Komunikaty PR

Turniej „Trafiony, zakupiony” – zgłoszenia jeszcze do końca tygodnia

2021-06-08  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Wielkimi krokami zbliża się w Porcie Łódź wielka bitwa morska na statki. Turniej „Trafiony, zakupiony”, w którym w rolę okrętów wcielą się meble IKEA, odbędzie się w dniach 17 – 19 czerwca. To będą trzy dni pełne pozytywnych emocji! Na wszystkich uczestników zabawy czekają gwarantowane upominki - karta na kwotę 50 zł do IKEA dla każdej drużyny oraz trzy nagrody główne – 3 tys., 2 tys. oraz 1 tys. złotych do wykorzystania w szwedzkim sklepie. Zgłoszenia do Turnieju potrwają do 13 czerwca. 

To już ostatnie dni, kiedy można zgłaszać się do Turnieju organizowanego w Porcie Łódź w dniach 17 – 19 czerwca. Gramy dla Domu Samotnej Matki, który otrzyma zarówno meble biorące udział w zabawie, jak i kartę na zakupy w IKEA na kwotę 3 tys. zł. W Atrium Portu Łódź (obok sklepu IKEA) na czas Turnieju pojawi się ogromna plansza do gry „w statki”, a w roli samych okrętów wystąpią meble IKEA. Meble nie będą przypadkowe, konkretne pozycje zostały wybrane przez przedstawicieli Domu Samotnej Matki w Łodzi. Po zakończeniu rozgrywek zostaną przekazane do Ośrodka jako wyposażenie pokoi terapeutycznych. 

Jak zgłosić się do Turnieju?

  1. Poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem http://bityl.pl/px2pM lub na stronie Portu Łódź
  2. Poprzez media społecznościowe 
    • Zrób zdjęcie sobie lub całej swojej drużynie i wstaw je jako publiczny post na swój profil na Facebooku lub Instagramie
    • Oznacz Port Łódź, koniecznie opatrz zgłoszenie hashtagiem #grajipomagaj.
    • W opisie podaj, kto należy do Twojej drużyny i dlaczego to właśnie Wasz zespół powinien zostać wybrany do turnieju. 

Na zgłoszenia czekamy do 13 czerwca. Do wygrania karty podarunkowe na zakupy w IKEA:
I miejsce: 3 000 zł,
II miejsce: 2 000 zł,
III miejsce: 1 000 zł. 

Dodatkowo na każdą z drużyn biorących udział w turnieju czeka nagroda pocieszenia o wartości 50 zł od IKEA. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.