Komunikaty PR

„Trafiony, zakupiony” – gramy dla Domu Samotnej Matki!

2021-05-18  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania JPG ( 2.74 MB )

Niezwykła instalacja w centrum miasta, meble w niecodziennej roli, dwie popularne influencerki oraz turniej statków XXL, jakiego jeszcze nie było! Port Łódź wystartował właśnie z najnowszą akcją „Trafiony, zakupiony”, w której gramy i pomagamy jednocześnie. Mnóstwo pozytywnych emocji, zabawa dla wszystkich niezależnie od wieku, wspaniałe nagrody, a do tego realne wsparcie dla łódzkiego Domu Samotnej Matki. Przyłącz się do nas już dziś! 

ZRÓBMY RAZEM COŚ DOBREGO!

Wszyscy wiemy, że meble IKEA są wielofunkcyjne i za to je uwielbiamy! Jednak w Porcie Łódź odegrają zupełnie nową dla nich rolę – zostaną wykorzystane jako okręty w popularnej grze w statki w rozmiarze XXL! W nowej odsłonie zabawy grać będziemy meblami IKEA - i to nie przypadkowymi. Wszystkie meble, które posłużą do rozrywek zostały wybrane przez przedstawicieli Domu Samotnej Matki i docelowo posłużą do metamorfozy pokoi do terapii indywidualnej i rodzinnej. Co zatem znajdziemy na ogromnej planszy do gry? Popularne fotele „uszaki”, stoliki, krzesła, witryny, lampy, poduszki, zegary i wiele, wiele innych pozycji z asortymentu sklepu. W wielkim turnieju „Trafiony, zakupiony” udział wezmą 32 drużyny. Zapisy – również w niestandardowej formie - właśnie ruszyły. A jest o co powalczyć! Do wygrania w turnieju są karty podarunkowe na zakupy w IKEA: I miejsce: 3 000 zł, II miejsce: 2 000 zł, III miejsce: 1 000 zł. Przewidziano także nagrody pocieszenia dla każdej z drużyn. 

- W Porcie Łódź bardzo chętnie angażujemy się w lokalne potrzeby, tak by w miarę możliwości wspierać swoich sąsiadów, łodzian i inspirować ich do wspólnego działania. Przy okazji nie zapominamy o dobrej zabawie! Tak właśnie narodził się pomył na kolejną naszą akcję – Trafiony zakupiony, w której połączyliśmy siły z IKEA. Dzięki inicjatywie nie tylko odświeżymy w pamięci kultową grę w statki, ale pokażemy ją w zupełnie nowej, absolutnie niestandardowej odsłonie. Akcja pozwoli wspomóc Dom Samotnej Matki w Łodzi, któremu przekażemy wskazane meble, biorące udział w zabawie. Ośrodek otrzyma od nas ponadto wsparcie finansowe - kartę podarunkową do IKEA na kwotę kilku tysięcy złotych do wykorzystania na bieżące potrzeby. Kwota będzie zbierana podczas wspólnej zabawy, zatem jej wartość będzie rosła w zależności od kolejnych wygranych i zaangażowania naszych klientów. Zapraszamy serdecznie wszystkich do udziału w akcji, a przedsmak całej zabawy zapowiada instalacja, która stanęła właśnie w centrum miasta – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź.

NIEZWYKŁA INSTALACJA NA PIETRYNIE, CZYLI JAK WEJŚĆ NA POKŁAD

Centrum Łodzi, róg ul. Piotrkowskiej i al. Mickiewicza – to właśnie tutaj od dziś przechodniów wita niecodzienny widok. W samym sercu miasta pojawiła się bowiem niezwykła instalacja – statek, na który składają się przeskalowane meble IKEA, będące jednocześnie kopią oryginalnych pozycji dostępnych w szwedzkim sklepie. Statek wypłynął prosto z Portu Łódź i przez najbliższe trzy tygodnie (do 9 czerwca) czekać będzie na piratów, kapitanów, marynarzy, majtków oraz wszystkich tych, którzy wraz ze swoimi zespołami rozegrają w Centrum niezapomnianą morską bitwę! Aby zostać członkiem załogi i wziąć udział w bitwie okrętów należy w dniach od 18 maja do 9 czerwca zrobić sobie zdjęcie (samemu lub z całą swoją drużyną, która ma wziąć udział w grze) przy zacumowanym w centrum miasta statku z mebli IKEA. Zdjęcie wraz z krótkim opisem zespołu wrzucamy jako publiczny post na swój profil w mediach społecznościowych (Facebook lub Instagram) i oznaczamy Port Łódź z hasztagiem #grajipomagaj. Warto dodać też kilka zdań o tym, dlaczego to akurat Wy powinniście wygrać. I gotowe! Do wspólnej bitwy zaprosimy 32 drużyny, które wyłonimy spośród wszystkich zgłoszeń. Turniej odbędzie się w dniach 17 – 19 czerwca w Porcie Łódź. Dodatkowo honorową bitwę morską rozegrają znane łódzkie influencerki: Ola Radomska – ambasadorka Portu Łódź oraz Michalina Grzesiak, prowadząca bloga „Krystyno nie denerwuj matki”. 

Dom Samotnej Matki w Łodzi mieści się przy ulicy Broniewskiego 1a. Zapewnia on całodobową opiekę matkom z dziećmi i kobietom w ciąży, pozostawionym bez jakiekolwiek pomocy ze strony najbliższych w okresie, w którym wymagają szczególnej troski, wsparcia i miłości. Dom Samotnej Matki wspiera kobiety w sytuacji kryzysowej związanej z bezdomnością, przemocą domową czy ubóstwem, udziela wsparcia psychologiczno-terapeutycznego, pomaga w usamodzielnieniu się oraz zapewnia bezpieczne i godne narodziny dla każdego dziecka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.