Komunikaty PR

NEBOA RATUJE OCEANY

2021-07-29  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Korzeń
PREMIO ANNA KORZEŃ

Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl

Oceany toną w plastiku. Już dziś ponad 300 milionów ton sztucznych odpadów zalega w oceanicznej toni, a każdego roku kolejne 8 milionów ton trafia tam, powiększając pływające gigantyczne wyspy śmieci. To najwyższy czas, aby podjąć realne działania mające na celu oczyszczenie wód z plastiku. W przeciwnym razie w 2050 roku będzie go w oceanach więcej niż ryb. 

 
Wielka Pacyficzna Plama Śmieci to największa z wysp plastikowych odpadów, które utworzyły się na oceanach. Składa się z około 1,8 biliona kawałków plastiku i waży około 80 000 ton. Jej powierzchnia to 1,6 miliona kilometrów kwadratowych – to obszar prawie pięciokrotnie większy od Polski. To morskie wysypisko tworzą przede wszystkim plastikowe drobiny mniejsze niż 0,5 milimetra, a także duże ilości większych odpadków, takich jak np. sieci rybackie, plastikowe skrzynie, torebki foliowe czy plastikowe butelki, które trafiły do oceanu niesione wraz z rzekami. Podobne skupiska plastikowych odpadków utworzyły się we wszystkich oceanach, a ich istnienie jest największym zagrożeniem dla morskich ekosystemów. 

NEBOA jako pierwsza polska marka kosmetyczna podjęła zobowiązanie codziennej dbałości o Planetę w myśl filozofii RESPECT THE NATURE, stawiając na unikalny koncept w zakresie produkcji opakowań kosmetyków. Są one wytwarzane z plastiku wydobytego z oceanów. Każde opakowanie Neboa sprawia, że z oceanów znikają plastikowe odpady. Przykładowo, każda butelka Neboa sprawia, że z wód wyławiany jest plastik o równowartości 37,5 słomki. Dzięki dotychczasowym działaniom NEBOA z oceanów wyłowiono już ponad 15 ton plastikowych odpadów.

Na stronie internetowej marki, w zakładce „O marce” można skorzystać z interaktywnego modułu, który pokazuje, ile słomek znika z ocenów dzięki Neboa! (https://neboa.pl/o-marce/)
Działając wspólnie – tworzymy ocean możliwości i możemy realnie wpływać́ na losy naszej Planety. NEBOA to krok do przodu, dodatkowa kropla w codziennych EKO wyborach. Oferujemy użytkownikom proste rozwiązanie, dzięki któremu każdy będzie mógł zatroszczyć się o środowisko. Zmieniamy kurs z LESS IS MORE na MORE IS LESS, bo im więcej kosmetyków NEBOA w naszych łazienkach, tym mniej plastiku w oceanach” – wyjaśnia Gabriela Karbowska, brand managerka marki, i dodaje: 


W przypadku NEBOA hasło „Respect The Nature” to nie tylko kolejny hasztag, lecz filozofia działania, która towarzyszy marce na wszystkich obszarach działania: od tworzenia wegańskich i naturalnych receptur kosmetyków, poprzez opakowania stworzone w duchu less waste, kończąc na komunikacji marki opartej na edukacji w zakresie troski o naszą Planetę.”  


NEBOA to 14 kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy. Nowatorskie wegańskie formuły produktów czerpią z bogactwa składników naturalnych o wysokiej skuteczności. Każda z pięciu linii to kompletny zestaw szamponu i odżywki, który stanowi podstawę codziennej rutyny i spełnia potrzeby nawet najbardziej wymagających włosów. W ofercie NEBOA znajdują się kosmetyki przeznaczone do każdego rodzaju pasm. Doskonale myją, nawilżają i regenerują zarówno cienkie, łamliwe czy puszące się włosy, jak i te zniszczone czy przetłuszczające się. Ofertę marki uzupełniają specjalistyczne kosmetyki: wcierka i peeling, przeznaczone do skutecznej pielęgnacji skóry głowy, a także seria dla mężczyzn. 


Kosmetyki NEBOA są dostępne wyłącznie w sieci Rossmann. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PREMIO ANNA KORZEŃ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Podróże

Damian Janikowski: Po ostatniej walce muszę porządnie odpocząć i wyleczyć kontuzje. Zazwyczaj na wakacje wybieram Egipt albo Turcję

Sportowiec przyznaje, że jego ulubionymi kierunkami na wakacje są Egipt i Turcja. Lubi odpoczywać w egzotycznych kurortach i cieszy się, kiedy cała rodzina ma wreszcie czas dla siebie. Damian Janikowski zaznacza, że teraz przede wszystkim chce wyleczyć kontuzje i naładować akumulatory, a kolejne walki na ringu stoczy dopiero pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.