Ulubiona muzyka i podcasty ze Spotify dostępne offline w zegarkach Suunto.
Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Podczas treningów i aktywności na świeżym powietrzu często towarzyszy Ci muzyka? Teraz Twoje ulubione playlisty oraz podcasty możesz pobrać ze Spotify bezpośrednio na swój zegarek Suunto 7 i słuchać offline. Ruszaj w teren przy dźwiękach muzyki i osiągaj nowe cele!
Muzyka ma wielką moc, potrafi wzruszać, motywować, a także poruszać nasze najczulsze struny. Teraz możesz ruszyć przed siebie w rytm muzyki, sterując nią z poziomu zegarka na nadgarstku. Jest to możliwe dzięki najnowszej aktualizacji, która pozwoli na korzystanie offline z aplikacji Spotify w zegarkach Suunto 7.
Dzięki nowym zmianom każdy użytkownik Suunto 7 będzie miał możliwość pobrania bezpośrednio na swój zegarek wybranych utworów, albumów, playlist, czy podcastów. Oznacza to, że bez konieczności połączenia z internetem oraz posiadania telefonu w zasięgu ręki będzie można delektować się ulubionymi utworami lub programami w dowolnym miejscu. Przy codziennych aktywnościach, na zakupach, na spacerze, podczas biegania, jazdy na rowerze lub treningu na siłowni — muzyka może towarzyszyć Ci wszędzie.
Jak to działa? Wystarczy w aplikacji Spotify dostępnej w zegarku znaleźć utwory, które planujemy pobrać np. naszą ulubioną playlistę do biegania. Następnie należy wybrać opcję “pobierz”. Po ściągnięciu wybranych list odtwarzania, albumów lub podcastów z biblioteki Spotify, przy ich nazwach powinna pojawić się mała zielona strzałka. Teraz wystarczy już tylko podłączyć słuchawki, włączyć play i rozpocząć muzyczną ucztę, gdziekolwiek jesteś.
Ale to nie wszystko. Odsłuchiwane pliki możesz wstrzymać lub pomijać w dowolnym momencie, co więcej masz możliwość także sterować odtwarzaniem wszystkiego, od urządzeń bezprzewodowych po telewizory i konsole do gier za pomocą Spotify Connect — i to również bezpośrednio z poziomu zegarka.
Nowa aktualizacja jest dostępna już od 27 sierpnia 2021 r.
Nie czekaj — Adventure starts here!
-------
O firmie: Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane.
Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.
Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc'teryx, Atomic i Wilson.
Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:
Amer Sports Poland Sp. z o. o.
ul. Opolska 110, 31-323 Kraków
Spadek konsumpcji jabłek – jak możemy temu przeciwdziałać?
Świadome słodzenie – słodkiego, zbilansowanego życia!
W tych ubraniach będziesz wyglądać i czuć się świetnie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Martyna Wojciechowska: Sztuczna inteligencja zastępująca dziennikarzy i artystów to niepokojący trend. To prowadzi do dezinformacji
Zdaniem dziennikarki należy podchodzić do sztucznej inteligencji z dużą ostrożnością. Uważa, że technologia powinna współpracować z ludźmi, ale nie wykluczać ich z danych obszarów. Może być traktowana jako narzędzie, a nie zastępca człowieka. Brakuje jej bowiem empatii, zdolności do zrozumienia i wyrażania emocji, a także nie wie, co to odpowiedzialność za słowo.
Media
Beata Tadla: Nowe studio „Pytania na śniadanie” jest bardzo uniwersalne. Wszystko mi w nim pasuje i nie ma kakofonii kolorystycznej
Kiedy wystartowała nowa odsłona programu „Pytanie na śniadanie”, to w centrum uwagi widzów znalazły się nie tylko rozmowy prowadzących z gośćmi, ale także aranżacja niezwykle stylowego studia. Gospodyni programu ma nadzieję, że ta przestrzeń zostanie doskonale wykorzystana przez realizatorów, ponieważ stwarza ogromne możliwości. Zaznacza też, że jej samej do gustu szczególnie przypadła kolorystyka ścian imitująca surowy beton.
Ochrona środowiska
Ochrona krajobrazu mało istotna w nowych inwestycjach. Mazurskie gminy chcą to zmienić
Według danych GUS w ubiegłym roku Warmię i Mazury odwiedziło blisko 1,3 mln turystów. Ta liczba ciągle rośnie, podobnie jak presja antropogeniczna i urbanizacyjna na ten region. Jak wynika z badań IBRiS, zarówno mieszkańcy, jak i turyści obawiają się, że może ona stanowić zagrożenie dla walorów przyrodniczych i krajobrazowych Mazur. Zrównoważony rozwój regionu wymaga świadomego planowania i szerokiej współpracy m.in. pomiędzy lokalnymi władzami i mieszkańcami, inwestorami oraz architektami i planistami, którzy dysponują odpowiednimi narzędziami ochrony i kształtowania krajobrazu.