym nowoczesnym designem przyjaznym środowisku. Po raz pierwszy w historii marki tak skomplikowany wzór został wygrawerowany w ściankach kubków termicznych.

Pierwszy rok na polskim rynku chcemy celebrować w naprawdę wyjątkowy sposób. Dlatego projektując wzór odwołaliśmy się do koronki koniakowskiej. To w naszej opinii przykład fantastycznego wzornictwa i designu, który chociaż jest głęboko zakorzeniony w polskiej tradycji, nie traci na aktualności. Nadaliśmy mu nowy wyraz grawerując go na minimalistycznym kubku termicznym. W ten sposób powstał produkt łączący delikatność z wyrazistością i tradycję z nowoczesnością - nieoczywisty i wyjątkowy -wyjaśnia Kateřina Navrátilová, Dyrektor Zarządzająca Waterdrop CEE s.r.o.

Polskie kubki pod nazwą Celebration mają pojemność 600 ml i dostępne są w dwóch odcieniach różu. Dzięki właściwościom termoizolacyjnym utrzymają wysoką temperaturę godzin do sześciu godzin, a zimną do dwunastu.

Kolekcja ściśle limitowana

To produkt skierowany do miłośników unikatowych przedmiotów - stworzonych zostało dwieście sztuk. Trafią one w ręce fanów poprzez sklep internetowy marki, a także rozdania i konkursy organizowane w jej mediach społecznościowych.

Kubki dostępne samodzielnie i w zestawach można kupić na stronie producenta www.waterdrop.pl od 17 czerwca, od godziny 17:00 dla członków Klubu Waterdrop i od 19:00 dla wszystkich, do wyczerpania zapasów.
 

O Waterdrop

Waterdrop jest producentem mikrodrinków - owocowych kostek rozpuszczalnych w wodzie, nadających jej smak i wartości odżywcze bez cukru, a także akcesoriów do picia wody: butelek szklanych i ze stali nierdzewnej, kubków termicznych, karafek i innych. Waterdrop obecny jest na rynkach międzynarodowych, między innymi w Austrii, Anglii, Niemczech, Francji i rynkach skandynawskich, a od 2020 roku także na rynku polskim. Podstawą działalności firmy jest wspieranie swoich odbiorców w codziennym wypijaniu odpowiedniej ilości płynów i dostarczenie im alternatywy dla słodzonych napojów, a także dbanie o środowisko naturalne poprzez ograniczenie produkcji plastiku zużywanego do pakowania i transportu napojów, produkcję trwałych i ekologicznych akcesoriów do picia wody oraz angażowanie się w inicjatywy prośrodowiskowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki? Biuro prasowe
2024-09-26 | 12:00

Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki?

Wraz z nadejściem jesieni nadchodzi czas na porządkowanie i odświeżanie garderoby. Vinted przyjrzała się nawykom zakupowym Polek i Polaków. Badanie* konsumenckie przeprowadzone dla
Moda Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki
2024-09-24 | 14:00

Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki

Zbliżający się sezon jesień/zima 2024 przynosi świeże spojrzenie na modę męską, łącząc klasykę z nowoczesnością. Styl uliczny będzie łączył się z elegancją, a funkcjonalność
Moda Finałowy pokaz mody SHEIN X Global Challenge 2024 w Singapurze
2024-09-23 | 13:46

Finałowy pokaz mody SHEIN X Global Challenge 2024 w Singapurze

SINGAPUR, 23 września 2024 – Zwyciężczyni i finaliści konkursu SHEIN X Global Challenge 2024 wzięli udział w pokazie mody, który odbył się 19 września 2024 roku w ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.