Unikalna przestrzeń Moliera2 x Motorola w sercu Warszawy
26 i 27 czerwca w butiku przy ul. Moliera 2 w Warszawie miało miejsce uroczyste otwarcie wspólnej przestrzeni Moliera2 i firmy Motorola. Wydarzenie było inspirowane składanymi smartfonami motorola razr 50 ultra, razr 50 oraz flagowym modelem edge 50 ultra, a kolorem przewodnim był odcień Peach Fuzz, wybrany przez Instytut Pantone na kolor roku 2024.
Technologia i moda w jednym miejscu: Moliera2 łączy siły z Motorolą
Otwarcie strefy Peach Fuzz to zwieńczenie kilkumiesięcznej, współpracy Moliera2 z marką Motorola. Partnerzy biznesowi, współpracownicy, zaprzyjaźnieni fani oraz fanki obu marek spotkali się pod koniec czerwca w butiku Moliera2 w Warszawie, aby wspólnie celebrować sukces w stylizowanej brzoskwiniowej strefie, stanowiącej połączenie świata mody i technologii. Przy lampce Prosecco oraz muzyce na żywo goście mieli szansę zobaczyć najnowszy model ikonicznej „klapki” motorola razr 50 ultra w kolorze Peach Fuzz oraz stworzoną specjalnie na tę okazję, kapsułową kolekcją projektantki Justyny Chrabelskiej. Trendsetterki oraz trendsetterów modowych i technologicznych zapraszamy na oficjalną stronę moliera2.com - w ofercie dostępne są zarówno smartfony, jak i kolekcja modowa inspirowana odcieniem Peach Fuzz.
- Mamy nadzieję, że nasze klientki będą miały okazję często tu wracać - skomentowała wieczór Joanna Piórko, Head of Brand w Moliera2. - Moliera2 i Motorola we wspólnej przestrzeni dają możliwość odkrycia pięknej strony technologii w otoczeniu kolekcji światowych marek modowych. Urok miejsca podkreślają klimatyczne elementy designu takie jak futurystyczny sufit, przyjemne w dotyku materiały i faktury – dodaje.
Smartfon, który przełamuje schemat
Motorola razr 50 ultra to jedyny na rynku składany smartfon, który tak mocno inspirowany jest modą i najnowszymi trendami. Łączy największy zewnętrzny wyświetlacz wśród wszystkich modeli z klapką, z niebanalnym wzornictwem, wykończeniem klasy premium i kolorystką Pantone. Najnowszy razr jest nie tylko piękny, ale też funkcjonalny i kryje w sobie wysokiej klasy podzespoły. W jego nieszablonowym formacie oraz niepowtarzalnym wzornictwie można się zakochać. Będzie idealnym uzupełnieniem wieczorowej kreacji, ale także idealnym urządzeniem na co dzień dla osób o wysokiej wrażliwości na swój indywidualny styl.
- Dzięki naszej współpracy w Warszawie powstała wyjątkowa strefa, która łączy technologię z modą. Jest to unikalny projekt w skali europejskiej, który udało się zrealizować w Polsce w oparciu o nasze wspólne doświadczenia. Motorola jest jego częścią, ponieważ nasze smartfony są w pewien sposób wyjątkowe i niepowtarzalne. Rozumiemy modę, rozumiemy potrzebę piękna i potrafimy połączyć design z funkcjonalnością. Projektujemy urządzenia z myślą o użytkownikach - powiedziała Anna Staszyńska, Head of Marketing w firmie Motorola.
Kolekcja inspirowana Peach Fuzz
Szczegóły tworzące niesamowitą, spójną całość to też znak rozpoznawczy ubrań autorstwa Justyny Chrabelskiej. Projektantka słynie z prostych, a równocześnie nieszablonowych rozwiązań. Łatwe do noszenia ubrania, zestawienie miejskiego szyku i luzu oraz wyraziste detale będące modową kropką nad i, to cechy wyróżniające dzieła Justyny. Podczas czerwcowego wydarzenia uczestnicy mogli zapoznać się z najnowszą kolekcją inspirowaną m.in. odcieniem Peach Fuzz.
Moliera2 i Motorola pracują nad kolejnymi wspólnymi projektami
Celebracja harmonii zachodzącej pomiędzy światem mody a innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi - tak określić można współpracę Moliera2 i firmy Motorola. Marki połączyły siły już w zeszłym roku. Świąteczno-noworoczna kampania Moliera2 została uzupełniona o smartfon motorola razr 40 ultra inspirowany kolorami Pantone. Autorem sesji zdjęciowej był Mateusz Stefanowski. Po ostatnim sukcesie, marki się nie zatrzymują. Moliera2 i Motorola pracują nad kolejnymi wspólnymi projektami, zapowiadając równie inspirujące nowości na drugą połowę 2024 roku. Kooperacja ta oparta jest na wspólnej wizji przyszłości i definiowania nowych standardów łączących świat mody i innowacji.
Nowo otwarta strefa Peach Fuzz w butiku Moliera2 będzie dostępna dla klientów przez najbliższe kilka miesięcy, oferując ekspozycję smartfonów Motorola oraz możliwość ich zakupu.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.