Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
Pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży. Marka, która w ubiegłym roku świętowała swoje 40. urodziny, przedstawia wyjątkową odsłonę zegarka zaprojektowanego przez cenionego twórcę młodego pokolenia - Janusza Walczuka.
Janusz Walczuk, znany raper młodego pokolenia, w ciągu ostatnich trzech lat wydał trzy solowe albumy, które od razu zyskały status złotych oraz otrzymały liczne wyróżnienia. Lata doświadczeń, ciężka praca i nauka z każdej porażki pozwoliły mu dojść do etapu, w którym jest teraz i zyskać miano “głosu pokolenia Z”. To właśnie nieustępliwość artysty w dążeniu do celu w duchu #nevergiveup, które jest też hasłem marki G-SHOCK, oraz jego oryginalny styl sprawiły, że marka oraz raper postanowili połączyć siły projektując limitowaną odsłonę zegarka GA-2100.
ULTRA LIMITOWANA ODSŁONA G-SHOCK GA-2100 X JANUSZ WALCZUK
Zegarek o referencji GA-2100-1A1JW01 powstał wyłącznie w liczbie 40 sztuk na cały świat! To wyjątkowy projekt, którego inspirację stanowił unikatowy styl artysty młodego pokolenia. W 2023 roku marka G-SHOCK obchodziła swoje 40. urodziny. Z tej okazji powstał wyjątkowy projekt zegarka GA-2100 -1A1JW01 w symbolicznym nakładzie 40 sztuk.
DESIGN MODELU G-SHOCK X JANUSZ WALCZUK GA-2100 -1A1JW01
Bazą modelu jest klasyczny zegarek GA-2100-1A1ER w czarnej odsłonie z czarnymi indeksami. Pasek zdobi zaprojektowany we współpracy z artystą wzór w kolorze fioletowym, który często pojawia się w twórczości artysty. Zegarek wyposażony jest w podświetlenie Super Iluminator, pokrycie wskazówek Neobrite, funkcję czasu światowego, stoper, timer, 5 alarmów dziennych, kalendarz automatyczny, carbon core guard. Dodatkowo, jak na G-SHOCK przystało, zegarek posiada wodoszczelność do 20 bar (ISO 22810) oraz 3-letnią baterię. Całość została zapakowana w pudełko, które posiada podpis rapera oraz logotyp marki.
-
Inspiracją dla zaprojektowania designu mojego zegarka G-SHOCK było nocne miejskie życie Żoliborza, dzielnicy Warszawy. Miejsca, w którym żyję i pracuję na co dzień. Główne dwa motywy kolorystyczne mają symbolizować odpowiednio: światła miasta oraz nocne życie Warszawy - czerń i fiolet - powiedział Janusz Walczuk.
GDZIE KUPIĆ MODEL G-SHOCK X JANUSZ WALCZUK GA-2100 -1A1JW01
Ten ultra limitowany zegarek G-SHOCK dostępny jest wyłącznie w wybranych sklepach sieci Time Trend oraz na timetrend.pl

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.