Komunikaty PR

Kolejne nowości od Sandry Kubickiej w sieci Kontigo

2021-07-31  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl

Znana modelka Sandra Kubicka stworzyła przy współpracy z siecią sklepów kosmetycznych Kontigo autorskie perfumy All Day i All Night. Rok po premierze swojej marki Kubicka wzbogaciła ją o nowość – mgiełkę zapachową ze złotymi drobinkami All Night. Do końca lipca w Kontigo trwa także wielkie testowanie All Day / All Night, w ramach którego na całą markę obowiązują specjalne promocje.

All Day / All Night to marka zapachowa stworzona przez Sandrę Kubicką wraz z ekspertami sieci Kontigo. Zapachy na dzień i na noc zostały zaprojektowane z myślą o współczesnych kobietach, a za inspirację do kosmetyków posłużyły kontrastujące idde i definicje kobiecości oraz kobiecej natury. Markę promuje hasło „Zdobywam dzień, uwodzę noc”, a same zapachy są odzwierciedleniem z jednej strony delikatnej i  romantycznej, a z drugiej silnej i sensualnej osobowości Sandry Kubickiej.

Mgiełka zapachowa All Night dla nowoczesnych, niezależnych kobiet

Jak dotąd w linii zapachowej Sandry Kubickiej znalazła się woda perfumowana All Day, urzekająca głębią eleganckiego zapachu wanilii połączonego z aromatem nut owocowych, paczuli i drzewa sandałowego. Jej uzupełnieniem jest mgiełka zapachowa na dzień. W ofercie marki znajduje się także woda perfumowana na noc All Night z magnetyczną kompozycją kwiatowo-orientalną i wyraźnym akcentem wanilii, jaśminu i pieprzu oraz dodatkiem płatków złota. W lipcu na półkach Kontigo pojawiła się nowość – mgiełka All Night ze złotymi drobinkami, która poza kuszącym zapachem owoców, jaśminu i drzewa sandałowego, nadaje skórze błyszczące wykończenie.

 - Mgiełka zapachowa All Night jest idealnym dopełnieniem uwielbianej przez nasze klientki marki All Day / All Night. To propozycja dla nowoczesnej i niezależnej kobiety, która wie, czego pragnie i gloryfikuje swoją seksualność. To również idealny produkt na letnie, upalne i romantyczne wieczory, podczas których perfumy są dla wielu z nas zbyt „ciężkim” kosmetykiem – mówi Magdalena Dąbrowska, menadżerka ds. marketingu w Kontigo.

Wielkie testowanie All Day / All Night w sieci Kontigo

Z okazji 1. urodzin marki All Day / All Night by Sandra Kubicka sieć Kontigo przygotowała niespodzianki dla miłośniczek zapachów stworzonych przy współpracy z modelką. Do końca lipca w Kontigo trwa akcja wielkiego testowania, w ramach której na całą markę All Day / All Night obowiązuje promocja -20 proc., a dodatkowo za 1 gr można dokupić próbkę drugiego zapachu. To więc dobry moment, by wypróbować zapachy opracowane przez Kubicką i dać się uwieść dwóm odsłonom kobiecości.

Nowa mgiełka zapachowa All Night jest dostępna wyłącznie w sieci sklepów kosmetycznych Kontigo. W serii All Day / All Night są także dostępne wody perfumowane w objętościach 30 i 50 ml, a także mgiełka All Day.

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.