Olśnij wyglądem w Nowym Roku!
Zachwyć blaskiem pięknych włosów. Wygraj voucher na metamorfozę u Macieja Maniewskiego – ambasadora marki Panasonic związanego z fryzjerstwem od ponad dwudziestu pięciu lat. Maciej jest właścicielem siedmiu salonów fryzjerskich oraz założycielem Akademii Maniewski. Od lat współpracuje z branżą fashion.
Aby wziąć udział w konkursie należy odpowiedzieć na pytanie „Jaka cecha suszarki EH-NA98 sprawiłaby, że Twoja fryzura byłaby inna niż wszystkie?” Odpowiedź należy przesłać przez formularz konkursowy.
https://campaigns.panasonic.eu/pl-konkurs-suszarki
Jeśli nie uda Ci się trafić w ręce mistrza fryzjerstwa, nic straconego! Nagrodą za zajęcie 2 oraz 3 miejsca w konkursie jest limitowana suszarka Panasonic EH-NA98 wyposażona w innowacyjne technologie: nanoe™ oraz Double Mineral, które zapewniają poprawę kondycji włosów. Cząsteczki nanoe™ wnikają w głąb włosów, zapewniając im optymalny poziom nawilżenia, dzięki któremu włosy są wyraźnie gładsze, lśniące, nie puszą się i łatwiej poddają stylizacji. W połączeniu z jonami Double mineral zmniejszają liczbę rozdwojonych końcówek nawet o połowę.
Czas - start! Powodzenia!

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.