Komunikaty PR

Marka OnlyBio.life z najmocniejszym kontem na Tik Toku

2021-08-17  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group

Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl

OnlyBio.life, pierwsza marka kosmetyczna z rekomendacją Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego, zaledwie rok temu, jako jedna z pierwszych marek kosmetycznych, zadebiutowała na TikToku - najczęściej pobieranej aplikacji na świecie w 2020 roku. Dzisiaj marka OnlyBio.life skupia największe grono obserwujących i posiada najsilniejszy kontent poradników beauty spośród polskich marek kosmetycznych.  

Nasza marka dostrzegła popularność, kreowane trendy oraz silnie budowane społeczności i bardzo szybko wykorzystała tę dynamicznie rozwijającą się platformę. TikTok to nie tylko kreatywne tutoriale i wiralowa muzyka, ale miejsce, gdzie współczesna młodzież poszukuje wiarygodnych treści, relacji i idoli. Aplikacja angażuje nie tylko tych najmłodszych, bo z aplikacji korzysta coraz to więcej osób w wieku 25+ i od kilku miesięcy obserwujemy ich ciągły wzrost. TikTok OnlyBio.life przekroczył 100 tys. obserwujących i wciąż się poszerza. Nasz  największy sukces na platformie TikTok to przeprowadzona kampania #OnlyBalance, która uzyskała ponad 500 mln wyświetleń. W ciągu 7 ostatnich dni nasz kanał odwiedziło 5 550 525 użytkowników, a w ciągu 28 ostatnich dni 13 913 939. Ciągły wzrost zaangażowania odbiorców zauważamy po rosnącej liczbie komentarzy i udostępnień filmików  – mówi Marcin Pawlikowski, prezes zarządu OnlyBio.life

Na kanale OnlyBio.life obserwujący każdego dnia poznają tajniki świadomej i naturalnej pielęgnacji. Informowani są o premierach nowości marki a także znajdują porady jak stosować poszczególne serie kosmetyków, w jaki sposób je łączyć, by uzyskać najlepsze efekty pielęgnacyjne. Jeśli chcecie obserwować dalszy rozwój marki i kolejną porcję materiałów, które OnlyBio przygotowało, wystarczy obserwować profil-  tiktok.com/@onlybio.life 

 

OnlyBio.life to polska firma produkująca naturalne kosmetyki i środki do pielęgnacji domu oparte na innowacyjnym opatentowanym składniku z rzepaku- myjącej biosurfaktynie i nawilżającym lewanie. Pierwsza marka kosmetyczna z rekomendacją Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego. Filozofia marki to 3 x 100%, która nieustannie określa kierunek działań. Jej założeniem jest tworzenie produktów w 100% naturalnych, zapakowanych w 100% ekologiczne opakowania oraz produkowanych w 100% nowoczesnej, zielonej fabryce. Kosmetyki i środki czystości są naturalne, w 100% bezpieczne, produkowane w ekologicznej fabryce, przy użyciu najnowocześniejszych technologii. Biodegradowalne oraz w 100% wegańskie, co potwierdza certyfikat Vegan Society. Naturalne i ekologiczne pochodzenie, poświadcza certyfikat EcoCert. Kosmetyki hipoalergiczne otrzymały certyfikat Astma-Allergy Denmark, co oznacza, że wszystkie składniki są przebadane i nie zawierają żadnych alergenów. Dlatego też produkty marki OnlyBio.life są w 100% przyjazne skórze i przebadane dermatologicznie. Doskonale ją pielęgnują, nie uczulają, przeznaczone są do skóry wrażliwej jak i alergicznej. Są nie tylko skuteczne, ale przede wszystkim bezpieczne i to nawet dla najmłodszych domowników czy też zwierząt.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Talk&More Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Podróże

Damian Janikowski: Po ostatniej walce muszę porządnie odpocząć i wyleczyć kontuzje. Zazwyczaj na wakacje wybieram Egipt albo Turcję

Sportowiec przyznaje, że jego ulubionymi kierunkami na wakacje są Egipt i Turcja. Lubi odpoczywać w egzotycznych kurortach i cieszy się, kiedy cała rodzina ma wreszcie czas dla siebie. Damian Janikowski zaznacza, że teraz przede wszystkim chce wyleczyć kontuzje i naładować akumulatory, a kolejne walki na ringu stoczy dopiero pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.