Komunikaty PR

Uczestnicy Top Model „dbają o swój błysk” z Orbit

2021-10-15  |  15:05
Biuro prasowe

Randka, czas spędzony ze znajomymi, ważna rozmowa czy casting – w takich sytuacjach poczucie pewności siebie to podstawa. Z gumą do żucia Orbit odzyskasz swój błysk i świeży oddech, kiedy tylko będziesz tego potrzebować! Przekonali się o tym uczestnicy programu “Top Model”!

Orbit w ramach kampanii  “Odzyskaj Swój Błysk”, zachęca młodych ludzi do wiary w siebie i budowania pewności siebie. By dotrzeć do młodych odbiorców marka zdecydowała się promować korzyści z żucia bezcukrowych gum  w  6, 7 i 8 odcinku „Top Model”.

Dodatkowo uczestnicy programu wzięli udział w zadaniu specjalnym – nagraniu reklamy gumy do żucia Orbit. Modele pracowali w kilkuosobowych grupach. Każda z nich miała do odegrania 3 sceny: w sypialni, na korcie oraz na basenie. We wszystkich ujęciach widzieliśmy młodych, znudzonych ludzi, którzy odzyskali swoją pewność siebie i ochotę do zabawy, dzięki gumie Orbit. Wspólnym motywem przewodnim zadań było główne hasło akcji „Odzyskaj Swój Błysk”. Było o co walczyć! Nagrodą dla zwycięskiej drużyny była sesja wizerunkowa dla marki. Odcinek z zadaniem oraz sesją widzowie będą mogli zobaczyć już 20 października. Zapraszamy do oglądania!

Ty również chcesz się poczuć pewnie? Po jedzeniu i piciu, podczas nauki, spaceru czy imprezy – sięgaj po Orbit zawsze, kiedy tylko poczujesz, że chcesz odświeżyć swój oddech i zwiększyć pewność siebie! Odzyskaj swój blask z Orbit i dziel się uśmiechem do woli!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.