Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
Pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży. Marka, która w ubiegłym roku świętowała swoje 40. urodziny, przedstawia wyjątkową odsłonę zegarka zaprojektowanego przez cenionego twórcę młodego pokolenia - Janusza Walczuka.
Janusz Walczuk, znany raper młodego pokolenia, w ciągu ostatnich trzech lat wydał trzy solowe albumy, które od razu zyskały status złotych oraz otrzymały liczne wyróżnienia. Lata doświadczeń, ciężka praca i nauka z każdej porażki pozwoliły mu dojść do etapu, w którym jest teraz i zyskać miano “głosu pokolenia Z”. To właśnie nieustępliwość artysty w dążeniu do celu w duchu #nevergiveup, które jest też hasłem marki G-SHOCK, oraz jego oryginalny styl sprawiły, że marka oraz raper postanowili połączyć siły projektując limitowaną odsłonę zegarka GA-2100.
ULTRA LIMITOWANA ODSŁONA G-SHOCK GA-2100 X JANUSZ WALCZUK
Zegarek o referencji GA-2100-1A1JW01 powstał wyłącznie w liczbie 40 sztuk na cały świat! To wyjątkowy projekt, którego inspirację stanowił unikatowy styl artysty młodego pokolenia. W 2023 roku marka G-SHOCK obchodziła swoje 40. urodziny. Z tej okazji powstał wyjątkowy projekt zegarka GA-2100 -1A1JW01 w symbolicznym nakładzie 40 sztuk.
DESIGN MODELU G-SHOCK X JANUSZ WALCZUK GA-2100 -1A1JW01
Bazą modelu jest klasyczny zegarek GA-2100-1A1ER w czarnej odsłonie z czarnymi indeksami. Pasek zdobi zaprojektowany we współpracy z artystą wzór w kolorze fioletowym, który często pojawia się w twórczości artysty. Zegarek wyposażony jest w podświetlenie Super Iluminator, pokrycie wskazówek Neobrite, funkcję czasu światowego, stoper, timer, 5 alarmów dziennych, kalendarz automatyczny, carbon core guard. Dodatkowo, jak na G-SHOCK przystało, zegarek posiada wodoszczelność do 20 bar (ISO 22810) oraz 3-letnią baterię. Całość została zapakowana w pudełko, które posiada podpis rapera oraz logotyp marki.
-
Inspiracją dla zaprojektowania designu mojego zegarka G-SHOCK było nocne miejskie życie Żoliborza, dzielnicy Warszawy. Miejsca, w którym żyję i pracuję na co dzień. Główne dwa motywy kolorystyczne mają symbolizować odpowiednio: światła miasta oraz nocne życie Warszawy - czerń i fiolet - powiedział Janusz Walczuk.
GDZIE KUPIĆ MODEL G-SHOCK X JANUSZ WALCZUK GA-2100 -1A1JW01
Ten ultra limitowany zegarek G-SHOCK dostępny jest wyłącznie w wybranych sklepach sieci Time Trend oraz na timetrend.pl
Primark wprowadza najnowszą jesienną kolekcję we współpracy z Ritą Orą
Nowy sklep C&A w Blue City
Salon Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie już otwarty!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Barbara Kurdej-Szatan: Przez pięć lat nie prowadziłam żadnych programów w telewizji. Tęskniłam za tym i uważam, że „Cudowne lata” będą hitem TVP
Aktorka przyznaje, że w jej przypadku wrzesień po brzegi wypełniony jest obowiązkami i dlatego musi teraz szczególnie zadbać o swoje zdrowie, aby temu wszystkiemu sprostać. Jej córka rozpoczęła właśnie nowy rok szkolny, a syn poszedł do przedszkola. Ona sama z kolei sporo czasu spędza na planie nowego programu „Cudowne lata”, emitowanego w TVP2. Barbara Kurdej-Szatan cieszy się, że może realizować ten projekt, bo jak podkreśla, przez pięć lat tęskniła za pracą przed kamerami w telewizyjnym studiu.
Gwiazdy
Monika Mrozowska: Zrezygnowałam z wielu projektów zawodowych, żeby się przygotować do nowego roku szkolnego. Dzieciakom zależy na tym, żebym miała dla nich czas
Aktorka zdawała sobie sprawę z tego, że wrzesień nie będzie lekkim miesiącem, bo z początkiem nowego roku szkolnego nastąpi sporo zmian w życiu jej dzieci, a w konsekwencji i ona będzie musiała nieco zmodyfikować swój grafik zawodowy. Niektóre projekty muszą więc poczekać, bo jak podkreśla – nie chce zaniedbywać swoich pociech, a w pracy robić coś na pół gwizdka. Monika Mrozowska wierzy, że wszystko uda się zgrabnie poukładać, jej córka będzie miała udany start w liceum, a młodsi synowie doskonale poradzą sobie w szkole i przedszkolu.
Edukacja
Blisko 80 proc. Polaków obawia się zapalenia płuc. Mimo to świadomość szczepień profilaktycznych jest niska
Prawie 80 proc. Polaków uważa zapalenie płuc za groźną chorobę. Podobny odsetek boi się jej w mniejszym lub większym stopniu. Jednak o pneumokokach – które są przyczyną większości pozaszpitalnych zapaleń płuc – wiedzą niewiele, podobnie jak o szczepieniach przeciwko tej bakterii – wynika z raportu IPPEZ „Polki i Polacy a zapalenie płuc i pneumokoki”. Szczególnie wśród seniorów świadomość problemu jest znikoma, choć czują się oni najmocniej zagrożeni zapaleniem płuc. To przekłada się na niski poziom podejmowanych działań profilaktycznych, mimo że seniorzy mogą skorzystać z bezpłatnych szczepień przeciwko grypie i pneumokokom i zaszczepić się podczas jednej wizyty u lekarza rodzinnego.