Komunikaty PR

Marka OnlyBio.life z najmocniejszym kontem na Tik Toku

2021-08-17  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group

Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl

OnlyBio.life, pierwsza marka kosmetyczna z rekomendacją Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego, zaledwie rok temu, jako jedna z pierwszych marek kosmetycznych, zadebiutowała na TikToku - najczęściej pobieranej aplikacji na świecie w 2020 roku. Dzisiaj marka OnlyBio.life skupia największe grono obserwujących i posiada najsilniejszy kontent poradników beauty spośród polskich marek kosmetycznych.  

Nasza marka dostrzegła popularność, kreowane trendy oraz silnie budowane społeczności i bardzo szybko wykorzystała tę dynamicznie rozwijającą się platformę. TikTok to nie tylko kreatywne tutoriale i wiralowa muzyka, ale miejsce, gdzie współczesna młodzież poszukuje wiarygodnych treści, relacji i idoli. Aplikacja angażuje nie tylko tych najmłodszych, bo z aplikacji korzysta coraz to więcej osób w wieku 25+ i od kilku miesięcy obserwujemy ich ciągły wzrost. TikTok OnlyBio.life przekroczył 100 tys. obserwujących i wciąż się poszerza. Nasz  największy sukces na platformie TikTok to przeprowadzona kampania #OnlyBalance, która uzyskała ponad 500 mln wyświetleń. W ciągu 7 ostatnich dni nasz kanał odwiedziło 5 550 525 użytkowników, a w ciągu 28 ostatnich dni 13 913 939. Ciągły wzrost zaangażowania odbiorców zauważamy po rosnącej liczbie komentarzy i udostępnień filmików  – mówi Marcin Pawlikowski, prezes zarządu OnlyBio.life

Na kanale OnlyBio.life obserwujący każdego dnia poznają tajniki świadomej i naturalnej pielęgnacji. Informowani są o premierach nowości marki a także znajdują porady jak stosować poszczególne serie kosmetyków, w jaki sposób je łączyć, by uzyskać najlepsze efekty pielęgnacyjne. Jeśli chcecie obserwować dalszy rozwój marki i kolejną porcję materiałów, które OnlyBio przygotowało, wystarczy obserwować profil-  tiktok.com/@onlybio.life 

 

OnlyBio.life to polska firma produkująca naturalne kosmetyki i środki do pielęgnacji domu oparte na innowacyjnym opatentowanym składniku z rzepaku- myjącej biosurfaktynie i nawilżającym lewanie. Pierwsza marka kosmetyczna z rekomendacją Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego. Filozofia marki to 3 x 100%, która nieustannie określa kierunek działań. Jej założeniem jest tworzenie produktów w 100% naturalnych, zapakowanych w 100% ekologiczne opakowania oraz produkowanych w 100% nowoczesnej, zielonej fabryce. Kosmetyki i środki czystości są naturalne, w 100% bezpieczne, produkowane w ekologicznej fabryce, przy użyciu najnowocześniejszych technologii. Biodegradowalne oraz w 100% wegańskie, co potwierdza certyfikat Vegan Society. Naturalne i ekologiczne pochodzenie, poświadcza certyfikat EcoCert. Kosmetyki hipoalergiczne otrzymały certyfikat Astma-Allergy Denmark, co oznacza, że wszystkie składniki są przebadane i nie zawierają żadnych alergenów. Dlatego też produkty marki OnlyBio.life są w 100% przyjazne skórze i przebadane dermatologicznie. Doskonale ją pielęgnują, nie uczulają, przeznaczone są do skóry wrażliwej jak i alergicznej. Są nie tylko skuteczne, ale przede wszystkim bezpieczne i to nawet dla najmłodszych domowników czy też zwierząt.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Talk&More Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.