Komunikaty PR

Uczestnicy Top Model „dbają o swój błysk” z Orbit

2021-10-15  |  15:05
Biuro prasowe

Randka, czas spędzony ze znajomymi, ważna rozmowa czy casting – w takich sytuacjach poczucie pewności siebie to podstawa. Z gumą do żucia Orbit odzyskasz swój błysk i świeży oddech, kiedy tylko będziesz tego potrzebować! Przekonali się o tym uczestnicy programu “Top Model”!

Orbit w ramach kampanii  “Odzyskaj Swój Błysk”, zachęca młodych ludzi do wiary w siebie i budowania pewności siebie. By dotrzeć do młodych odbiorców marka zdecydowała się promować korzyści z żucia bezcukrowych gum  w  6, 7 i 8 odcinku „Top Model”.

Dodatkowo uczestnicy programu wzięli udział w zadaniu specjalnym – nagraniu reklamy gumy do żucia Orbit. Modele pracowali w kilkuosobowych grupach. Każda z nich miała do odegrania 3 sceny: w sypialni, na korcie oraz na basenie. We wszystkich ujęciach widzieliśmy młodych, znudzonych ludzi, którzy odzyskali swoją pewność siebie i ochotę do zabawy, dzięki gumie Orbit. Wspólnym motywem przewodnim zadań było główne hasło akcji „Odzyskaj Swój Błysk”. Było o co walczyć! Nagrodą dla zwycięskiej drużyny była sesja wizerunkowa dla marki. Odcinek z zadaniem oraz sesją widzowie będą mogli zobaczyć już 20 października. Zapraszamy do oglądania!

Ty również chcesz się poczuć pewnie? Po jedzeniu i piciu, podczas nauki, spaceru czy imprezy – sięgaj po Orbit zawsze, kiedy tylko poczujesz, że chcesz odświeżyć swój oddech i zwiększyć pewność siebie! Odzyskaj swój blask z Orbit i dziel się uśmiechem do woli!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”! Biuro prasowe
2024-04-17 | 11:00

Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!

Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na specjalistyczne, ogólnodostępne i jakościowe treści, narodziło się nowe, unikalne medium, które stało się jednym z głównych
Media McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
2024-04-17 | 10:00

McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior
Media Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!
2024-04-06 | 01:00

Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!

Od 28 kwietnia w trzy kolejne niedziele fani Nory Kaminski będą mogli przenieść się do malowniczej Rugii aby śledzić przygody głównej bohaterki. Premiery aż trzech najnowszych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.