„Trafiony, zakupiony” – gramy dla Domu Samotnej Matki!

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Niezwykła instalacja w centrum miasta, meble w niecodziennej roli, dwie popularne influencerki oraz turniej statków XXL, jakiego jeszcze nie było! Port Łódź wystartował właśnie z najnowszą akcją „Trafiony, zakupiony”, w której gramy i pomagamy jednocześnie. Mnóstwo pozytywnych emocji, zabawa dla wszystkich niezależnie od wieku, wspaniałe nagrody, a do tego realne wsparcie dla łódzkiego Domu Samotnej Matki. Przyłącz się do nas już dziś!
ZRÓBMY RAZEM COŚ DOBREGO!
Wszyscy wiemy, że meble IKEA są wielofunkcyjne i za to je uwielbiamy! Jednak w Porcie Łódź odegrają zupełnie nową dla nich rolę – zostaną wykorzystane jako okręty w popularnej grze w statki w rozmiarze XXL! W nowej odsłonie zabawy grać będziemy meblami IKEA - i to nie przypadkowymi. Wszystkie meble, które posłużą do rozrywek zostały wybrane przez przedstawicieli Domu Samotnej Matki i docelowo posłużą do metamorfozy pokoi do terapii indywidualnej i rodzinnej. Co zatem znajdziemy na ogromnej planszy do gry? Popularne fotele „uszaki”, stoliki, krzesła, witryny, lampy, poduszki, zegary i wiele, wiele innych pozycji z asortymentu sklepu. W wielkim turnieju „Trafiony, zakupiony” udział wezmą 32 drużyny. Zapisy – również w niestandardowej formie - właśnie ruszyły. A jest o co powalczyć! Do wygrania w turnieju są karty podarunkowe na zakupy w IKEA: I miejsce: 3 000 zł, II miejsce: 2 000 zł, III miejsce: 1 000 zł. Przewidziano także nagrody pocieszenia dla każdej z drużyn.
- W Porcie Łódź bardzo chętnie angażujemy się w lokalne potrzeby, tak by w miarę możliwości wspierać swoich sąsiadów, łodzian i inspirować ich do wspólnego działania. Przy okazji nie zapominamy o dobrej zabawie! Tak właśnie narodził się pomył na kolejną naszą akcję – Trafiony zakupiony, w której połączyliśmy siły z IKEA. Dzięki inicjatywie nie tylko odświeżymy w pamięci kultową grę w statki, ale pokażemy ją w zupełnie nowej, absolutnie niestandardowej odsłonie. Akcja pozwoli wspomóc Dom Samotnej Matki w Łodzi, któremu przekażemy wskazane meble, biorące udział w zabawie. Ośrodek otrzyma od nas ponadto wsparcie finansowe - kartę podarunkową do IKEA na kwotę kilku tysięcy złotych do wykorzystania na bieżące potrzeby. Kwota będzie zbierana podczas wspólnej zabawy, zatem jej wartość będzie rosła w zależności od kolejnych wygranych i zaangażowania naszych klientów. Zapraszamy serdecznie wszystkich do udziału w akcji, a przedsmak całej zabawy zapowiada instalacja, która stanęła właśnie w centrum miasta – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź.
NIEZWYKŁA INSTALACJA NA PIETRYNIE, CZYLI JAK WEJŚĆ NA POKŁAD
Centrum Łodzi, róg ul. Piotrkowskiej i al. Mickiewicza – to właśnie tutaj od dziś przechodniów wita niecodzienny widok. W samym sercu miasta pojawiła się bowiem niezwykła instalacja – statek, na który składają się przeskalowane meble IKEA, będące jednocześnie kopią oryginalnych pozycji dostępnych w szwedzkim sklepie. Statek wypłynął prosto z Portu Łódź i przez najbliższe trzy tygodnie (do 9 czerwca) czekać będzie na piratów, kapitanów, marynarzy, majtków oraz wszystkich tych, którzy wraz ze swoimi zespołami rozegrają w Centrum niezapomnianą morską bitwę! Aby zostać członkiem załogi i wziąć udział w bitwie okrętów należy w dniach od 18 maja do 9 czerwca zrobić sobie zdjęcie (samemu lub z całą swoją drużyną, która ma wziąć udział w grze) przy zacumowanym w centrum miasta statku z mebli IKEA. Zdjęcie wraz z krótkim opisem zespołu wrzucamy jako publiczny post na swój profil w mediach społecznościowych (Facebook lub Instagram) i oznaczamy Port Łódź z hasztagiem #grajipomagaj. Warto dodać też kilka zdań o tym, dlaczego to akurat Wy powinniście wygrać. I gotowe! Do wspólnej bitwy zaprosimy 32 drużyny, które wyłonimy spośród wszystkich zgłoszeń. Turniej odbędzie się w dniach 17 – 19 czerwca w Porcie Łódź. Dodatkowo honorową bitwę morską rozegrają znane łódzkie influencerki: Ola Radomska – ambasadorka Portu Łódź oraz Michalina Grzesiak, prowadząca bloga „Krystyno nie denerwuj matki”.
Dom Samotnej Matki w Łodzi mieści się przy ulicy Broniewskiego 1a. Zapewnia on całodobową opiekę matkom z dziećmi i kobietom w ciąży, pozostawionym bez jakiekolwiek pomocy ze strony najbliższych w okresie, w którym wymagają szczególnej troski, wsparcia i miłości. Dom Samotnej Matki wspiera kobiety w sytuacji kryzysowej związanej z bezdomnością, przemocą domową czy ubóstwem, udziela wsparcia psychologiczno-terapeutycznego, pomaga w usamodzielnieniu się oraz zapewnia bezpieczne i godne narodziny dla każdego dziecka.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.