Marka OnlyBio.life z najmocniejszym kontem na Tik Toku

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group
Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl
OnlyBio.life, pierwsza marka kosmetyczna z rekomendacją Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego, zaledwie rok temu, jako jedna z pierwszych marek kosmetycznych, zadebiutowała na TikToku - najczęściej pobieranej aplikacji na świecie w 2020 roku. Dzisiaj marka OnlyBio.life skupia największe grono obserwujących i posiada najsilniejszy kontent poradników beauty spośród polskich marek kosmetycznych.
Nasza marka dostrzegła popularność, kreowane trendy oraz silnie budowane społeczności i bardzo szybko wykorzystała tę dynamicznie rozwijającą się platformę. TikTok to nie tylko kreatywne tutoriale i wiralowa muzyka, ale miejsce, gdzie współczesna młodzież poszukuje wiarygodnych treści, relacji i idoli. Aplikacja angażuje nie tylko tych najmłodszych, bo z aplikacji korzysta coraz to więcej osób w wieku 25+ i od kilku miesięcy obserwujemy ich ciągły wzrost. TikTok OnlyBio.life przekroczył 100 tys. obserwujących i wciąż się poszerza. Nasz największy sukces na platformie TikTok to przeprowadzona kampania #OnlyBalance, która uzyskała ponad 500 mln wyświetleń. W ciągu 7 ostatnich dni nasz kanał odwiedziło 5 550 525 użytkowników, a w ciągu 28 ostatnich dni 13 913 939. Ciągły wzrost zaangażowania odbiorców zauważamy po rosnącej liczbie komentarzy i udostępnień filmików – mówi Marcin Pawlikowski, prezes zarządu OnlyBio.life
Na kanale OnlyBio.life obserwujący każdego dnia poznają tajniki świadomej i naturalnej pielęgnacji. Informowani są o premierach nowości marki a także znajdują porady jak stosować poszczególne serie kosmetyków, w jaki sposób je łączyć, by uzyskać najlepsze efekty pielęgnacyjne. Jeśli chcecie obserwować dalszy rozwój marki i kolejną porcję materiałów, które OnlyBio przygotowało, wystarczy obserwować profil- tiktok.com/@onlybio.life
OnlyBio.life to polska firma produkująca naturalne kosmetyki i środki do pielęgnacji domu oparte na innowacyjnym opatentowanym składniku z rzepaku- myjącej biosurfaktynie i nawilżającym lewanie. Pierwsza marka kosmetyczna z rekomendacją Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego. Filozofia marki to 3 x 100%, która nieustannie określa kierunek działań. Jej założeniem jest tworzenie produktów w 100% naturalnych, zapakowanych w 100% ekologiczne opakowania oraz produkowanych w 100% nowoczesnej, zielonej fabryce. Kosmetyki i środki czystości są naturalne, w 100% bezpieczne, produkowane w ekologicznej fabryce, przy użyciu najnowocześniejszych technologii. Biodegradowalne oraz w 100% wegańskie, co potwierdza certyfikat Vegan Society. Naturalne i ekologiczne pochodzenie, poświadcza certyfikat EcoCert. Kosmetyki hipoalergiczne otrzymały certyfikat Astma-Allergy Denmark, co oznacza, że wszystkie składniki są przebadane i nie zawierają żadnych alergenów. Dlatego też produkty marki OnlyBio.life są w 100% przyjazne skórze i przebadane dermatologicznie. Doskonale ją pielęgnują, nie uczulają, przeznaczone są do skóry wrażliwej jak i alergicznej. Są nie tylko skuteczne, ale przede wszystkim bezpieczne i to nawet dla najmłodszych domowników czy też zwierząt.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.