Komunikaty PR

enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy

2024-10-15  |  16:00
Biuro prasowe

Centrum Medyczne ENEL-MED po raz kolejny wspiera rozwój zawodowy lekarzy, organizując wielodyscyplinarne projekty edukacyjne. Ostatnia konferencja „VITAzdrowie. O prewencji chorób oraz roli makro- i mikroskładników” zgromadziła ponad trzystu uczestników, umożliwiając im poszerzenie wiedzy na temat najnowszych trendów w prewencji zdrowia oraz farmakologicznym leczeniu chorób.

– W enel-med na co dzień pacjentami opiekuje się ponad dwa tysiące lekarzy. Będąc ich partnerem chcemy nie tylko zapewniać jak najlepsze warunki pracy takie jak prestiżowe placówki czy nowoczesny sprzęt diagnostyczny, ale również proponować im inicjatywy wspierające ich rozwój zawodowy. Dlatego regularnie organizujemy konferencje, webinary, warsztaty, ponieważ wiemy, jak kluczowe są szkolenia i edukacja w ich pracy. To nie tylko szansa na zdobycie najnowszej wiedzy, ale również doskonała okazja do wymiany doświadczeń, co przekłada się na rozwijanie nowych pomysłów i podnoszenie jakości opieki nad pacjentami. Wysoka frekwencja spotkania VITAzdrowie, kilkaset lekarzy w jednym miejscu, potwierdza, że robimy to dobrze – mówi Jacek Rozwadowski, prezes zarządu Centrum Medycznego ENEL-MED.

Holistyczne podejście

Podczas tegorocznej październikowej konferencji „VITAzdrowie. O prewencji chorób oraz roli makro- i mikroskładników” poruszono kluczowe zagadnienia dotyczące zapobiegania chorobom, leczenia farmakologicznego oraz znaczenia witamin i minerałów w zdrowiu pacjentów. Celem wydarzenia było zainicjowanie dyskusji na temat powiązań między różnymi aspektami zdrowia, a także ich wpływu na dobrostan pacjentów i przebieg terapii. Konferencja składała się z pięciu sesji, które dotyczyły różnych układów organizmu, takich jak gruczoły dokrewne, układ krwionośny, układ odpornościowy, tkanka tłuszczowa oraz układ nerwowy. W programie znalazły się ważne tematy, takie jak nowoczesne terapie cukrzycy typu 2, leczenie niedokrwistości, metody szczepień, a także skuteczne podejścia do otyłości i personalizacji terapii depresji. Uczestnicy dyskutowali o związku między emocjami a jedzeniem oraz o suplementacji witaminą D.

Dodatkowo, konferencję wzbogaciły warsztaty ultrasonograficzne, podczas których lekarze zdobywali praktyczne umiejętności w diagnostyce wspomaganej przez sztuczną inteligencję, koncentrując się na USG tarczycy, piersi i jamy brzusznej.

Konferencja odbyła się 5 października 2024 roku w hotelu Crowne Plaza Warsaw przy Rondzie Daszyńskiego 2 w Warszawie. Wydarzenie miało charakter bezpłatny i zgromadziło 316 lekarzy.

Znakomici eksperci

Wśród panelistów znaleźli się eksperci zajmujący się różnymi dziedzinami medycyny, od internistów, przez ginekologów, po ortopedów. Uczestnicy konferencji mogli posłuchać m.in.: dr n. med. Monikę Łukasiewicz (spec. położnictwo i ginekologia), prof. dr hab. n. med. Pawła Balsama (spec. kardiologia), prof. dr hab. n. med. Alinę Kuryłowicz (spec. endokrynologia i diabetologia), prof. dr hab. n. med. Iwonę Hus (spec. hematologia), dr hab. n. med. Ernesta Kuchara (spec. pediatria i medycyna sportowa), prof. dr hab. n. med. i n. o zdr. Anetę Nitsch-Osuch (spec. epidemiologia i pediatria), dr hab. n. med. Annę Popławską-Kitę (spec. endokrynologia) i wielu innych.

Lekarze oceniają enel-med wysoko

Lekarze doceniają warunki pracy oraz projekty edukacyjno-informacyjne organizowane przez enel-med, wynika z badania satysfakcji realizowanego przez cały rok wśród lekarzy sieci. Ogólny wynik ich satysfakcji z pracy w przychodniach sieci wynosi 5,38 w skali 1-6. W szczególności specjaliści wysoko oceniają warunki pracy (gabinety i wyposażenie – 5,54) oraz codzienne wsparcie zespołu administracyjnego (5,64) i medycznego nielekarskiego (5,68).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie Biuro prasowe
2024-10-29 | 06:00

Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie

Udar mózgu to zdarzenie, które zabiera zdrowie, sprawność, a czasem nawet życie. Może dotknąć każdego - jest trzecią najczęstszą przyczyną śmierci i głównym
Zdrowie Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.
2024-10-24 | 18:00

Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.

Badania pokazują, że kiedy dni stają się krótsze - zmniejszona ekspozycja na światło dzienne może wpływać na nasz nastrój. Okres po zmianie czasu, wraz
Zdrowie Świętuj Dzień Uśmiechu z Orbit® i odkryj moc jogi śmiechu
2024-10-14 | 13:00

Świętuj Dzień Uśmiechu z Orbit® i odkryj moc jogi śmiechu

Marka bezcukrowych gum do żucia Orbit® co roku w programie edukacyjnym „Dziel się Uśmiechem” przypomina, jak ważna jest również higiena jamy ustnej, tak aby nasze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.