Trwa rejestracja na Ekocuda Beauty Awards 2022!
Zgłoś swój produkt do 27 października!
Do 27 października 2022 r. marki kosmetyków naturalnych mogą zgłaszać chęć udziału w pierwszej edycji Ekocuda Beauty Awards 2022. Nagrody obejmują aż 9 zróżnicowanych kategorii, aby każdy znalazł przestrzeń dla swoich produktów. W Jury zasiądzie pięciu ekspertów: Zuzanna Mierzejewska, Katarzyna Pokonieczna, Monika Potaczek, Beata Jewiarz oraz Marcin Awdziej. Zwycięzcy Ekocuda Beauty Awards 2022 otrzymają pakiet nagród oraz dedykowane statuetki, które zostaną przygotowane przez artystkę Magdalenę Pejgę. Więcej informacji oraz regulamin znajdą Państwo na stronie: https://ekocuda.com/beauty-awards/.
Ekocuda Beauty Awards 2022 to zupełnie nowe wydarzenie, które ma na celu wsparcie i promocję wyjątkowych produktów naturalnych, organicznych i wegańskich. Rynek kosmetyków naturalnych z roku na rok nabiera coraz większego znaczenia dla świadomych konsumentów. Czego dowodzą także prognozy szacujące, że w latach 2021-2026 średnioroczna stopa wzrostu (CAGR) dla rynku kosmetyków naturalnych wyniesie ponad 10% (według raportu PMR „Rynek kosmetyków Naturalnych w Polsce 2021”*). Warto doceniać firmy stworzone z pasji, kierujące się silnie ugruntowanymi wartościami, misją i działające w zgodzie ze środowiskiem naturalnym. Są to zazwyczaj małe i średnie, przedsiębiorcze firmy, które pomimo post-pandemicznego kryzysu gospodarczego stawiają na nieustanny rozwój. Nowa inicjatywa Ekocuda Beauty Awards uhonoruje marki, które produkując wysokiej jakości kosmetyki, działają odpowiedzialnie i zasługują na zaufanie konsumentów.
- Serdecznie zachęcam do zgłaszania swoich produktów podczas tegorocznej, pierwszej edycji Ekocuda Beauty Awards 2022. Inicjatywa jest dla nas bardzo ważna, ponieważ od wielu lat obserwujemy rynek kosmetyczny i pasjonujemy się pielęgnacją naturalną. Niezwykle cieszy nas intensywny rozwój tej kategorii w ostatnich latach. Z roku na rok rośnie świadomość polskich konsumentów, w związku z czym rozrasta się także nasza społeczność eko sympatyków. W Polsce istnieje wiele marek, których produkty naturalne zasługują na uwagę i docenienie, w związku z czym mamy nadzieję, że Ekocuda Beauty Awards staną się wydarzeniem cyklicznym - mówi Zuzanna Mierzejewska, Prezes Zarządu EKOCUDA Sp. z o.o.
Chętne marki mogą zgłaszać swój udział do 27 października 2022 r. w aż 9 kategoriach:
- Innowacyjny Produkt Roku,
- Debiut Roku,
- Kosmetyk Roku do Pielęgnacji Twarzy,
- Kosmetyk Roku do Pielęgnacji Oczu,
- Kosmetyk Roku do Pielęgnacji Ciała,
- Kosmetyk Roku do Makijażu,
- Kosmetyk Roku do Pielęgnacji Włosów,
- Kosmetyk Roku do Kąpieli,
- Akcesorium Roku Wellness & SPA.
Nagrodzone produkty i ich twórcy uzyskają prawo do posługiwania się dedykowanym znacznikiem: „Ekocuda Beauty Awards 2022” wraz z nazwą Kategorii Konkursowej w swoich działaniach marketingowych. Zwycięskie marki otrzymają także 50% zniżki na dowolne stoisko podczas kolejnych targów Ekocuda w Warszawie (z wyłączeniem stoiska premium i strefy premium) oraz pakiet promocji w kanałach social media organizatora Nagród. Zwycięzcy otrzymają także prestiżowe Statuetki. Przygotowane zostaną przez artystkę Magdalenę Pejgę – absolwentkę Wydziału Szkła Artystycznego na Akademii Sztuki, Architektury i Designu w Pradze, uczestniczkę 5 wystaw indywidualnych w Polsce oraz ponad 30 wystaw zbiorowych za granicą.
W komisji konkursowej zasiądzie aż pięciu ekspertów: Prezes Zarządu EKOCUDA Sp. z o.o. - Zuzanna Mierzejewska, technolog produkcji kosmetyków i produktów leczniczych - Katarzyna Pokonieczna, autorka podcastu o naturalnej pielęgnacji „Do Trzech razy skóra” - Monika Potaczek, aktorka, dziennikarka, producentka spektakli poetyckich i autorka projektów artystycznych Beata Jewiarz oraz dr nauk ekonomicznych Marcin Awdziej z Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: My Company, Hello Zdrowie, Kierunek Kosmetyki, Toksyczna Kosmetyczka, Trusted Cosmetics oraz CosmetiCosmos.
Więcej informacji oraz regulamin nagród znajdą Państwo na stronie internetowej: https://ekocuda.com/beauty-awards/.
* https://wirtualnekosmetyki.pl/-badania-rynkowe/polski-konsument-chetnie-siega-po-kosmetyki-naturalne,-kupujemy-je-glownie-w-drogeriach

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Maciej Dowbor: Mamy dom w Hiszpanii i tam odpoczywamy, ale na co dzień mieszkamy w Polsce. Tu pracujemy, płacimy podatki, a nasze córki chodzą do szkoły
Prezenter zaznacza, że co prawda wraz ze swoją żoną kupili dom w Hiszpanii, to jednak większość czasu spędzają w Polsce. Tutaj bowiem mają pracę, a ich córki chodzą do miejscowych szkół. Maciej Dowbor zdradza też, że dużo lepiej funkcjonuje mu się w naszym kraju. Tu realizuje większość swoich projektów zawodowych, natomiast możliwość wyjechania z dala od Warszawy pomaga mu się wyciszyć, odpocząć od zgiełku i nabrać do wszystkiego dystansu.
Podróże
Damian Janikowski: Po ostatniej walce muszę porządnie odpocząć i wyleczyć kontuzje. Zazwyczaj na wakacje wybieram Egipt albo Turcję

Sportowiec przyznaje, że jego ulubionymi kierunkami na wakacje są Egipt i Turcja. Lubi odpoczywać w egzotycznych kurortach i cieszy się, kiedy cała rodzina ma wreszcie czas dla siebie. Damian Janikowski zaznacza, że teraz przede wszystkim chce wyleczyć kontuzje i naładować akumulatory, a kolejne walki na ringu stoczy dopiero pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.