Komunikaty PR

Turniej „Trafiony, zakupiony” – zgłoszenia jeszcze do końca tygodnia

2021-06-08  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Wielkimi krokami zbliża się w Porcie Łódź wielka bitwa morska na statki. Turniej „Trafiony, zakupiony”, w którym w rolę okrętów wcielą się meble IKEA, odbędzie się w dniach 17 – 19 czerwca. To będą trzy dni pełne pozytywnych emocji! Na wszystkich uczestników zabawy czekają gwarantowane upominki - karta na kwotę 50 zł do IKEA dla każdej drużyny oraz trzy nagrody główne – 3 tys., 2 tys. oraz 1 tys. złotych do wykorzystania w szwedzkim sklepie. Zgłoszenia do Turnieju potrwają do 13 czerwca. 

To już ostatnie dni, kiedy można zgłaszać się do Turnieju organizowanego w Porcie Łódź w dniach 17 – 19 czerwca. Gramy dla Domu Samotnej Matki, który otrzyma zarówno meble biorące udział w zabawie, jak i kartę na zakupy w IKEA na kwotę 3 tys. zł. W Atrium Portu Łódź (obok sklepu IKEA) na czas Turnieju pojawi się ogromna plansza do gry „w statki”, a w roli samych okrętów wystąpią meble IKEA. Meble nie będą przypadkowe, konkretne pozycje zostały wybrane przez przedstawicieli Domu Samotnej Matki w Łodzi. Po zakończeniu rozgrywek zostaną przekazane do Ośrodka jako wyposażenie pokoi terapeutycznych. 

Jak zgłosić się do Turnieju?

  1. Poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem http://bityl.pl/px2pM lub na stronie Portu Łódź
  2. Poprzez media społecznościowe 
    • Zrób zdjęcie sobie lub całej swojej drużynie i wstaw je jako publiczny post na swój profil na Facebooku lub Instagramie
    • Oznacz Port Łódź, koniecznie opatrz zgłoszenie hashtagiem #grajipomagaj.
    • W opisie podaj, kto należy do Twojej drużyny i dlaczego to właśnie Wasz zespół powinien zostać wybrany do turnieju. 

Na zgłoszenia czekamy do 13 czerwca. Do wygrania karty podarunkowe na zakupy w IKEA:
I miejsce: 3 000 zł,
II miejsce: 2 000 zł,
III miejsce: 1 000 zł. 

Dodatkowo na każdą z drużyn biorących udział w turnieju czeka nagroda pocieszenia o wartości 50 zł od IKEA. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.