Umowa podpisana: czterogwiazdkowy hotel Golden Tulip Balice Kraków powita gości
W hotelu Metropolo by Golden Tulip w Krakowie Grzegorz Olchawski (CEO 3GO Sp z o.o. s.k.a) oraz Adam Konieczny (Louvre Hotels Group) podpisali porozumienie dotyczące zarządzania nowopowstającym hotelem zlokalizowanym w bezpośrednim sąsiedztwie Międzynarodowego Portu Lotniczego Kraków-Balice. Czterogwiazdkowa inwestycja zaprojektowana z myślą o klientach biznesowych oraz branży eventowej powita pierwszych gości 1 września 2023 roku jako Golden Tulip Balice Kraków.
Jednym z głównych atutów hotelu Golden Tulip Balice Kraków będzie jego położenie. Nowoczesny budynek zostanie wzniesiony na działce oddalonej zaledwie 5 minut zarówno od lotniska Kraków-Balice, największego międzynarodowego portu lotniczego w regionie, jak i od węzła autostrady A4 i obwodnicy Krakowa. Nowy hotel stanowić będzie atrakcyjną bazę wypadową podczas wizyt w Krakowie, zapewni nocleg w wysokim standardzie dla pasażerów linii lotniczych oraz wygodny punkt postojowy w trakcie podróży samochodowych. Dzięki doskonałej widoczności obiektu zarówno z autostrady, jak i z pokładów podchodzących do lądowania samolotów hotel będzie również wspaniałą wizytówką marki Golden Tulip w jednym z najruchliwszych hubów komunikacyjnych w Polsce.
– Jestem bardzo szczęśliwy, mogąc połączyć siły z Louvre Hotels Group. Ogromnie doceniam otwartość oraz profesjonalne wsparcie ze strony tego partnera. Jestem przekonany, że wybór LHG jako podmiotu zarządzającego moim hotelem okaże się trafny. Pomimo obecnego kryzysu grupa rozszerza swoją sieć i jest już drugą co do wielkości grupą hotelową w Europie. Szybki rozwój w skali międzynarodowej i krajowej jest niewątpliwie ważnym atutem. Nie mogę już doczekać się chwili, gdy otworzę drzwi mojego hotelu i powitam w nim pierwszych gości. Mam nadzieję, że wspólnie uda nam się pozytywnie wpłynąć na rozwój branży hotelarskiej i turystycznej – powiedział inwestor Grzegorz Olchawski, CEO 3GO sp. z o.o. S.K.A.
Budynek Golden Tulip Balice Kraków będzie wyraźnie podzielony na części hotelową, restauracyjną i konferencyjną. Dwie ostatnie zostaną zlokalizowane na niższych kondygnacjach obiektu, na wyższych piętrach zaplanowano natomiast przestrzeń noclegową. Elewacja południowej i zachodniej części hotelowej będzie dwuwarstwowa, co nie tylko osłoni gości przed hałasem, ale pozwoli również na montaż paneli fotowoltaicznych. Szczególnie wyeksponowana zostanie południowa fasada budynku, zwrócona w stronę autostrady oraz lotniska, która dzięki elementom brandingowym i nocnej iluminacji uczyni hotel Golden Tulip Balice Kraków jednym z najwyrazistszych elementów miejscowego krajobrazu.
Centralnym punktem budynku będzie hol wejściowy, z którego widoczne będą wszystkie poziomy, trakty komunikacyjne i funkcjonalności nowego hotelu, dzięki czemu goście bez trudu zorientują się w układzie obiektu. Golden Tulip Balice Kraków zostanie wyposażony w miejsca postojowe dla samochodów osobowych i rowerów oraz zapewni możliwość łatwego dojazdu dla autobusów czy samochodów serwisowych. Na terenie inwestycji znajdować się będą również stanowiska ładowania samochodów elektrycznych.
Golden Tulip Balice Kraków zaoferuje gościom 116 czterogwiazdkowych pokoi, w tym 100 pokoi typu standard, 14 typu superior oraz 2 apartamenty. Towarzyszyć im będzie zaplecze konferencyjno-bankietowe z największym pomieszczeniem mogącym pomieścić do 450 osób. Obszerna, wysoka i jasna sala, doskonale skomunikowana z częściami wspólnymi hotelu, wspaniale sprawdzi się podczas wydarzeń, takich jak sympozja, konferencje, wystawy, prezentacje, koncerty czy wesela. Jej uzupełnieniem będzie kolejne 5 sal konferencyjnych o zróżnicowanej powierzchni. Część gastronomiczna, obejmująca restaurację z tarasem oraz duże zaplecze kuchenne, została zaprojektowana z myślą o obsłudze zarówno gości hotelowych czy uczestników organizowanych wydarzeń, jak i klientów indywidualnych, którzy mogą zatrzymać się tu na posiłek na przykład podczas podróży samochodem.
– Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w tym bardzo ważnym przedsięwzięciu, które może liczyć na duże zdywersyfikowanie klientów i korzystać na strategicznym położeniu w pobliżu autostrady. Projekt przygotowano z myślą o bardzo nowoczesnym produkcie hotelowym i nietuzinkowym zapleczu konferencyjnym. Dla klientów lokalnych będzie to miejsce wielkich rodzinnych uroczystości, gdzie poziom jakości i profesjonalizmu przewyższy oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości. Taki jest cel zarówno LHG, jak i naszego partnera i inwestora. To dla nas wielki zaszczyt móc z nim współpracować – powiedział Adam Konieczny, MRICS Development Director Europe, Louvre Hotels Group.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.