Francuski sposób na piękno bez wysiłku z NOTE Cosmétique
PR
............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/
Francuzki uchodzą za ekspertki od makijażu i pielęgnacji. Warto je naśladować, bo uosabiają niewymuszony szyk i naturalność w każdym wieku. Wyglądają pięknie, a jednocześnie robią wrażenie, jakby przychodziło im to bez wysiłku. I coś w tym jest. Świat kojarzy i wielbi francuskie ikony piękna – Catherine Deneuve, Ines de la Fressange, Vanesse Paradis, Laetycję Castę czy Marrion Cottilard. Docenione są nie tylko ich stylizacje z czerwonego dywanu, przygotowywane przez sztab makijażystów, stylistów i fryzjerów, ale też te codzienne, nonszalanckie, ale nigdy niepozbawione ponadczasowej elegancji.
Sekretem ich pięknej cery jest systematyczna pielęgnacja domowa, która uzupełniają zabiegami kosmetycznymi – ich ojczyzna jest przecież kolebką pielęgnacji gabinetowej. Regularne wizyty u l’esthéticienne, czyli kosmetyczki to coś, co Francuski wynoszą z domu i traktują jako jeden z oczywistych elementów dbania o siebie. Na co dzień trzymają się kosmetycznej rutyny, której podstawą jest dbałość o nawilżenie i codzienne oczyszczanie polegające na usunięciu resztek makijażu i zanieczyszczeń.
Francuzki nie uciekają się do używania dziesiątek produktów, ale też się nie ograniczają. Za najskuteczniejsze oczyszczanie uważają to, które polega przynajmniej na dwóch etapach – cenią wody micelarne i żele myjące. Do nawilżenia skóry stosują natomiast bogate w aktywne składniki serum do twarzy.
Sposób na piękny makijaż? Naturalność, która nie oznacza braku makijażu, tylko robienie takiego, który nie rzuca się w oczy, ale wydobywa naturalne piękno i podkreśla atuty. Mocno kryjące podkłady nie lądują na szczytach bestsellerów – popularnością cieszą się za to kremy typu BB, które subtelnie wyrównują koloryt skóry, bez efektu maski jak KREM BB NOTE Cosmétique z SPF 15.
Cenione szczególnie te o właściwościach nawilżających oraz takie, które jak kremy BB NOTE dodatkowo zapewniają ochronę przeciwsłoneczną – ta ostatnia jest dla Francuzek bardzo ważna – świetnie wpisuje się w ich sposób dbania o urodę, polegający przede wszystkim na zapobieganiu procesom starzenia. Przez wieki jasna karnacja była powodem do dumy i oznaką szlacheckiego pochodzenia. Warto wiedzieć, że świadomość zgubnego wpływu promieni słonecznych jest we Francji wysoka od dziesięcioleci i używanie produktów z filtrami wpisane jest w codzienną, w dodatku całoroczną rutynę od dawna. Tym powinniśmy się inspirować.
Produktem, który nie schodzi z francuskich list bestsellerów jest też korektor. Francuzki doceniają jego uniwersalność – może uzupełniać efekt uzyskany dzięki kremom BB lub być stosowany niezależnie od nich, jest idealny, by zatuszować cienie pod oczami. Malutki korektor w płynie FULL COVERAGE LIQUID CONCEALER NOTE można mieć w torebce i zaaplikować w razie potrzeby w ciągu dnia.
Do modelowania twarzy Francuzki najcześciej używają różu i rozświetlacza – bronzery rezerwując na sezon letni, kiedy ich skóra jest opalona, a w ich wypadku raczej muśnięta słońcem niż spalona na heban – tego zgodnie z najnowszymi trendami i zaleceniami lekarzy unikają. Dlatego też rozświetlacz wypiekany BAKED HIGHLIGHTER NOTE występuje w dwóch odcieniach – chłodnym i ciepłym, aby jak najtrafniej dopasować się do zmiennego w ciągu roku odcienia karnacji. Dzięki specjalnym perełkom w formule Rozświetlacz NOTE pozostawi promienny wygląd na skórze.
Jak mieszkanki Heksagonu podchodzą do makijażu oczu? Dla nich polega on przede wszystkim na zadbaniu o ich odpowiednią oprawę – starannie wyregulowane i przyciemnione (ale nie za mocno!) brwi oraz na użyciu maskary, która podkręci, wydłuży i pogrubi rzęsy jak NOTE Real look mascara, najchętniej czarnej, ale powodzeniem cieszą też dwa inne kolory – granat i brąz.
Symbolem francuskiego stylu makijażu jest oczywiście czerwona szminka i nie ma w tym żadnej przesady. Można wybrać wersję klasyczną jak DEEP IMPACT LIPSTICK 13 Impressive Red lub matową w płynie NOTE MATTEVER LIP-INK NOTE 13 Dating Red. Trzeba tylko pamiętać, że czerwieni jest wiele – od malinowej do strażackiej przez karmin jak ze średniowiecznych malowideł. Najważniejsze jest odpowiednie dobranie odcienia do karnacji. Ważne jest również, jak odcień pomadki komponuje się z kolorem włosów. Najlepiej przetestować na sobie kilka wersji – wiele zależy po prostu od nastroju. Warto jednak odważyć się nosić czerwień na ustach – jest jak kreacja o ponadczasowym fasonie i ma moc dodawania odwagi i pewności siebie.
Alternatywa dla czerwieni? Francuzki uwielbiają także szminki w odcieniach beżu jak NOTE MATTEVER LIP-INK NOTE First Love Beige lub Peach ROse – te ostatnie sprawdzają się w popularnym nad Sekwaną makijażu typu make up no make up – przede wszystkim korygującym niedoskonałości, niewidocznym dla niewprawnego oka, ale pięknym i podkreślającym naturalny wdzięk.
NOTE Cosmétique to globalna marka kosmetyczna inspirowana Paryżem, dynamicznym miastem o nieograniczonej kreatywności w modzie, urodzie i kulturze.
Wielokulturowa atmosfera Paryża skłoniła nas do stworzenia marki, która umożliwi odkrycie każdej kobiety, w każdej kulturze i na każdym etapie jej życia najlepsza wersja siebie wyrażająca swoje wyjątkowe piękno – mówi Jackie Celestin-André - Global Marketing & Digital Director - Szczycimy się dostarczaniem niedrogich, wysokiej jakości produktów kosmetycznych dla kobiet na całym świecie. Nasze wysoce napigmentowane produkty do ust, oczu, twarzy i paznokci są przeznaczone dla wszystkich rodzajów skóry i odcieni skóry. Ponieważ Note jest obecny w wielu krajach, nasi konsumenci są częścią wielu kultur. Wierzymy, że naszym celem jako marki jest nie tylko zapewnienie konsumentom wydajności i ceny, ale także, co ważne, ich osobistych przekonań.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.